0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شکرگزاری

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی شکرگزاری

نویسنده:
راندا برن
درباره شکرگزاری

یکی از معجزات هستی این است که می‌توان با استفاده از قوانین حاکم بر آن و با پیروی از قانون جذب، به نتایج دل‌خواه دست پیدا کرد و به موفقیت رسید. اما بعد از آن، باید حواس‌مان به شکرگزاری باشد. کتاب شکرگزاری یکی از کتاب‌های معروف انگیزشی است که توسط راندا برن نوشته شده و به شما یاد می‌دهد که چطور دستاوردهای خود را در زندگی ببینید و به‌خاطر داشتن آ‌ن‌ها شکرگزار باشید. شکرگزاری برای داشته‌ها ذهن شما را قوی و جسور می‌کند تا زندگی‌تان را تغییر دهید و دستاوردهای بیشتری را به‌دست آورید. اصالت این کتاب بر یادآوری داشته‌ها بیشتر از نداشته‌ها است و شما می‌توانید با شنیدن کتاب صوتی شکرگزاری، به صلح درونی بیشتری برسید و زندگی بهتری داشته باشید.

معرفی کتاب صوتی شکرگزاری

کتاب صوتی معجزه شکرگزاری یکی از آثار مشهور راندا برن، نویسنده کتاب راز، است. این کتاب در دسته کتاب‌های انگیزشی و خودیاری قرار می‌گیرد و به شما اصول شکرگزاری برای داشته‌ها را یاد می‌دهد. بسیاری از آثار برن مثل این کتاب، مورد توجه مخاطبان زیادی در سرتاسر جهان قرار گرفته است. کتاب حاضر به شما یادآوری می‌کند که زندگی سرمایه‌داری مدام در حال یادآوری نداشته‌ها و کمبودها است و شما را از داشته‌هایتان دور می‌کند. رسانه‌ها مدام محتوایی را تبلیغ می‌کنند که شما را به سمت خرید بیشتر و مصرف بیشتر سوق می‌دهند تا در نهایت بتوانید زندگی سعادت‌مندانه‌ای داشته باشید.

اما غافل از آن‌که داشته‌ها، مهم‌تر از کمبودها است و ما هیچ‌وقت نمی‌توانیم به آن سعادت جاودانه دست پیدا کنیم و باقی عمر را به تماشا بگذرانیم. ذات انسان به این گونه است که مدام به فکر مرحله بعد و خوشبختی ابدی است؛ اما این خوشبختی هیچ‌وقت اتفاق نمی‌افتد و زندگی از همین لحظه‌ها و همین داشته‌ها تشکیل شده است. کتاب معجزه شکرگزاری کتابی راهنما است که در قالب یک برنامه ۲۸ روزه، به شما هر روز یک تمرین عالی برای شکرگزاری می‌دهد. سرانجام شما با انجام این تمرین‌ها یاد می‌گیرید که در شرایط سخت بهتر زندگی کنید و روی موضوعاتی تمرکز کنید که به بهبود حال شما کمک می‌کند.

واقعیت این است که هیچ روزی پیش نمی‌آید که همه مشکلات زندگی حل شود و ما در آرامش کامل زندگی کنیم. اما با غر زدن و شکایت کردن مداوم، فقط باعث بدتر شدن اوضاع می‌شویم و تحمل شرایط را دشوار می‌سازیم. اگر یادمان برود برای چه زندگی می‌کنیم و چه داشته‌هایی داریم، بیدار شدن از خواب برایمان کار سختی خواهد شد و چشم‌اندازمان همیشه روی کمی و کاستی‌ها است. شکرگزاری باعث ایجاد اشتیاق می‌شود و انجام امور زندگی را ساده‌تر می‌کند. اگر از ته دل به معجزه شکرگزاری باور داشته باشید، بعد از ۲۸ روز تاثیر آن را بر زندگی‌تان مشاهده خواهید کرد.

اگر یاد بگیرید از خودتان به‌خاطر داشته‌ها تشکر کنید و یادتان نرود که یک روزی چقدر برای به‌دست آوردن همین داشته‌ها مشتاق بوده‌اید، میل به زندگی را در خودتان تقویت می‌کنید و برای قدم‌های بعدی، آماده‌تر هستید. شما می‌توانید این کتاب را از وبسایت یا اپلیکیشن فیدیبو دانلود کنید و گوش دهید.

