0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
جادوی باور داشتن

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی جادوی باور داشتن

درباره جادوی باور داشتن

بارها و بارها شنیده‌ایم که باورهایمان می‌توانند زندگی مارا تغییر دهند. به هر آنچه اعتقاد داشته باشیم مسیر زندگیمان هم به سمت می‌رود و دنیا در جهت رویاهای ما در حرکت است. این ضرب‌المثل را بسیار شنیده‌ایم که می‌گویند از هر دست بدیم از همان دست می‌گیرم. در اینجا هم نکته دقیا همین است. اگر به باورهایتان ایمان داشته باشید، آن‌ها نیز زندگی شما را تغییر خواهند داد. اما چطور ممکن است که خیالات و باور‌های ما بتوانند در سرنوشت ما تاثیر بگذراند؟ به طور کلی باورها و عادت‌های ما از کجا می‌آیند و چطور می‌توان از آن‌ها در صدد پیشرفتمان استفاده کنیم؟ کلود مایرون بریستول در کتاب جادوی باور داشتن به سوالات ما پاسخ خواهد داد.

درباره‌ي کتاب صوتی جادوی باور داشتن

کتاب جادوی باور داشتن در سال ۱۹۴۸ برای اولین بار نوشته شد. نویسنده که خود سربازی کهنه کار در جنگ جهانی اول بود، کتاب جادوی باور را برای سربازان سابق نوشت تا به آن‌ها کمک کند بعد از خدمت بتوانند خود را با زندگی غیرنظامی سازگار کنند. بریستول در آغاز کتاب جادوی باور سرگذشت زندگی خویش را بیان می‌کند

و می‌گوید هنگامی که شروع به یاد دادن دانش باور داشتن کرده است، دغدغه‌اش برخورد افراد عادی جامعه با این موضوع بوده است و اینکه آیا آن‌ها توانایی درک چنین ساختاری را دارند و گنجایش ذهنی آن‌ها به اندازه‌ای است که بتوانند از پس چنین موضوعی بر بیایند و به قولی می‌توانند آن را در ظرف وجودی خود جای دهند. وی ادامه می‌دهد اما پس از مدتی با دیدن افرادی به روش پیشرفت من توانسته بودند در مدتی کوتاه به ثروتی افزون دست یابند و از یک فرد با دارایی‌های اندک به کسی با داشته‌های فراوان که در جایگاه ثروتمندان قرار گرفته تبدیل بشه فهمیدم شیوه آموزشی من بسیار کارآمد است و این بستگی به مردم دارد که چگونه با آن برخورد می‌کنند و از توان درونی خود بهره می‌گیرند.

بریستول، پیشگام جنبش اندیشه جدید و سخنران انگیزشی محبوب ، خطاب به کسانی که در همه اقشار جامعه بودند ، از سیاستمداران و رهبران گرفته تا مجریان و فروشندگان. پیام بی‌انتها وی درباره قدرت تفکر متمرکز و تأیید خود ، منبع حیاتی الهام و راهی عملی برای دستیابی به موفقیت است.

انسان روزانه بسیاری از کارهایش را به کمکم ناخودآگاهش و تحت تاثیر نیروی باور انجام می‌دهد. کتاب جادوی باور (The Magice Of Belive) یک اثر انگیزشی کلاسیک و پیشگام است. در این کتاب نویسنده به شما آموزش می‌دهد قدرت باورهای شما بسیار بیشتر از آن است که خودتان تصور می‌کنید؛ تا جایی که می‌توانید با تغییر ذهنیت خود، به تغییر و بهبود زندگی‌تان امیدوار باشید. مطالب این کتاب همگی بر پایه‌ی تحقیقات علمی معتبر است. در فصول ابتدایی یافته‌هایی بررسی شده‌ که نشان می‌دهند ذهن چگونه مفاهیم را می‌سازد و به خدمت می‌گیرد. سپس درباره‌ی ناخودآگاه و نحوه‌ی عملکرد آن توضیحاتی داده شده است. و بالاخره، بخش اعظم کتاب به ارائه‌ی تکنیک‌های عملی‌ای اختصاص داده شده که به شما در جهت ارتقای عملکرد ذهنتان یاری می‌رساند. تکنیک‌هایی چون تلقین و روش آینه و... که همگی در راستای تبدیل ذهنیات شما به واقعیات عمل می‌کنند.

