0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تمرین های قدرتمند برای افزایش اعتماد به نفس و بهبود عملکرد در کار و زندگی

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی تمرین های قدرتمند برای افزایش اعتماد به نفس و بهبود عملکرد در کار و زندگی

نویسنده:
جک کنفیلد
درباره تمرین های قدرتمند برای افزایش اعتماد به نفس و بهبود عملکرد در کار و زندگی

همه انسان‌ها دارای استعداد و توان‌مندی‌های گوناگون و منحصر بفردی هستند که اگر استعدادهایشان شکوفا شود بر زندگی خود و دیگران اثرات مثبت و مهمی را می‌گذارند. اما ما انسان‌ها ممکن است به دلایل مختلف و گوناگونی نتوانیم استعدادهای خود را شکوفا کنیم، ممکن است ما خودمان را دست‌کم بگیریم و بگوییم که« نه... من برای انجام فلان کار ساخته نشده‌ام...» یا بگوییم که «..خوش به حالش که این کار را انجام داد، من هیچ‌وقت نمی‌توانم در عالم رویا نیز چنین کاری را انجام دهم.» در چنین حالتی می‌توان گفت که شما از نداشتن اعتماد به نفس رنج می‌برید. گوش دادن به کتاب صوتی تمرین‌های قدرتمند برای افزایش اعتماد به نفس و بهبود عملکرد در کار و زندگی می‌تواند به شما کمک کند تا اعتماد به نفس خود را بازیابید.

درباره جک کنفیلد

تاکنون 146 عنوان کتاب از جک کنفیلد منتشر شده است او نویسنده کتاب سوپ جوجه برای روح است که مدتی طولانی در لیست پرفروش‌های  نیویورک تایمز قرار داشت.  این کتاب در میلیونها نسخه و در بیش از 40 زبان مختلف منتشر شده است. جک بنیان‌گذار موسسه آموزشی کنفیلد است، این موسسه به کارکنان، میران، روسا و سیاستمداران کمک می‌کند که چگونه بتوانند در رسیدن به اهداف خود موفقیت کسب کنند. بدون آن‌که زندگی شخصی‌شان آسیب ببیند. آثار  جک الهام‌بخش و تاثیرگذار است. جک کنفیلد عضو تالار مشاهیر سخنرانان آمریکا است و در ده‌ها برنامه تلویزیونی مطرح آمریکایی نظیر اپرا شرکت داشته است. جک در فیلم پرفروش راز نیز حضور دارد و از مربیان آن است. کتاب کشف مهارت‌های ذاتی ، رازهای موفقیت، قدرت تمرکز توسط او نوشته شده‌اند.

درباره کتاب صوتی تمرین‌های قدرتمند برای افزایش اعتماد به نفس و بهبود عملکرد در کار و زندگی

با گوش دادن به این سمینار دیگر آدم قبلی نخواهید بود. حرف‌های جک در کتاب صوتی تمرین‌های قدرتمند برای افزایش اعتماد به نفس و بهبود عملکرد در کار و زندگی، شما را متحول خواهد نمود. این سمینار کمتر از صد دقیقه از زمان  شما را  می‌گیرد.

در ابتدا لازم است بدانید که اعتماد به نفس چیست؟ اعتماد به نفس یعنی آن‌که شما خود را به عنوان  انسانی توانا، دوست‌داشتنی و دانا ببینید که به نقاط قوت و ضعف خود آگاه است و ذهنیتی واقعی نسبت به خود دارید.

به باور پژوهشگران به هر میزان که تحصیلات بالا می‌رود و شما بزرگ‌تر می‌شوید اعتماد به نفس‌تان کاهش پیدا می‌کند. پس می‌توان گفت که بحران کمبود اعتماد به نفس امری جدی است . نداشتن اعتماد به نفس موجب می‌شود که شما کارهای خود را نتوانید به نحو ایده‌آل انجام دهید. اعتماد به نفس پایین، ریسک پذیری شما را نیز کم می‌کند. از سوی دیگر شما نمی‌توانید به دیگران بابت کارهای اشتباهشان اعتراض کنید و این مسئله برای شما تبعات بدی خواهد داشت. نداشتن اعتماد به نفس منشاء‌های گوناگونی دارد در این سمینار به منشاء‌های شکل‌گیری کمبود اعتماد به نفس به صورت کامل اشاره نمی‌شود. پس اگر عدم برخورداری از اعتماد به نفس برای شما خیلی جدی است، ضرورت دارد که علاوه بر عمل به تکنیک‌های این کتاب از روان‌شناسی توان‌مند کمک بگیرید. کتاب فوق کتابی تمرین محور است. شما با انجام برخی تکنیک‌ها و دستورات می‌توانید به میزان زیادی اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. سمینار فوق لحنی صمیمانه و زبانی ساده دار. انجام تمرینات معرفی شده در این کتاب سخت نیست اما لازم است که اراده کافی داشت باشید تا آن‌ها به صورت مستمر انجام دهید. شما با افزایش اعتماد به نفس، خود واقعی‌تان را می‌شناسید و تلاش می‌کنید تا خود واقعی‌تان را دوست داشته باشید و بدانید که شما ماهیتی مهم و ارزشمند دارید. شما یاد می‌گیرید که خودتان و احساسات خودتان را سرکوب نکنید، جالب است بدانید که محو تماشای تلویزیون شدن سبب کاهش اعتماد به نفس شما می‌شود. زیرا رسانه‌ها چهره‌ای را به عنوان معیار می‌سازند که واقعی نیست و این چهره اغراق شده از افراد سبب می‌شود که شما از خودتان راضی نباشید.