شنیدن این کتاب را به چه کسانی توصیه می‌کنیم؟

اگر احساس می‌کنید با وجود دستاوردهایی که در زندگی دارید هنوز هم احساس کمبود می‌کنید و هیچ‌وقت از خودتان و زندگی به‌خاطر آن‌ها راضی نیستید، وقتش است این کتاب را گوش دهید. کتاب حاضر برای تقویت حس رضایت از خود مفید است و به شما کمک می‌کند جور دیگری به زندگی نگاه کنید و دست از سرزنش کردن خود بردارید. شما می‌توانید با شنیدن این کتاب، توقعات خود را به‌صورت منطقی تنظیم کنید و از کمال‌طلبی افراطی دست بردارید. شکرگزاری زمینه‌ای را فراهم می‌کند که داشته‌های خود را با تمام وجود ببینید و به این صورت میل به موفقیت‌های بیشتر را در خود تقویت کنید.

برای شنیدن این کتاب چند روز زمان لازم داریم؟

کتاب صوتی شکرگزاری دارای ۱۸ بخش و حدود پنج ساعت فایل صوتی است. اگر روزی یک ساعت را صرف شنیدن این اثر کنید، پنج روزه می‌توانید کتاب را به اتمام برسانید و به سراغ مطالعه کتاب‌های بعدی بروید.

ترجمه‌های مختلف کتاب در ایران

این اثر توسط گروه مترجمان رادیو مثبت به فارسی برگردانده شده و «حمید صلاحی» و «نرگس آهازان» گویندگی آن را انجام داده‌اند. انتشارات رادیو مثبت کتاب شکرگزاری را در سال ۱۴۰۱ منتشر کرده است. یکی دیگر از نسخه‌های موفق این کتاب با ترجمه «علی اصغری» موجود است. «زهرا بختیاری» نیز یکی دیگر از مترجمان است که آن را با زبانی شیوا به فارسی برگردانده.

شما می‌توانید نسخه‌های متعدد این اثر را از فیدیبو دانلود کنید.

بعد از معجزه شکرگزاری چه کتاب‌هایی بخوانیم؟

معجزه شکرگزاری یکی از کتاب‌های موفق حوزه خودیاری و انگیزشی است که شما را به سمت بهترین خودتان شدن سوق می‌دهد. این کتاب با آموزش مباحث مرتبط با شکرگزاری و قانون جذب، زندگی‌تان را بهبود می‌بخشد. اگر از شنیدن این اثر لذت بردید، به شما پیشنهاد می‌کنیم کتاب‌های زیر را در لیست مطالعه خود قرار دهید:

درباره راندا برن، نویسنده مشهور کتاب‌های انگیزشی

راندا برن (Rhonda Byrne) یکی از مشهورترین نویسندگان و سخنرانان انگیزشی است که با برگزاری سمینارهای انگیزشی متعدد و همچنین انتشار کتاب‌های مشهوری مثل راز، به شهرت رسید. برن در سال ۱۹۵۱ متولد شد و بعد از ساختن مستند راز، به شهرت فراوانی دست پیدا کرد. محوریت آثار این نویسنده بر جادوی فکر، قانون جذب و تحقق رویاها است. او به افراد مختلف کمک کرده است تا با استفاده از قوانین هستی، به خواسته‌های خود برسند. از جمله کتاب‌های مشهور برن می‌توان به راز قدرت، قانون جذب، قهرمان و قدرت عشق اشاره کرد. راندا برن از سوی مجله تایم به‌عنوان یکی از افراد تاثیرگذار در دنیا معرفی شده است. تلاش او همیشه بر مشتاق کردن خوانندگان به سمت دستیابی به اهداف‌شان تمرکز دارد و در این راه توانسته عملکرد خوبی داشته باشد. کتاب راز یکی از موفق‌ترین آثار برن بوده که بیش از ۱۹ میلیون فروش در جهان داشته است.

