0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
هری پاتر و شاهزاده دو رگه

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی هری پاتر و شاهزاده دو رگه

نویسنده:
جی کی رولینگ
درباره هری پاتر و شاهزاده دو رگه

دنیای جادوگری همیشه دنیایی جذاب و خواندنی بوده است. تفسیر کردن این فضا و روایت آن هم بسیار جذاب است. اگر این کار را ماهرانه انجام دهید، طرف‌داران زیادی پیدا خواهید کرد.

هفت‌گانه‌ی هری پاتر همان دنیایی است که ساختار داستان‌های علمی تخیلی و دنیای جادوگری را دگرگون کرد. همان پسر عینکی که خودش را متعلق به دنیای دیگری می‌دانست و بالاخره آن دنیا را پیدا کرد. در هر کتاب یک داستان آغاز می‌شود، اوج می‌گیرد و هری پاتر و دوستانش در معرض تمامی مشکلات قرار می‌گیرند اما در انتهای هر کتاب، یک داستان تمام می‌شود. با این شرایط اما پیوستگی عجیبی در سری کتاب‌های هری پاتر وجود دارد که شما نمی‌توانید از قسمت چندم مطالعه‌ی آن را آغاز کرد. به همین دلیل باید خواندن این کتاب را از قسمت اول شروع کنید.

هری پاتر و شاهزاده‌ی دورگه، کتاب ششم از هفت کتاب بی‌مانند

از کتاب اول تا پنجم سوالاتی مطرح شد که در قسمت ششم جواب آن‌ها را می‌توانید پیدا کنید. در این قسمت هری پاتر با پرفسور اسنیپ کلاس معجون سازی دارد. اسنیپ پرفسوری است که به بداخلاقی و جدیت معروف است. در همین راستا هری پاتر یک دفتر دسته دوم پیدا می‌کند که روی آن نوشته شده است، «شاهزاده‌ی دورگه» در این دفتر، پر از رمز و رازهای کلاس معجون سازی است که هری با استفاده از آن‌ها، با موفقیت توانست این کتاب را پشت سر بگذارد. اما شاهزاده‌ی دورگه! این موضوعی است که جریان کتاب را جلو می‌برد. هری پاتر با پرفسور دامبلدور به صورت خصوصی صحبت می‌کند و با فردی به نام تام ریدل آشنا می‌شود. تام که دانش آموز ممتاز مدرسه بوده اما مسیر اشتباه را در پیش می‌گیرد. درخلال همین آشنایی، هری متوجه می‌شود که ولدمورت – قاتل پدر و مادر هری پاتر – هفت جان پیچ دارد که هری در طول این پنج سال، دو عدد از آن‌ها را از بین برده است. هری به همراه دامبلدور از هاگواتز بیرون می‌روند تا یکی دیگر از جان پیج‌ها را پیدا کنند تا اینکه علامت شوم جادوی سیاه را می‌بینند و به مدرسه باز می‌گردند و ماجرا آغاز می‌شود. در اینجاست که شاهزاده‌ی دورگه پیدا می‌شود و هری هم با تام ریدل روبه‌رو می‌شود. این کتاب نیز مانند سایر کتاب‌های هری پاتر جوایز بسیاری دریافت کرد.

برخی از جوایز کتاب هری پاتر و شاهزاده‌ی دورگه

از سری جوایز این کتاب می‌توان به: Brom stoke، Anthony، Mythopoeic Fantasy، Golden archer و ... اشاره کرد.

هری پاتر و برادران وارنر

در سال ۱۹۹۹، برادران وارنر برای ساخت فیلم از روی کتاب هری پاتر، این مجموعه را به مبلغی بیشتر از یک میلیون یورو خرید و اقدام به ساخت آن‌ها کرد. در سال ۲۰۱۲ سری از فیلم‌های هری پاتر به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما تبدیل شدند.

جی کی رولینگ را بیشتر بشناسیم

داستان زندگی جی کی رولینگ نویسنده‌ی پرآوازه‌ی بریتانیایی را می‌دانیم. کسی که اوضاع مالی مناسب نداشت و هیچ یک از انتشارات جز بلومزبری حاضر به چاپ کتاب هری پاتر و سنگ جادو نشد.

جوآن رولینگ متولد ۳۱ ژوئیة سال ۱۹۶۵ است. وی در دانشگاه زبان و ادبیات فرانسه خواند و ریاست بنگاه خیریه‌ی جینجر برد را به عهده دارد. در این خیریه تمرکز بر کمک به مادران مجرد و فرزندانشان است. وی یک بنگاه خیریه دیگر به نام لوموس دارد که در آن به کودکان آسیب‌پذیر کمک می‌کند. طبق آمار منتشر شده، این بنگاه خیریه تا سال ۲۰۱۶ توانسته است نزدیک به سی و پنج هزار کودک را تحت پوشش خود قرار دهد که اکثریت این کودکان در کشورهای شرق اروپا و آفریقا زندگی می‌کنند. رولینگ ده‌ها جایزه‌ی ادبی برای کتاب‌هایش به دست آورده است که در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد: جایزه‌ی ادبی نسل اسمارتیس بوک، جایزه کتاب کودک سال بریتانیا، جایزه کاسکا بوک در بخش کودک، جایزه‌ی نشان آبی پیتر، رتبه‌ی امپراطوری بریتانیا، جایزه‌ی هانسن کریستیان اندرسون، جایزه‌ی افتخاری خانواده‌ی سلطنتی بریتانیا و ... .

ترتیب کتاب‌های هری پاتر به چه صورت است؟

ترتیب هفت‌گانه هری پاتر به این صورت است:

  1. هری پاتر و سنگ جادو
  2. هری پاتر و حفره اسرار آمیز
  3. هری پاتر و زندانی آزکابان
  4.  هری پاتر و جام آتش
  5.  هری پاتر و محفل ققنوس
  6.  هری پاتر و شاهزاده‌ی دورگه
  7.  هری پاتر و یادگاران مرگ، (هری پاتر و پسر نفرین شده قسمت دوم یادگاران مرگ است).

کتاب هری پاتر و شاهزاده‌ی دورگه برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنیای جادویی و فانتزی علاقه دارید و دوست دارید در هنگام خواندن یک کتاب به دنیای آن هم سفر کنید، مطالعه‌ی این کتاب را به شما توصیه می‌کنیم.

هری پاتر و شاهزاده‌ی دورگه در ایران

بهترین و معروف‌ترین مترجم این کتاب‌ها ویدا اسلامیه است. ویدا اسلامیه که در دانشگاه مترجمی زبان خوانده است. وی اولین ترجمه‌های خود را با کارهای آگاتا کریستی آغاز کرد. انتشارات تندیس کتاب‌های او را منتشر می‌کند این انتشارات که عمده فعالیتش در زمینه نشر کتاب‌های هری پاتر است، برای انتشار دو کتاب آخر هری پاتر در ایران با ناشر اصلی آن بلومزبری هماهنگی کرده و مجوز رسمی آن را کسب کرده است. شما می‌توانید در برای دانلود pdf کتاب هری پاتر و یا دانلود کتاب صوتی هری پاتر به وب‌سایت فیدیبو مراجعه کنید. کتاب صوتی هری پاتر و شاهزاده دو رگه را با ترجمه‌ی ویدا اسلامیه و گویندگی آرمان سلطان زاده در فیدیبو موجود است. این کتاب صوتی را انتشارات صوتی آوانامخ منتشر کرده است.

در بخشی از کتاب صوتی هری پاتر و شاهزاده دو رگه می‌شنویم ...

هرمیون با نگرانی بطری را به سمت تور گرفت و گفت:

- این حتما فلیکس فلیسیسه دیگه؟ تو که یه بطری کوچولوی دیگه نداری که پر از چه می‌دونم ...

وقتی هری شنلش را تابی داد و روی شانه‌اش انداخت رون گفت:

- پر از عصاره‌ی جنون باشه؟

هری خندید و رون و هرمیون بیش‌تر از پیش ترسیدند. هری گفت:

- به من اعتماد کنین. می‌دونم دارم چی کار می‌کنم ... یا لااقل ...

او سلانه سلانه به طرف در رفت و گفت:

- فلیکس می‌دونه.

هری شنل نامرئی را روی سرش کشید و شروع به پایین رفتن از پله‌ها کرد. رون و هرمیون با عجله پشت سرش رفتند. هری در پایین پله‌ها از لای در باز خوابگاه آهسته بیرون رفت. پس از عبور از هری، به آن‌ها خیره بود جیغ زد و گفت:

اون بالا با این چی کار می‌کردی؟

هری که به سرعت از سالن عمومی می‌گذشت و از آن‌ها دور می‌شد از پشت سر صدای حرف‌های بریده بریده‌ی رون را می‌شنید. عبور از حفره‌ی تابلو برای هری آسان بود. وقتی به آن نزدیک شد جینی و دین از آن داخل شدند و هری توانست از وسط آن‌ها عبور کند. در همان هنگام به طور تصادفی دستش به جینی کشیده شد و او با آزردگی گفت:

لطفا منو هل نده دین. همیشه منو هل می‌دی. خودم تنهایی خیلی راحت می‌تونم ازش رد بشم ... تابلو پشت سر هری چرخید و بسته شد اما پیش از آن هری توانست پاسخ تند دین را بشنود، شور و هیجانش بیش‌تر شد. با گام‌های بلندی در قلعه پیش می‌رفت لازم نبود پاورچین پاورچین از کنار دیوارها حرکت کند زیرا در راهش هیچ کسی را ندید. اما این سرسوزنی مایه‌ی شگفتی‌اش نبود. آن شب او خوش شانس‌ترین فرد هاگوارتز بود.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
2.۰۲ گیگابایت
مدت زمان
۲۵:۰۵:۲۰
نویسنده جی کی رولینگ
مترجمویدا اسلامیه
راویآرمان سلطان زاده
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
قیمت ارزی
8 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲.۰۲ گیگابایت
۲۵:۰۵:۲۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.3
از 5
براساس رأی 323 مخاطب
اجرای روان 🎙️ (3)
حال‌خوب‌کن ✨ (3)
5
ستاره
47 ٪
4
ستاره
7 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
34 ٪
186 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

اینم جنبه افراد مدعی ترویج فرهنگ در برابر اعتراض مردمه، بجای اینکه حیا کنین، مارو خفه میکنین؟ دوستان ببینید، چندیدن نظر اعتراضی به قیمت غیر منصفانه رو حذف کردن، تا زشتی کارشون لو نره. واقعاً چقدر بی‌جنبه و منفور ... (فیدیبو نظرو پاک نکن، قرار نیست همیشه ازتون تعریف بشه، جنبه شنیدن حرف مخالفو داشته باش)

1

میدونید موضوع چیه ! موضوع اینکه شماها این کتاب رو عمدا وقتی میتونید خیلی زودتر منتشر کنید انتشارش رو به تاخیر میندازید تا مخاطب های این کتاب که عمدتا از پاترهد های قدیمی هستن و طرف بعد ۱۰ سال هنوز به هری پاتر وفاداره بعد ۶ ماه هم هنوز وفاداره و دوباره میاد خرید میکنه پس چی کار کنم؟ انتشارش رو به تاخیر میندازم تو این بازه چندین کتاب دیگه میخونم و قیمت این کتاب رو هم چند باره افزایش قیمت میدم! نسخه انگلیسی اورجینال این کتاب با پک کامل یک میلیون و خورده ای . نسخه ترجمه و صوتی داره از نسخه اورجینال گرون تر در میاد! ایا شما زحمتی ک کشیدید از جی کی رولینگ بیشتر بوده؟ بعد اگ این قیمت حرف انشارات کتابسرای تندیس هست تنها مترجم خانوم اسلامیه اس؟ والا ایشون اسم هرماینی رو هم درست ترجمه نکردن! برید با یه انتشارات دیگه کار کنید. ما هم راضی تریم چون ما برای خانوم اسلامیه پولی نمیدیدم ما برای صدای اقای سلطان زاده داریم خرید میکنیم اگ میخواستیم به نوشته پولی پرداخت کنیم میرفتیم کتاب رو از کتابخونه هامون برمیداشتیم و برای بار صدم میخونیم! یا خیلی راحت تر از اینترنت دانلود میکنیم! یا خیلی راحت تر نسخه اورجینال انگلیسی با صدای خود دنیل رادکلیف رو از اسپاتیفای گوش میدیم! اگر این کتاب برای مخاطب نشر داده شده باید به نظرش احترام گذاشته بشه نه اینکه نظرات رو پاک کنید

1

در کیفیت کارهای جناب سلطان زاده شکی نیست ولی این قیمتی که گذاشتین در حالیکه نارضایتی شنونده ها کاملا مشهوده بی اجر کردن کار قشنگ آقای سلطان زاده و حتی خود اپ هست

1

جالبه، کلی نظر خلق الله که همشون به قیمت معترض بودن دود شده! اینا فکر کردن با بچه طرفن. جنبه‌تو بالا ببر فیدیبو جان، خودتو تو بی‌انصافی ناشرها شریک نکن.

1

فیدیبو‌ جدا چرا نظرات معترض به قیمت رو‌ حذف کردی؟ کسی که اینجاست مطمئن باش اهل مطالعه ست. دیشب نظرات رو خوندم هیچ‌کس توهین و یا بی ادبی نکرده بود همه در نهایت ادب نظرشون رو نوشته بودن خب! و‌اتفاقا کسایی توهین کرده بودن که از قیمت بالای کتاب راضی بودن!

3

من واقعا طرفدار این کتابم و دو ماه انتطار کشیدم برای اومدنش، ولی بخاطر بی انصافی و سواستفاده ای که دارید از علاقه ی مردم و محبوبیت کتاب میکنید هرگز با این قیمت نمیخرمش

1

واقعا بی‌شرمانست. نهایت سواستفاده از علاقه مخاطب. تنها شرکتهای ایرانی بجای فروش بیشتر به قیمت بالاتر فکر میکنن. من که از خریدش منصرف شدم.

5

دامبلدور لبخند زنان گفت: هفته ی اول مدرسه که انشاالله بهت خوش گذشته؟ دامبلدور یه رگه عرب داره با اون غلظت گفت انشاالله؟؟؟ :)))))))

1

فیدیبو، پاک کردن کامنت ها در برابر اعتراض به قیمت بالا نهایت بی شرمیه. خیلی کارتون زشته.

1

ااا ظاهرا بصورت گازانبری اعتراضاتو حذف کردن. 🤐

نمایش 176 نقد دیگر
3.3
(325)
گیرا 🧲 (3)
252,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
هری پاتر
شامل 7 عنوان کتاب
هری پاتر و شاهزاده دو رگه
هری پاتر و شاهزاده دو رگه
جی کی رولینگ
آوانامه
3.3
(325)
گیرا 🧲 (3)
252,000
تومان