0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
طراحی ارزش پیشنهادی
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب طراحی ارزش پیشنهادی

چگونه محصولات و خدماتی خلق کنیم که مشتری خواهان آن باشد.
درباره طراحی ارزش پیشنهادی

اگر کسب و کاری نوپا دارید یا تصمیتان این است که کسب و کار تازه‌ای را ایجاد کنید، لازم است دقت داشته باشید که طراحی ارزش پیشنهادی در آن اهمیت فوق‌العاده‌ای خواهد داشت.

توجه کنید که خروجی تمام کسب و کارها به صورت کالا و خدمت به دست مشتریان می‌رسد ، جهت ایجاد ارزش برای مشتریان طراحی شده است. جمله قبلی تعریفی ساده برای سوال « طراحی ارزش پیشنهادی چیست؟ » به شمار می‌رود.

درباره کتاب طراحی ارزش پیشنهادی

همان‌طور که میدانید فناوری‌ها در دنیای امروز به سرعت در حال تغییر هستند، همه روزه ایده‌ها و اختراع‌های جدیدی ظاهر می‌شوند که می‌توانند کیفیت زندگی ما را دستخوش تغییر و تحول شگرف کنند. به همین خاطر است که شرکت‌های فراوانی در سطح جهان ، با یک‌دیگر رقابت تنگاتنگی دارند تا بتوانند روی ایده‌های نو سرمایه‌گذاری کنند و موجب تجاری سازی آن ایده‌ها شوند. با وجود اهمیت این موضوع اما شاهد هستیم که بسیاری از چنین طرح‌هایی فرجام خوبی ندارند، منابع مالی عظیمی اتلاف می‌شود و خروجی مطلوب نیست. زیرا این ایده‌ها نتوانسته‌اند تا مشتریان را به سوی خود جذب کنند، گویا آن‌ها نتوانسته‌اند نیازی از مشتریان شناسایی کنند و در تلاش باشند تا به مسئله‎‌ای که در ذهن مشتریان است جواب مناسبی دهند. این وضعیت در سراسر جهان اتفاق می‌افتد و ایران نیز از چنین قاعده‌ای مستثنی نیست. پس به همین دلیل می‌توان گفت که طراحی ارزش پیشنهادی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است تا یبتوان ایده‌های نوین را به بهترین شکل ممکن تجاری‌سازی کرد.

 کتاب طراحی ارزش پیشنهادی دارای دیدگاهی مبتنی بر تفکر طراحی است در این کتاب از ابزارها و مدل‌های موفق موجود برای توسعه کسب و کارها جدید نظیر مدل توسعه مشتری و نوپای ناب استفاده می‌شود. شما با بهره گیری از این آموزه‌ها می‌توانید به شکلی نظام‌مند و دارای چارچوب، ریسک طراحی محصولات و خدمات جدید و عرضه آن در بازار را کاهش دهید و سبب شوید تا شانس موفقیت‌تان افزایش پیدا کند. این کتاب دارای فرمی گام و گام و برخوردار از قالبی جذاب و مصور است که سبب می‌شود به راحتی مطالب موجود در آن را بیاموزید. با خواندن این کتاب یاد می‌گیرید که چگونه محولات و خدماتی را خلق کنید که مشتری خواهان آن باشد.

کتاب فوق از دو بخش اساسی به نام تابلوی طراحی و طراحی تشکیل شده است، در بخش تابلوی طراحی با پروفایل مشتری آشنا خواهید شد، یاد می‌گیرید تا یک نقشه ارزش ترسیم و تهیه کنید و در پایان درباره رعایت تناسب خواهید آموخت. در بخش دوم کتاب در ابتدا با گزینه‌های نمونه سازی آشنا می‌شوید و پس از آن می‌آموزید که نقاط شروع کدام است و از کجا باید آغاز کرد. بعد از این مرحله ه شما آموزش داده می‌شود تا بتوانید مشریان را به خوبی درک کنید و از نیازها و مسائل و دغدغه‌هایشان به خوبی آگاه شوید. مرحله بعدی دست به انتخاب زدن است، ضرورت دارد تا مدل کسب و کار مناسب خود را پیدا کنید. از آن‌جاییکه ممکن است مدیر یک سازمان در حال فعالیت باشید، توصیه‌‎هایی را برای چنین سازمان‌هایی نیز در نظر گرفته ایم.

کتاب طراحی ارزش پیشنهادی برای چه کسانی مناسب است؟

به طور کلی تمامی افرادی که کسب و کار نوپایی دارند، قصد دارند محصول جدیدی را به بازار عرضه کنند و افرادیکه قصد ایجاد یک استارتاپ را دارند می‌توانند از این کتاب استفاده کنند. اگر درگیر پروژه‌های جسورانه ودرخشانی بوده‌اید که شکست خورده‌اند، چنانچه از جلسات بی حاصل و تیم‌های ناهمسو ناامید شده‌اید و اگر در خلق ارزش‌های واقعی برای مشتریان خود درمانده‌اید طراحی ارزش‌های پیشنهادی برایتان مفید خواهد بود. با دانلود کتاب طراحی ارزش‌ پیشنهادی و خواندن آن، کسب‌وکارتان را متحول کنید.

درباره ترجمه کتاب طراحی ارزش‌های پیشنهادی

کتاب فوق توسط الکساندر اوستروالدر، ایو پیگنیور و گرگ برناردا که افراد شناخته شده‌ای در حوزه استارتاپ‌ها هستند نوشه شده است. کتاب فوق توسط انتشارات آریانا قلم و به وسیله بابک وطن دوست، حسام الدین ساروقی و مینا نجفیان ترجمه شده است. این کتاب در سال 94 در بازار عرضه شد. در فیدیبو نسخه pdf کتاب طراحی ارزش پیشنهادی وجود دارد و شما می‌توانید آن را به راحتی تهیه کنید.

