0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
زنانگی از دست رفته و چگونگی احیای آن
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی زنانگی از دست رفته و چگونگی احیای آن

درباره زنانگی از دست رفته و چگونگی احیای آن
گویا زمان زیادی است که شادی از میان ما رخت بربسته. چرا، معدود کسانی هستند که در زندگی احساس آرامش و رضایت می‌کنند؟ نیاز نیست خودمان را به زحمت بیاندازیم، جواب ساده است: زنانگی از دست رفته! بله، زنانگی از دست رفته، موضوعی که زن و مرد نمی‌شناسد. بانویی که دائم به دنبال دستاورد است و یا آقایی که هرروز در تکاپو و حسرت رسیدن به روزی است که آرامش و لذت را در زندگی به آغوش بکشد. در جامعۀ امروزی، فقدان ویژگی‌ها و انرژی زنانه، موضوع روان شناختی مهمی است که باید به آن پرداخته شود. این موضوع، مسئله‌ای دردناک در زندگی عاطفی زنان و نیز مردان است. هرگاه زنی دچار فقدان خصیصه‌ای به این مهمی باشد، به ناچار زنانگیش زیر سؤال می‌رود. این مسئله روشن می‌کند که چرا در طول تاریخ، همیشه جایگاه زنان در جامعه مورد بحث بوده‌است. با وجودی که فقدان انرژی زنانه در یک مرد وضوح کمتری دارد، اما از ژرفای شخصیت او می‌کاهد و منبع عمدۀ نارضایتی، احساس تنهایی، حس پوچی و بدخلقی در مرد است. اگر می‌خواهیم این موضوع را درک کنیم که زنانگی فقط مختص زنان نیست، ابتدا باید بیاموزیم زنانگی ماهیتی است که هستۀ هویت زنانۀ یک زن و همچنین احساسات و ارزش‌های یک مرد را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
195.۱۸ مگابایت
مدت زمان
۰۴:۰۷:۲۸
نویسنده رابرت الکس جانسون
مترجمساره سرگلزایی
راویمریم محبوب
ناشربنیاد فرهنگ زندگی
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۰۶
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۹۵.۱۸ مگابایت
۰۴:۰۷:۲۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
33 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

نمیدونم معرفی کتاب درست انجام نشده یا من به اشتباه متوجه شدم.. فصل پنجم هستم و هنوز چیزی از مؤلفه های زنانگی ، و یا جایگاه کاربردی حضورشون در زندگی، و یا روشهای دیدن یا رسیدن به اونها، در کتاب ندیدم... بجز چند سطر ابتدایی کتاب، باقی فقط تعریف و توضیح و تشریح و بررسی داستان اودیپ بوده .اون هم به زعم نویسنده . من همچنان منتظرم تا بخشهایی که به اساطیر یونان اشاره داره به عنوان یک «مثال» و در همون ابعاد باقی بمونه، و اصل متن اونطور که در عنوان کتاب بیان شده به «شناساندن خصیصه های زنانگی در انسان و چگونگی احیای آنها» بپردازه. اما هنوز چیزی بجز تکرار چندین باره داستان اودیپ، و تفسیر معانی عجیب نهان شده در پس استعاره های شخصیت ها و رخدادها نشنیدم. و البته نوع تفسیرها هم اینقدر دور از رخدادهای داستان برداشت شده که از هیچ زاویه نگاهی نمیتونم هضمش کنم حتی به عنوان یک زاویه دید جدید! مثلا اینکه از ازدواج نادانسته ی اودیپ با مادرش اینطور برداشت شده که زنای با محارم نوع به خطا رفته ای از «رسیدن به خودآگاهی» ست ، و کسانی که میل به این رفتار دارند میبایست با جهت دادن صحیح به این خودآگاهی درونی اون رو به روش صحیحی بروز بدهند🤔 چرا مغزم نمیتونه اینو به اون ربط بده! .. در کل بجز اطلاعات عمومی هنوز چیز کاربردی ای به دانشم اضافه نشده

5

در ابتدای خلقت زن به عنوان نماد زیبای، روح، مهربانی، عشق و التیام خلق شد و زن بودن به معنای ارزشمند بودن تلقی میشد. اما به مرور زمان زن مورد آزار قرار گرفت و زنانگی ضعیف بودن تلقی شد و زنان احساس بی ارزش بودن کردند. و بدین شکل زنانگی از دست رفت و زنان به سوی مردانگی پیش رفتند و مردان در این میان بیشترین آسیب را دیدند زیرا که زنانگی یکی از معدود متحدین مردان در این دنیای تاریک است. (طبق آمار خودکشی قرن اخیر هفتاد درصد قربانیان مرد هستند... طبق آمار سازمان سلامت آمریکا اکثریت قربانیان اعتیاد و افسردگی مرد هستند)

3.8
(4)
36,000
٪50
18,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
زنانگی از دست رفته و چگونگی احیای آن
٪50
زنانگی از دست رفته و چگونگی احیای آن
رابرت الکس جانسون
بنیاد فرهنگ زندگی
3.8
(4)
36,000
٪50
18,000
تومان