0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
عشق هرگز فراموش نمی کند

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی عشق هرگز فراموش نمی کند

نویسنده:
سالی هپ ورث
درباره عشق هرگز فراموش نمی کند
آنا فراستر، شخصیت اصلی این کتاب صوتی، در ۳۸ سالگی دچار آلزایمر می‌شود، اما همه ماجرا به اینجا و بیماری او در این سن ختم نمی‌شود. اصل ماجرا وقتی است که آنا به‌وسیله خانواده‌اش به مرکز نگهداری بیماران آلزایمری منتقل می‌شود و آنجا با پسری هم‌سن و سال خود ملاقات می‌کند که او نیز به آلزایمر مبتلا شده است. به‌خیال ما آلزایمر فقط مختص افرادی است که شصت سالگی را رد کرده‌اند و در سراشیبی زندگی‌اند. اما تحقیقات ثابت کرده‌اند که گاهی آلزایمر گریبانگیر جوان‌ترها هم می‌شود و افراد بین ۳۰ تا ۴۰ سال هم به آلزایمر مبتلا می‌شود و همین موضوع، سوژه نوشتن رمان «عشق هرگز فراموش نمی‌کند» شده است. - درباره کتاب صوتی «عشق هرگز فراموش نمی‌کند»: رمان «عشق هرگز فراموش نمی‌کند» نوشته نویسنده‌ای استرالیایی به نام سالی هپ ورث است. این کتاب صوتی سومین رمان سالی هپ ورث محسوب می‌شود که به‌عنوانی رمانی عاشقانه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. این کتاب صوتی از زبان سه شخصیت روایت می‌شود که همین بر جذابیت کتاب افزوده است. آنا فاستر که به آلزلیمر مبتلا است، زنی ۳۵ ساله که به‌تازگی تازه بیوه شده و دختر هفت‌ساله این زن، راویانی هستند که از منظر خودشان اتفاقات را شرح می‌دهند. - شنیدن این کتاب صوتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟ کتاب صوتی عشق هرگز فراموش نمی‌کند با موضوع غم‌انگیزش را به همه پیشنهاد می‌کنیم. اشتباه نکنید! شنیدن این کتاب صوتی اوقات شما را تلخ نمی‌کند. این رمان نشان می‌دهد که عشق می‌تواند تنها راه امید و نجات ما از زندگی و غافلگیری‌های آن باشد. - در بخشی از این کتاب صوتی می‌شنوید: «امروز قولی بزرگ دادی. تو به مرد جوانی که چشمانی میشی و براق دارد قول دادی که تا آخر زندگی با او بمانی. قول دادی که خودت کلیدی را نزنی و به زندگی‌ات پایان ندهی. دیگر هیچ خروج اضطراری‌ای وجود ندارد. باور اینکه تو چنین قولی داده باشی، سخت است. همین حالا هم که مشغول نوشتن هستی، توان باورش را نداری. پس چرا موافقت کردی؟ موافقت کردی، چون این مرد همان مردی است که هرگز انتظارآمدنش را به زندگی‌ات نداشتی. تو موافقت کردی، چون خودت خوب می‌دانی که حتی اگر بخواهی هم نمی‌توانید مدت زیادی کنار هم باشید. تو موافقت کردی، چون این مرد بهترین انگیزه برای ادامه‌ی این زندگی است.»
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
569.۰۴ مگابایت
مدت زمان
۱۳:۱۳:۲۳
نویسنده سالی هپ ورث
مترجمفاطمه باغستانی
راویمریم محبوب
راوی دومشرگان انورزاده
ناشراستودیو نوار
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۲/۲۸
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۶۹.۰۴ مگابایت
۱۳:۱۳:۲۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 13 مخاطب
آموزنده 🦉 (2)
اجرای روان 🎙️ (2)
5
ستاره
46 ٪
4
ستاره
30 ٪
3
ستاره
15 ٪
2
ستاره
7 ٪
1
ستاره
0 ٪
10 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

بنظرم خیلی سطحی و کم‌عمق بود و از شخصیت آنا که بگذریم پردازش سایر شخصیت‌ها زیادی کلیشه‌ای بود. فضای رمان یه جورایی پر از احساسات غلیظ و بالیوودی بود که گاهی بدجور دل خواننده یا شنونده رو می‌زنه. اغلب شخصیتها یا سیاه سیاهن یا سفید سفید و غیر از پدر آنا و تا حدی جک هیچ شخصیت خاکستری در رمان نیست. در مجموع بنظرم تنها نقاط مثبت این اثر یکی اطلاعاتیه که در مورد بیماری دمانس به خواننده میده و دوم هم اجرای خوب دو راوی کتابه.

4

بسیار زیبا هم داستان وهم راویان فوقالعاده بود تاثیر گذار واینکه انسان چقدر در برابر نعمتهای خداوند ناسپاس است ازدست دادن حافظه چقدر میتونه زندگی خودت ودیکران رومختل کنه توصیه میکنم حتما این کتاب زیبارو گوش کنید ممنون از فیدیبو🙏🙏

4
تلخ ☕️
آموزنده 🦉

با توجه به اینکه تجربه تعامل با بیمار مبتلا به دمانس را در خانواده داشتیم، برای من جالب بود. البته کمی موضوعات سطحی بیان می‌شد ولی در عین حال موارد قابل تاملی در متن داستان آمده بود. اجرای گویندگان هم بسیار خوب بود.

3

سلام از گويندگان عزيز بابت زحمتي كه كشيده بودن تشكر مي كنم خسته نباشيد رمان خيلي آرامي هست و ناراحت كننده البته... اگر دنبال فراز و فرود خاصي هم نداره

5

به شدت جذاب و گیرا. راوی هم حرفه ای و نقش‌ها رو خیلی خوب ادا کردن😍

3
اجرای روان 🎙️
سرگرم‌کننده 🧩
آموزنده 🦉

کتاب خوبی بود ، تا حدودی آموزنده و سرگرم کننده است .

5

خیلی قشنگ بود راوی هم حرفه ای است

5

راوی و داستان هردو عالی

4
آرامش‌بخش 🌱
اجرای روان 🎙️
گیرا 🧲

دوسش داشتم

5

جالب بود

4.2
(13)
آموزنده 🦉 (2)
70,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
عشق هرگز فراموش نمی کند
عشق هرگز فراموش نمی کند
سالی هپ ورث

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
عشق هرگز فراموش نمی کند
عشق هرگز فراموش نمی کند
سالی هپ ورث
استودیو نوار
4.2
(13)
آموزنده 🦉 (2)
70,000
تومان