در بخشی از کتاب طراحی ارزش پیشنهادی می‌خوانیم:

ارزش پیشنهادی خود را در یک مدل کسب وکار قرار دهید تا برای سازمان خود ارزش کسب کنید. برای این کار میتوانید از تابلوی طراحی مدل کسب وکار استفاده کنید. تابلوی طراحی مدل کسب و کار ابزاری است برای توصیف چگونگی خلق، ارائه و کسب ارزش توسط سازمان شما. تابلوی طراحی مدل کسب و کار و تابلوی طراحی ارزش پیشنهادی قابلیت یکپارچه‌سازی کامل با یکدیگر را دارند. در واقع تابلوی طراحی ارزش پیشنهادی یک جزء الحاقی به تابلوی طراحی مدل کسب و کار است که امکان بررسی جزئیات بیشتر در مورد چگونگی خلق ارزش برای مشتریان را فراهم میکند. یادآوری تابلوی طراحی مدل کسب و کار در این صفحه برای کار کردن با این کتاب و خلق ارزشهای پیشنهادی عالی کفایت میکند. اگر علاقه‌مند به جزئیات بیشتر هستید، کتاب خلق مدل کسب و کار را که مکمل کتاب حاضر است تهیه فرمایید.

بخشهای مشتری :گروههایی از افراد و /یا سازمانهایی هستند که سازمان یا شرکت می ِخواهد با یک ارزش پیشنهادی مختص آنها برایشان ارزش خلق کند.

ارزشهای پیشنهادی: بسته ای از محصولات و خدمات هستند که برای یک بخش مشتری ارزش خلق میکنند کانال ها: چگونگی ارتباط برقرار کردن در مورد ارزش پیشنهادی و ارائه آن به یک بخش مشتری از طریق کانال هاس ارتباطی، توزیع و فروش را توصیف می‌کند.

ارتباط با مشتری: تعیین میکند که چه نوع ارتباطی با هر بخش مشتری ایجاد و حفظ میشود و نحوۀ جذب و نگهداشت مشتریان را نیز توضیح میدهد.

 جریان‌های درآمدی : نتیجه ارزش‌های پیشنهادی‌ای است که به طور موفقیت آمیزی به یک بخش مشتری ارائه می شوند. چگونگی کسب ارزش توسط سازمان با قیمتی است که مشتریان مایل به پرداخت آن هستند.

منابع کلیدی: مهمترین دارایی هایی که برای پیشنهاد و ارائه اجزایی که قبلا توصیف شد مورد نیاز هستند. فعالیتهای کلیدی: مهمترین فعالیت هایی که سازمان باید به خوبی انجامشان دهد

مشارکت‌های کلیدی: نشان دهنده شبکه تامین کنندگان و شرکا در خارج از سازمان است که برخی از منابع را تهیه میکنند و برخی از فعالیت ها را انجام میدهند

 ساختار هزینه: توصیف کننده تمام هزینه های اجرایی کردن یک مدل کسب و کار است

سود: از طریق کم کردن مجموع هزینه ها در ساختار هزینه از مجموع جریان های درآمدی محاسبه میشود.


شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
71.۳۳ مگابایت
تعداد صفحات
320 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۴۰:۰۰
نویسندهالکساندر اوستروالدر
نویسنده دومایو پیگنیور
نویسنده سومگرگ برناردا
مترجم بابک وطن دوست
مترجم دوم حسام الدین ساروقی
مترجم سوممینا نجفیان
ناشرانتشارات آریانا قلم
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Value Proposition Design: how to create products and services customers want
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۲/۰۱
قیمت ارزی
6 دلار
قیمت چاپی
89,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۷۱.۳۳ مگابایت
۳۲۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 18 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
5
ستاره
44 ٪
4
ستاره
27 ٪
3
ستاره
11 ٪
2
ستاره
11 ٪
1
ستاره
5 ٪
10 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

با سلام بنده اکانتم را سالها قبل ساخته ام. اما الان که سیستمم را اپدیت کردم و نرم افزار از سیستمم پاک شد و دوباره نصب کردم (نسخه ویندوز) متاسفانه وارد نمیشود چون همه اش به قسمت ارسالی یک رمز به موبایل میرسد که عملا تعطیل میماند چون هیچ پیامکی ارسال نمی شود.

4

سلام و عرض ادب خدمت همه بچه های اهل رشد و خدا قوت خود کتاب فوق العاده است ولی متاسفانه مترجم در برخی موارد مفهوم ترجمه را کاملا تغییر داده مثلا صفحه ۳۷ من این ستاره هایی که میدم بخاطر خود کتاب هستش

2

دوستانی که این کتاب مطالعه کردند لطفا بیشتر توضیح بدن چون فقط یک کلمه عالیه نمیشه متوجه شد آیا کتاب ارزش خوندن رو داره یا نه

4

کتابی مفید در کنار کتاب خلق مدل کسب و کار

3

خوشگل و رنگی و رنگی.

5

ترجمه به شدت افتضاح ( خود کتاب خوبه )

3

به نظر میرسد کتاب خوبی باشه.

5

حتما مطالعه کنید.

5

این کتاب عالیه

1

اصلا کتاب خوبی نبود.

3.9
(18)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
98,000
٪40
58,800
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
طراحی ارزش پیشنهادی
٪40
طراحی ارزش پیشنهادی
چگونه محصولات و خدماتی خلق کنیم که مشتری خواهان آن باشد.
انتشارات آریانا قلم
3.9
(18)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
98,000
٪40
58,800
تومان