درباره‌ی کلود مایرون بریستول نویسنده‌ی کتاب جادوی باور داشتن

بریستول متولد سال ۱۸۹۱ است که از همان ابندای جوانی به نویسندگی علاقه‌ی زیادی داشت. وی تحصیلاتش را در حوزه‌ي حقوق تمام کرد و در حیطه‌ی روزنامه نگاری به صورت جدی فعالیت داشت. وی در سال ۱۹۴۸ توانست کتاب جادوی ذهن را بنویسد که بیش از یک میلیون نسخه از آن به فروش رسید.

درباره‌ی ترجمه کتاب صوتی جادوی باور داشتن

کتاب جادوس باور داشتن یکی از معروف‌ترین کتاب‌های انگیزشی در سراسر دنیا از قویم تا به امروز بوده است. این کتاب به زبان‌های مختلفی از جمله فارسی ترجمه شده است. از جمله مترجمانی که دست به ترجمه‌ی این کتاب ارزشمند زده‌اند، مریم پورگلوی (انتشارات کتیبه فارسی) و عباس سلیمانی (انتشارات پازینه) است. انتشارات صویت رادیو مثبت نیز در سال ۱۴۰۰، با صدای محسن زرآبادی‌پور ترجمه‌ي گروه مترجمان را روانه بازار کرد. از دیگر کتاب‌هایی که محسن زرآبادی گویندگی آن‌ها را به عهده گرفته، می‌توان به دوباره فکر کن، باهوش و زیرک شو، پنج اختلال در عملکرد تیمی و اثر مرکب اشاره کرد.

کتاب صوتی جادوی باور داشتن برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی جادوی باور داشتن یک کتاب انگیزشی قدیمی است. قدیمی بودن آن صرفا به علت قدمت آن است نه منسوخ شدن محتویات آن. بریستول را می‌توان یک نویسنده‌ی فرا زمانی دانست. پس اگر به دنبال تغییر و تاثیر گذاشتن به کمک باورهایتان در تک تک لحظات زندگی‌تان هستید، کتاب صوتی جادوی باور داشتن را برای خود و حتی دیگران هدیه دهید. برای دانلود کتاب صوتی جادوی باور داشتن اثر کلود مایرون بریستول می‌توانید از طریق همین صفحه اقدام کنید.

فهرست کتاب صوتی جادوی باور داشتن

فصل اول: چگونه به قدرت باور پی بردم؟

فصل دوم: آزمایشات انجام شده روی خمیرمایه‌ی ذهن

فصل سوم: واقعیت ناخوداگاه چیست؟

فصل چهارم: قدرت تلقین

فصل پنجم: هنر تصویر سازی ذهن

فصل ششم: تکنیک آینه برای فعال‌سازی ناخوداگاه

فصل هفتم: چگونه افکارتان را به واقعیت تبدیل کنید؟

فصل هشتم: زنان و علم باور

فصل نهم: باور باعث رخ دادن اتفاقات می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی جادوی باور داشتن می‌شنویم؛

برای درک بهتر این موضوع، باید فکر و پدیده‌های فکری را بررسی کنید. هیچ‌کس نمی‌داند فکر واقعا چیست جز نوعی کنش ذهنی؛ مانند برق که عنصری ناشناخته است، اما جلوه‌های آن را می‌توان در همه‌جا مشاهده کرد. ما آن را در رفتار و گفتار یک کودک، یک فرد سالخورده، حیوانات و تا درجات مختلف در هر موجود زنده‌ای می‌بینیم. هرچه بیشتر اندیشه را مورد بررسی و مطالعه قرار دهیم، بیشتر متوجه می‌شویم که این نیروی فوق‌العاده چیست و قدرت‌ آن تا چه اندازه نامحدود است.

در حین خواندن این متن به اطرافتان نگاه کنید. اگر در یک اتاق مبله هستید، چشمانتان به شما می‌گوید که به تعدادی اشیاء بی‌جان نگاه می‌کنید. این واقعیت تا آن جا که به درک بصری مربوط می‌شود درست است، اما شما در واقع در حال نگاه کردن به اندیشه‌ها یا ایده‌هایی هستید که حاصل خلاقیت یک انسان هستند. در ابتدا همان اندیشه بود که مبلمان را خلق کرد، شیشۀ پنجره را ساخت و به پارچه‌ها و روکش‌ها شکل داد.

