0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
عین عاشقی
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی عین عاشقی

چند روایت از وصل و جدایی
نویسنده:
حسین وحدانی
ناشر:
ماه آوا
درباره عین عاشقی

هرکداممان تعریف جدا از عشق داریم. با این ‌همه تعاریف متفاوت اما یک وجه اشتراک وجود دارد و آن همان عشق است. دوست داشتن با وجود اینکه در دل هرکسی جوری خاص معنا پیدا می‌کند اما در عین حال هیچ معنای مشخصی هم ندارد. هر شخصی بنا به تجربه‌ی خود عشق را معنا می‌کند و هیچ دونفری یک تجربه‌ی واحد و یک دیدگاه شبیه ندارند. جالب اینجاست که بیشترمان به دنبال عشق در کتاب‌ها و داستان‌های افسانه‌ای می‌گردیم و از توصیف حسی که هر روزه ممکن است لمسش کنیم غافل می‌شویم. دلیل این موضوع هم غرق شدن ما در روزمرگی و کارهایی است که به روحمان در بلندمدت آسیب می‌زند. کتاب عین عاشقی روایتی است از عشق در تمامی روزمرگی‌هایمان.

درباره‌ی کتاب صوتی عین عاشقی

حسین وحدانی را با کتاب دال دوست داشتن و دست نوشته‌هایش در فضای مجازی می‌شناسیم. کتاب عین عاشقی نیز کتابی است به قلم همین نویسنده ماهر و خوشنام معاصر. حسین وحدانی معتقد است تناقض‌هایی که در ذات عشق وجود دارد آن را زیبا و دیدنی و قابل تجربه می‌کند. او عشق را مانند منشوری توصیف که نور را هرطوری به آن بتابانید، باز هر جور که بخواهد بازتاب می‌کند. هم زشتی عشق و هم زیبایی آن دیدنی است.

کتاب عین عاشقی از عشق می‌کند، از وصال‌ها و جدایی‌ها. از لحظات تلخ و شیرینش می‌نویسد که هر خواننده‌ای را مجذوب خودش می‌کند. همه‌ی ما این‌ها را تجربه کرده‌ایم اما نیاز است که نویسنده‌ای باشد که از آن‌ها بنویسد.

حسین وحدانی در کتاب عین عاشقی هیچ راهکاری برای تمام شدن روزهای تلخ و ادامه‌دار شدن روزهای شاد نمی‌دهد. نویسنده فقط قصد دارد در این کتاب شما را با الفبای عاشقی آشنا کند، آن هم در این روزگاری که همه در درگیری‌ها و دغدغه‌ها آن را به دست فراموشی سپرده‌اند.

درباره‌ی حسین وحدانی نویسنده‌ی کتاب عین عاشقی

حسین وحدانی روزنامه‌نگار جوان و فعال در فضاهای مجازی است. وی متولد ۱۳۵۸ است و قلم بسیار پرطرف‌داری دارد. بیشتر درباره‌ي عشق می‌نویسد و تبحر خاصی در جذاب روایت کردن اتفاقات روزمره دارد. از جنگ بیزار است و این تنفر را در نوشته‌هایش هم جا داده. وی از سن ۱۸ سالگی به نوشتن و روزنامه‌نگاری مشغول است.

کتاب صوتی عین عاشقی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب عین عاشقی را هرکسی که به دست‌نوشته‌های عاشقانه علاقه دارد توصیه می‌کنیم. علاوه بر این کتاب می‌تواند یک هدیه‌ی دوست‌داشتنی برای هر آن‌کسی باشد که بهش علاقه‌مند هستید. کتاب عین عاشقی بسیار روان و ساده است به همین دلیل خواننده را به راحتی تحت تاثیر قرار می‌دهد. شما می‌توانید برای دانلود کتاب صوتی عین عاشقی از طریق همین صفحه اقدام کنید و با نصب رایگان اپلیکیشن فیدیبو علاوه بر کتاب صوتی، pdf کتاب عین عاشقی را نیز دانلود کنید.

فهرست کتاب صوتی عین عاشقی

این کتاب شامل ۱۵ بخش است که نشر ویدا نسخه‌ي چاپی و نشر ماه آوا نسخه‌ي صوتی آن را با صدای رضا عمرانی منتشر کرده است.

رنج و ضرورت

در بیان احتمال

کارت دین

اسم اعظم عاشقی

مریم بودگی

گردو؟ بله شکستم

میان حضور خسته‌ی اشیا

اندازه‌گیری آموز اگر طالب عشقی

حق با سکوت بود

به درختان خیابان تو عادت دارم

تا کمترین سرود بوسه باشد

همیشه فاصله‌ای هست

نقطه سرخط

آیا حتی امکان دارد که به کسی از گذشته فکر کرد؟

یاد من باشد تنها هستم

مدت زمان تمام این پانزده بخش در کتاب صوتی چهار ساعت و هشت دقیقه است.

در بخشی از کتاب عین عاشقی می‌شنویم؛

وقتی به عشق آری می‌گوییم، در حقیقت به رنج هم خوشامد گفته‌ایم. لای این در را که باز کنی، رنج هم همراه با عشق به درون قلبت می‌خزد. مولانا می‌گوید: «باید دشمن خود شدن، تا دوست روی نماید.» و متأسفانه درست می‌گوید.