در بخشی از کتاب می‌شنوید

تصور کنید که اگه تنها انسان روی کره زمین بودید، هیچ انگیزه‌ای برای انجام کاری نداشتید. نقاشی کردن چه جذابیتی داشت اگه کسی نبود که اون رو ببینه. ساختن موسیقی چه لطفی داشت اگه کسی نبود که اون رو بشنوه. فایده اختراع کردن چیه، وقتی کسی نباشه تا از اون استفاده کنه. هیچ دلیل برای رفتن از جایی به جای دیگه وجود نداشت، چون هرکجا که می‌رفتید، شبیه جای قبلی بود و هیچ‌کس در اونجا وجود نداشت. هیچ شادی و لذتی در زندگی وجود نداشت. ارتباط و تجربیات در کنار دیگرانه که به زندگی شادی، معنا و هدف می‌بخشه. به همین دلیل، روابط شما بیش از هر چیز دیگه‌ای، روی زندگی تاثیر میذاره. برای رسیدن به زندگی رویایی‌تون، باید بدونید که روابط شما چطور روی زندگی شما اثر میذارن و چطور قدرت‌مندترین مسیر برای ایجاد یک تغییر معجزه‌آسا در زندگی‌تون هستن. امروزه علم، خردمندی عالمان قدیمی رو تایید می‌کنه و با انجام پژوهش‌هایی نشون میده، افرادی که شکرگزاری رو تمرین می‌کنن، روابط صمیمانه‌تر و ارتباط بیشتری با خانواده و دوستان دارن و دیگران هم با حس مثبتی به اون‌ها نگاه می‌کنند. اما شاید عجیب‌ترین آماری که از پژوهش‌ها به‌دست اومده، اینه که به ازای هر شکایتی که از یک شخص می‌شه، چه به‌صورت زبانی یا در ذهن، ۱۰ نقطه مثبت برای پیشرفت اون رابطه وجود داره. اگه در برابر هر شکایت یا هر نقطه منفی، کمترین ۱۰ نقطه مثبت وجود داشته باشه، رابطه از هم خواهد پاشید، و اگه رابطه زناشویی باشه، به احتمال زیاد به طلاق ختم می‌شه. شکرگزاری باعث تقویت روابط می‌شه.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
293.۰۴ مگابایت
مدت زمان
۰۵:۲۰:۰۴
نویسندهراندا برن
مترجم گروه مترجمان رادیو مثبت
راوینرگس آهازان
راوی دومحمید صلاحی
ناشررادیو مثبت
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۲/۱۰
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
48,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۹۳.۰۴ مگابایت
۰۵:۲۰:۰۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 15 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
5
ستاره
60 ٪
4
ستاره
6 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
13 ٪
1
ستاره
13 ٪
7 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

شاید یکین این تاثیری نداره و کتاب زرد و از این جور حرفا ولی عادت های خوب همون زندگی تون هستند کارایی که می کنین کم کم عادت میشن براتون شاید بعد از ۲۸ روز شما ۱۰ تا تشکرو ننویسین ولی توی ذهنتون انحامش میدین بهش فک میکنین طی روز دنبال چیز هایی هستین که زندگی تونو قشنگ میکنن تا بتونین بابتش خدا رو شکر کنین لطفا تشکر کردن از خدا و کسایی که در حقتون لطف میکنن رو ساده نگیرید چیزایی که مستحق متشکر بودن هستند رو سپاس گزار باشید

5

تمام این کتاب‌های انگیزشی نیروی محرکه ی شماست .دل به کار بدید بعد معجزه رو حتمآ خواهید دید .توصیه میکنم بعد از راندا برن .دکتر آزمندیان هم عالیه

2

منم به این جور کتاب ها علاقمندم ولی نظریه علمی این دسته کتاب ها رو رد میکنه

1

قبلا کتابشو خریدم وقت تلف کردنه

5
انگیزه‌بخش 🚀

کتاب عالی نوع ديده مارو براي شکرگزاری عوض می‌کند

5

هنوز گوش نکردم

4

بسیار عالیه.

3.9
(16)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
68,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شکرگزاری
شکرگزاری
راندا برن
رادیو مثبت
3.9
(16)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
68,000
تومان