اتومبیل‌ها، آسمان‌خراش‌ها، هواپیماهای بزرگ که از استراتوسفر می‌گذرند، چرخ‌های خیاطی، سنجاق‌های کوچک چگونه به‌وجود آمده‌اند؟ از آن نیروی عجیب، یعنی فکر! با تجزیه و تحلیل بیشتر، می‌فهمیم که این دستاوردها و در حقیقت کل دارایی‌های ما -هزار و یک چیز- حاصل تفکر خلاق هستند. رالف والدو امرسون معتقد بود که اندیشه، اساس هر عملی است؛ وقتی این موضوع را درک کنید، متوجه می‌شوید که جهان ما با تفکر مدیریت می‌شود و همتای هر چیز در جهان خارج، در اصل در ذهن وجود دارد. یعنی دقیقاً همان چیزی که بودا قرن‌ها قبل گفت: «آن‌چه هستیم نتیجۀ طرز تفکر ماست.»

 

 

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
279.۸۸ مگابایت
مدت زمان
۰۴:۵۵:۵۶
نویسنده کلود مایرون بریستول
مترجمگروه مترجمان
راوی محسن زرآبادی پور
ناشررادیو مثبت
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
48,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۷۹.۸۸ مگابایت
۰۴:۵۵:۵۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.8
از 5
براساس رأی 52 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
5
ستاره
84 ٪
4
ستاره
7 ٪
3
ستاره
5 ٪
2
ستاره
1 ٪
1
ستاره
0 ٪
32 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

سلام خسته نباشید من کتاب جادوی باورو باترجمه ی مریم پورگلوی خوندم توی قسمت زنان و علم باور یک داستان درمورد اوپال ویتلی هست که باور داشت پدر خولندش و مادرخواندش از نژاد سلطنتی اند بعد وقتی بزرگ شد یه خانواده ی سلطنتی به سرپرستی قبول کردن همین داستان توی کتاب جادوی باور با مترجمان دیگه مثل ابوالفضل طاهریان و محسن راوی پور اصلا نیست میخوام ببینم کدوم کتاب درسته؟ یعنی خانم مریم پورگلوی این تیکه داستانو از کجا اورده؟ چون خیلی ثاثیر گذار بود ولی وقتی تو ترجمه ی مترجمان دیگه نبود شک دارم واقعیه دتستانش یانه؟

5

این کتاب فوق العاده ترین کتابی بود ک توی بیست و پنج سال زندگیم خوندم💎پر از مطالب عالی و کاربردی تا امروز شاید بیشتر از ده بار گوشش دادم و صدای راوی هم ک حرف نداره از بزرگان هستن و فوق العاده پرشور و شوق با و حس کتابو میخونن ک اصلا خسته نمیشید.توصیه میکنم اگر هیچ کتابی نخوندید حتما این یکیو بخونید.

5

به نظرم این کتاب پایه و اساس تمام روش های موفقیتی هستند که دیگران در حال تدریس هستند و هر شخصی برای موفقیت باید مطالعه کنه.

5

فوق العاده و تو زندگیم خیلی استفاده کردم بی نظیره به خواسته م رسیدم در کمال تعجب

5

خود کتاب عالیه ولی با صدای آقای زرآبادی واقعا محشرتر میشه وقتی با صدای آقای زرآبادی گوش میدی انگار نویسنده رویرو نشسته واسه شما صحبت میکنه

4

ذهن انسان واقعاً یک ابزار شگفت‌انگیز و ویژه‌ست و این کتاب تلاش کرده قدرت این ابزار رو از زاویه‌ی خاصی مطرح کنه.

5

در من این کتاب انقلاب و معجزه ایجاد کرد، من بارها وبارها فقط این کناب رو گوش میکنم.

5

صدا واقعا فوق العاده است ،لطفا همه کتابارو ایشون روایت کنن

5

بسیار عالی و ارتباط گیری راحت👌🏻👌🏻👌🏻

5

این کتاب رو با راوی دیگری شنیدم اما صدای این راوی باعث شد که این اثر رو دوباره با صدای ایشون بشنوم

نمایش 22 نقد دیگر
4.8
(52)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
68,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
جادوی باور داشتن
جادوی باور داشتن
کلود مایرون بریستول
رادیو مثبت
4.8
(52)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
68,000
تومان