دوستم در شهر کلن آلمان قصة رسمی قدیمی را برایم تعریف کرد که جوانان عاشق‌پیشه، چندین نسل به‌جا می‌آوردند؛ حتی پیش از جنگ جهانی دوم، اسمشان را می‌نوشتند روی قفل‌ها، قفل‌ها را می‌بستند به پل، کلیدش را می‌انداختند توی رود راین و منتظر می‌ماندند یکی قفل طلسم وصالشان را باز کند. همه می‌دانستند که عشق فرشته‌ای ندارد که کارش بازکردن قفل عاشقانه‌های بی‌فرجام باشد - همه می‌دانیم - اما همه می‌دانستند که عشق کارش را از راه‌های معمول پیش نمی‌برد - همه می‌دانیم - چون عشق هرچه باشد، اتفاق یا بیماری یا موهبت یا فاجعه، چیزی معمولی نیست؛ هرجای دنیا که باشد. هرجای تاریخ، برای هرکسی، یا هر چندمین بار که اتفاق بیفتد. عشق تنها راه گریز آدمیزاد است برای اینکه در قفس روزمرگی‌اش نپوسد. حتی

با هزاران کلید در دست. ضرورتی است که خودش بهانه بودنش را می‌جوید و می‌یابد. عشق در ملتقای اجبار و احتمال اتفاق می‌افتد. ما مجبوریم که دوست داشته باشیم و دوست داشته شویم. پس کائنات دنبال بهانه‌هایی می‌گردد - شاید یک‌بار باز و بسته‌شدن بال پروانه‌ای نادیده در دوردست. یا مخابره‌ی پیام‌هایی دردآلود از عصب دندان به مغز تا این اتفاق بیفتد. آنچه اغلب فراموش می‌کنیم این است که انسان عاشق، بر فصل مشترک رنج و ضرورت ایستاده است. هیچ حرکتی اتفاق نمی‌افتد، مگر دندانی دردآلود از شما بخواهد که به راه‌رفتن ادامه دهید. شاید بی‌هیچ دلیل عاقلانه. شاید بی‌آنکه بدانید چرا.

 

 

 

 

 

 

 

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
231.۷۵ مگابایت
مدت زمان
۰۴:۰۷:۵۲
نویسندهحسین وحدانی
راویرضا عمرانی
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۳۱.۷۵ مگابایت
۰۴:۰۷:۵۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 59 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
گیرا 🧲 (1)
5
ستاره
72 ٪
4
ستاره
6 ٪
3
ستاره
10 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
3 ٪
37 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

محشر بود! موضوع کتاب، نگاه نویسنده، قلم او، مثال‌های مرتبطی که برمیگزیند و خط سیری که از ابتدا تا انتها طی میکند، همه و همه آدمی را به تأمل و تعمق وامی‌دارد؛ تاملی لذت‌بخش که باعث می‌شود تمام زندگی‌ات را در ارتباط با آنها که دوستشان میداری مرور کنی... شنیدن این اثر گران‌سنگ را به همه، بخصوص جوانان، توصیه میکنم.

5

کتابهای آقای وحدانی خیلی بی نظیر هستن . و شنیدنشون هم مثل خواندنشون جذابیتی شگرف داره . خیلی لذت بردم.توصیه ام به همه اینه که بخشهای مختلف کتاب رو در زمانهای مختلف گوش کنند یا بخوانند . تا محتوای آن بخش خوب در جان و روح شون ته نشین بشه . من که گاهی اوقات چندین بار برمی گردم و از اول می خوانم . ????????

5

نوشته عالی.گوینده عالی.ولی موسیقی متنش خییییلی رو اعصاب آدمه.تموم نمیشه هیچوقت😐😑😐چرا واقعا؟من می خواسم موسیقی گوش بدم نمیومدم کتاب گوش بدم که مرد مومن.کتاب دال دوست داشتن موسیقیش خیلی به جا بود...این یکی حالمو گرفت

5

استاد عمرانی عزیز و دوست داشتنی همیشه از شنیدن صدای زیبای شما کِیف میکنم. تنتون سلامت باشه. و کتاب و کتاب و کتاب عااااالی ست عاااالی. فیدیبیو ازتون خیلی ممنونم.??‍♀?✨

2

به نظرم دال دوست داشتن بهتر از این بود . ی جاهایی خیلی وارد جزئیات و شخصی نویسی می شد که من دوست نداشتم . بعضی چیزها تو زمینه عشق و دوست داشتن باید مکتوم بمونه و حریمش حفظ بشه

5

واقعا لذت بردم یه جاهایی رو ناخودآگاه پلی بک میکنی چندین بار گوش کنی! تا جایی که دلم میخاد فیزیک کتاب رو هم داشته باشم زیر یه جملاتی رو خط بکشم و بارها بخونم

5
حال‌خوب‌کن ✨
اجرای روان 🎙️
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

بینظیره هم کتاب و هم راوی اش ،بارها گوش کردم بارها لذت بردم ❤ متشکرم فیدیبو جاری در نور 🫂 راستی از این کتاب چاپی ش را هم امسال هدیه نوروزی دادم

5

کتاب جالبی‌ست.و به نظرم جذاب‌ترین بخشش خوانش عالیه آقای عمرانی‌ست که مثل همیشه جریان کتاب را دوست‌داشتنی‌تر میکنن با خوانششون.

5

سلام صدای آقای عمرانی کتاب را دلنشین تر کرده واقعا موضوع عشق را از هر نظر بخواهی بینظیر نویسنده آن را توصیف کرده با تشکر

2

صدای و بیان آقای عمرانی را دوست میدارم.اما کتاب را آن‌طور که در ابتدا تصور میکردم، ژرف و غیر کلیشه‌ای نیافتم در بخش‌هایی.

نمایش 27 نقد دیگر
4.4
(60)
اجرای روان 🎙️ (1)
78,000
٪30
54,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
عینِ عاشقی
عینِ عاشقی
چند روایت از وصل و جدایی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
عین عاشقی
٪30
عین عاشقی
چند روایت از وصل و جدایی
ماه آوا
4.4
(60)
اجرای روان 🎙️ (1)
78,000
٪30
54,600
تومان