0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سرداب وحشت

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی سرداب وحشت

نویسنده:
مرضیه کاظمی
ناشر:
کنکاش
درباره سرداب وحشت

سرداب وحشت کتابی است که لحظه لحظه‌اش با ترس و دلهره توام می‌باشد و چنانچه خواننده از قدرت تجسم بالایی برخوردار باشد می‌تواند به عمق وحشت داستان پی ببرد. از آنجایی که شمار رمان‌های ترسناک در فرهنگ و ادب ما کمتر به چشم می‌خورد چاپ این کتاب می‌تواند نقطه‌ی آغازی برای نوشتن و چاپ این گونه نوشته‌ها – که اغلب مخاطب فراوانی هم دارد – باشد. سرداب وحشت خواننده را با دنیایی سراسر هیجان و وحشت آشنا می‌کند. لذت خواندن این گونه نوشته‌ها مثل سوار شدن در ترن هوایی شهربازی است. اگر چه باعث وحشت می‌شود اما همراه با لذت و هیجان وصف ناپذیری می‌باشد. کسانی که می‌خواهند سوار ترن هوایی شوند حتما باید تابلوی ورود را با دقت بخوانند: «کسانی که ناراحتی قلبی دارند سوار نشوند.!!» حال خوانندگان سرداب وحشت هم باید در نظر بگیرند که چنانچه روحیه‌ای ضعیف دارند و یا پس از بستن کتاب دچار ترس و توهم می‌شوند هرگز این کتاب را نخوانند. امید است با خواندن این کتاب لذت ببرید و کاستی‌های آن را ببخشید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
341.۵۴ مگابایت
مدت زمان
۰۶:۱۳:۰۳
نویسندهمرضیه کاظمی
راویزهرا نجفی
ناشرکنکاش
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۴۱.۵۴ مگابایت
۰۶:۱۳:۰۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2.8
از 5
براساس رأی 25 مخاطب
5
ستاره
24 ٪
4
ستاره
4 ٪
3
ستاره
32 ٪
2
ستاره
8 ٪
1
ستاره
32 ٪
18 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

کتاب جالب و ترسناکی بود و مثل اکثر کتابهای ژانر ترسناک غیر واقعی .چون اگه یکی از صحنه هایی که تو کتاب ذکر شده بود رو انسان ببینه در جا سکته می کنه.از لحاظ گویندگی ضعیف بود و گوینده بسیار حلقومی صحبت می کرد به طوری که من گوش می دادم ته گلوم حساس درد می کردم .البته ضعف گویندگی خیلی بد نبود چون اگر یک گوینده توانمند با موسیقی ترسناک اون رو روایت می کرد دیگه خیلی ترسناک می شد .ولی با این وجود با اینکه کتاب به خوبی روایت نشده بود ، برای کسانیکه به ژانر ترس علاقه دارن خالی از لطف نیست و پیشنهاد می کنم گوش بدید

5

دستت درد نکنه که زیاد خوب نخوندی دستت هم درد نکنه آهنگ مناسبی برای این کتاب انتخاب نکردید وگرنه من الان مرده بودم وباید از بهشت نظر میدادم .کتاب ترسناک پر از هول واسترس ونگرانی ودلشوره که تمام هواست بهش هست ولحظه ای حواست پرت نمیشه .فراموش کن که شب این کتاب رو گوش بدی من که شب این کتاب رو گوش کردم از ترس مردم وآخر مجبور شدم قطع کنم ولی چه فایده از ترس خوابم نمیبرد وچراغ اتاق رو تا صبح روشن گذاشتم .کلن مرض دارم از این جور کتابها میترسم ولی باز گوش میدم .

1

داستان جالب و سرگرم کننده ای هست ولی متاسفانه چون راوی خیلی بد اجرا میکنن کلا باعث شده همچین کتاب خوبی ضعیف دیده بشه کاش کسانیکه برای گویندگی و روایت داستان برای ضبظ میرن یک تست هم از کارشون بگیرن و یکبار صدا رو بشنون بعد تاییدشون کنن این صدا اصلا مناسب ژانر وحشت نیست

1

اگر چه من عاشق داستان های ترسناک و ژانر وحشت هستم و ایرانی بودن تین داستان جذبم کرد. ولی تکراری بودن سوژه و تکراری بودن داستان و عدم نو آوری و خلاقیت به شدت برایم خسته کننده بود. و داستان را نیمه کاره رها کردم. اگرچه نویسنده سعی کرده بود با جایگزینی جن بجای اویل کمی ایرانیزه اش کند ولی موفق نبوده به نظر بنده.

5

انتقاد مجدد از راوی محترم سرکارخانم نجفی به زعم بنده ، تکرار مکررات می باشد ولی با این اوصاف، معتقدم کتاب بسیار عالی بود ولی متاسفانه روایت ایشان ارزش کتاب را زایل کرده بود. انشا الله در کارهای بعدی جبران مافات خواهند کرد.

4

کتابی است که جای تفسیر زیادی دارد به‌خصوص پای دین و روح و جن را به موضوع کشانده‌اند و می‌توانست بهتر نوشته شود و گوینده صدای خوبی دارد به نظرم اگر کمی تسلط بیشتری داشته باشند صدای دلنشینی است و اصلا خسته کننده نیست

1

کاش خانم نویسنده قبل از نوشتن کتاب یه تحقیق کوچیک میکردن تا متوجه میشدن بین مرگ مغزی (که برگشتی نداره ) و کما یه فرقهایی هستش..و ترسناکی کتابشون در حد همون تونل وحشت شهر باری بچه گیهامون هستش?

2

گوینده انقدر ضعیف است که نمونه رو هم که بشنوید متوجه میشوید.....ارزش کمتری در مقابل رقم پرداختی داره

1

۵ دقیقه بیشتر نتونستم تحمل کنم فکر کنم این خانم داشتن رد میشدن گفتن بیا بشین این کتابو بخون همینقد بی ربط به گویندگی…

2

تلاش نویسنده برای نگارش داستانی در ژانر وحشت که واقعا در کشور ما مهجور مانده قابل تقدیره

نمایش 8 نقد دیگر
2.9
(26)
55,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سرداب وحشت
سرداب وحشت
مرضیه کاظمی
کنکاش
2.9
(26)
55,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر