0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مریخ و ونوس در اتاق خواب (زناشویی درمانی جنسی)

معرفی، خرید و دانلود کتاب مریخ و ونوس در اتاق خواب (زناشویی درمانی جنسی)

راهنمای کاربردی زوجین برای تداوم عشق و رابطه جنسی سالم، متعهدانه و
نویسنده:
جان گری
درباره مریخ و ونوس در اتاق خواب (زناشویی درمانی جنسی)
با افزایش آمار طلاق در جامعه‌ای که رو به صنعتی شدن حرکت می‌کند، نیاز روز افزون به آشنایی با مقوله رابطه جنسی، انگیزه‌ای است برای ترجمه این کتاب برای تمامی زوج‌ها و همسرانی که خواستار آشنایی با مهارت‌های ویژه ارتباط جنسی، به عنوان هدیه‌ای خدادادی هستند. تحقیقات نشان داده است که بسیاری از نارسایی‌ها و نارضایتی‌های جنسی و زناشویی، ریشه روانی داشته و به خصوص به علت فقدان مهارت‌های لازم می‌باشند. علاوه بر آمار رسمی طلاق، با نگاهی گذرا به خانواده‌ها و اطرافیانتان می‌توانید تعداد کثیری از به اصطلاح همسرانی را مشاهده کنید که به نظر می‌رسد فقط وجه اشتراک آن‌ها یک سقف، منزل مشترک و یک یا چند فرزند است. من نام این رویداد را «طلاق روانی یا غیر رسمی» می‌نامم که کم هم نیستند. خداوند بزرگ بنا به علم بی‌پایان خود، در هر سیستمی درمان آن را قرار داده است. این همان اصلی است که نظریه‌پردازان سیستمیِ خانواده درمانی بر آن اعتقاد دارند؛ و رابطه جنسی، به اعتقاد من، یکی از همان مهم‌ترین و اساسی‌ترین مکانیزم‌های درمانیِ درون سیستمی است. در واقع همان‌گونه که گلبول‌های سفید به‌عنوان مکانیزم خودکار دفاعیِ بدن عمل می‌کنند و روزانه تعداد زیادی ازمیکروب‌ها و... را بعد از ورود به بدن بدون آگاهی‌مان از بین می‌برند، رابطه جنسی نیز در سیستم خانواده این چنین نقشی را ایفاء می‌کند. یعنی در یک سیستم سالم (خانواده)، هر گونه دلخوری، نارضایتی و... به‌وسیله این هدیه خداوندی (که وقعاً چه به‌جا و زیبا آفریده شده است) به‌صورت نسبی حل می‌شود. به بیانی دیگر با اعتقاد به این‌که همه انسان‌ها با یک‌دیگر تفاوت‌های شخصیتی و رفتاری دارند، حلقه مفقوده‌ای که در یک زندگی زناشویی می‌تواند باعث کمرنگ شدن این تفاوت‌ها شود «سکس عالی» است. به یاد داشته باشید که خداوند بزرگ، هیچ چیزی را بدون حکمت خلق نکرده است. در این کتاب تلاش بر آن است که مهارت‌های ایجاد شرایط مطلوب برای برخورداری از یک رابطه جنسی سالم و متعهدانه، برای همسران آموزش داده شود. تعداد پرشمار آمار فحشا و بی‌بندوباری‌های جنسی، عدم رضایت جنسی در روابط زوجین، فرار از خانه و... تماماً انگیزه‌هایی هستند که لزوم آموزش چنین مهارت‌هایی را برای زوجین و افرادی که در آستانه ازدواج هستند، ضروری می‌نمایند. آری، این‌ها واقعیت‌های تلخ جامعه هستند که البته کتمان آن‌ها کمکی به حل کردنشان نمی‌کند و بایستی قدمی برداشت. به گفته ویرجینیا ستیر چیزی که به مشکلات خانواده دامن می‌زند عدم آگاهی است.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
1.۶۱ مگابایت
تعداد صفحات
240 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۰۰:۰۰
نویسندهجان گری
مترجمفاطمه بای
مترجم دوم روح الله بای
ناشرنشر دانژه
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Venus in the bedroom a guide to lasting romance and passion / Mars and
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
70,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۱.۶۱ مگابایت
۲۴۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 30 مخاطب
آموزنده 🦉 (2)
پربار 🌳 (1)
5
ستاره
43 ٪
4
ستاره
23 ٪
3
ستاره
13 ٪
2
ستاره
16 ٪
1
ستاره
3 ٪
8 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

سلام. من هنوز ‌کتاب رو کامل نخوندم ولی تا به اینجای کار، با فصل ۶ ش موافق نیستم. اینکه وقتی زن علاقه ای نداره به رابطه ولی مرد میتونه بدون ایجاد آمادگی روحی و روانی زن، لذت فوری داشته باشه. توی رابطه زناشویی باید دو طرف احساس رضایت کنن همونجوری که فصلای قبلش میگفت. ولی تو این فصل یه مقدار خلاف فصلای قبل میگه به نظر.

2

این کتاب رو نه هنوز خریدم و نه خوندم اما چیزی که واسم جالبه اینه که این کتاب ۲۷ سال پیش منتشر شده و ما هنوز اون رو می خریم و می خونیم ، واقعاً می تونه حرف جدیدی واسه گفتن داشته باشه ؟؟ خود جان گری هم فک کنم الان نظراتش فرق کرده باشه :))

5

خوندنش واجب اندر واجبه. هر چند میشد کتاب رو خلاصه تر نوشت ولی اطلاعاتی که میده حقیقتا بی نظیره. واقعا با کلمات نمی تونم اهمیت خوندن این کتاب رو بیان کنم

5

خیلی عالیه خدا خیر بده آقای جان گری رو

1

اصلا خوب نبود از خریدش پشیمون شدم صفحات به شدت تکراری

5

به نظرم خیلی راهگشا هست و توصیه می کنم.

5

عالی

5

خیلی خوب عالی بود حتما بخونید

3.9
(30)
آموزنده 🦉 (2)
45,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مریخ و ونوس در اتاق خواب (زناشویی درمانی جنسی)
مریخ و ونوس در اتاق خواب (زناشویی درمانی جنسی)
راهنمای کاربردی زوجین برای تداوم عشق و رابطه جنسی سالم، متعهدانه و
نشر دانژه
3.9
(30)
آموزنده 🦉 (2)
45,000
تومان