درباره ترجمه کتاب صوتی تمرین‌های قدرتمند برای افزایش اعتماد به نفس و بهبود عملکرد در کار و زندگی

این کتاب توسط لیلا نظری و به همت انتشارات دید مثبت ترجمه شده است، گوینده سمینار فوق نیز مهبد قناعت‌ پیشه نام دارد.

در بخشی از کتاب صوتی تمرین‌های قدرتمند برای افزایش اعتماد به نفس و بهبود عملکرد در کار و زندگی می‌شنویم:

فردی به اسم نورمن کازینز که ویراستار نشریه ستردی ریویوئه داستانی به نام پرستاری که همیشه می‌گه ما ئه رو برای من تعریف کرد و من این داستان را در کتاب سوپ جوجه برای روح چاپ کردم، کدوم یک از شما تا حالا بستری شده، دستتون رو بیارید بالا.. با پرستاری که همه چیز رو جمع می‌بنده مواجه شدید؟ صبح‌ها میاد و میگه دیشب خوب خوابیدیم نه؟..امروز صبحونه رو کامل نخوردیم.نه؟..چیزی که واقعا ازش متنفر می‌شید اینه که بیاد پیش شما و بگه امروز معده‌مون کار نکرده مگه نه؟.. این ما گفتا خب اعصاب نورمن رو به هم ریخته بود و می‌خواست تلافی کنه یک روز پرستار با یک ظرف نمونه ادرار وارد شد و گفت باید نمونه بگیریم مریض هم گفت اگر از اتاق بیرون بری سعی می‌کنم تهیه‌اش کنم، پرستار بیرون رفت و اون به سینی صبحونه‌اش نگاه کرد و یک لیوان بزرگ آب‌سیب دید که هنوز نخورده بودش، مقداری از اون رو داخل ظرف نمونه ریخت، درش رو بست و زنگ زد تا پرستار برای بردن نمونه بیادش، نمونه رو به پرستار داد، اونم یه نگاهی انداخت و دید یه چیز غیرطبیعیه به مریض و نمونه نگاه کرد و گفت: امروز ناخوش به نظر می‌رسیم. نه؟ مریض هم گفت نمونه رو پس بده، درش رو باز کرد و همشو سر کشید. گفت اجازه بده یک بار دیگه امتحان کنم شاید این‌ دفعه شفاف‌تر باشه.. نمی‌دونم تا چه از حد از آمارها اطلاع دارید اما دو سوم از افرادی که در آمریکای شمالی زندگی می‌کنند اعتماد به نفس فوق‌العاده پایسینی دارند یعنی تنها یک سوم افراد اعتماد به نفسشون بالاست، پس اگه افراد سمت چپ و راست خودتون رو در نظر بگیرید فقط یکی از شما سه نفر اعتماد به نفس خوبی داره و دو نفر دیگه خب دچار مشکلن. بیشتر اوقات فکر می‌کنیم افراد با اعتماد به نفس پایین، معتادین به کراک یا افراد بی‌خانمان یا بچه‌هایی هستند که هیچ کس اون‌ها رو جدی نمی‌گیره. در واقع این خیلی هم اشتباه نیست. وقتی اعتماد به نفس فردی پایین باشه عملکرد مناسبی هم نداره و به نتیجه مطلوب هم نمیرسه و من می‌خوام به شما بگم که چطور باید اعتماد به نفس خودتون رو افزایش بدید و حفظش کنید. در این‌جا با فرمولی ده مرحله‌ای برای حفظ اعتماد به نفس و بهبود عملکرد آشنا خواهید شد.

کلیدواژه‌های مرتبط:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
89.۶۴ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۳۷:۴۹
نویسندهجک کنفیلد
مترجملیلا نظری
راویمهبد قناعت‌پیشه
ناشردید مثبت
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۳/۱۰
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۸۹.۶۴ مگابایت
۰۱:۳۷:۴۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.3
از 5
براساس رأی 9 مخاطب
5
ستاره
55 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
11 ٪
1
ستاره
33 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

گوینده خیلی عجله داره که سریع کارشو تموم کنه و پولش رو بگیره. چقدر بی احساس اجرا می‌کنه. حیف پولم

5

عالی و بی نظیر بود۔ جامع و کاربردی، سپاس گزارم.

5

بد نبود اما خیلی کلی بود

5

جامع و خلاصه....خوب بود

3.3
(9)
12,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تمرین های قدرتمند برای افزایش اعتماد به نفس و بهبود عملکرد در کار و زندگی
تمرین های قدرتمند برای افزایش اعتماد به نفس و بهبود عملکرد در کار و زندگی
جک کنفیلد
دید مثبت
3.3
(9)
12,000
تومان