0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
در زندگی سخت نگیرید
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی در زندگی سخت نگیرید

(۱۰۰ روش آسان کردن زندگی)
درباره در زندگی سخت نگیرید

دنیا جای عجیبی است و زندگی بالا و پایین‌های غیرقابل پیش‌بینی زیادی دارد. بارها و بارها احتمالاً از افراد مختلف شنیده‌اید که دنیا را سخت نگیرید، شرایط گذراست و ... هرچقدر هم که به این حرف‌ها باور داشته باشید گاهی زندگی فشارهای زیادی را تحمیل می‌کند و سخت نگرفتن را سخت می‌کند اما آیا واقعاً راهی برای آسان زندگی کردن وجود دارد؟ ریچارد کارلسون معتقد است جواب این سؤال بله است و در کتاب «زندگی را سخت نگیرید» صد روش هم برای این کار ارائه کرده است.

درباره کتاب صوتی در زندگی سخت نگیرید اثر ریچارد کارلسون

کتاب «در زندگی سخت نگیرید، ۱۰۰ روش آسان کردن زندگی» نوشته‌ی ریچارد کارلسون اولین بار با عنوان «don’t sweat the small stuff and it’s all small stuff: simple ways to keep the little things from taking over your life» در سال ۱۹۹۷ منتشر شد. این کتاب پس از انتشار با استقبال جدی مواجه شد و به صدر فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز راه پیدا کرد و بیش از صد هفته همان‌جا ماند. بااینکه امروز بیشتر از بیست سال از انتشار این کتاب روانشناسی می‌گذرد، هنوز هم افراد زیادی در دنیا به آن علاقه دارند و آن را مرجعی برای حرکت به سمت زندگی‌ای با آسایش بیشتر می‌دانند.

ریچارد کارلسون این کتاب را با مقدمه‌ای نه‌چندان کوتاه آغاز کرده و سعی کرده است ذهن مخاطبش را آماده‌ی مطالبش کند. او معتقد است تأکید روی ابعاد منفی زندگی، اخبار بد و ناخوشایند و سدهای کوچکی که در زندگی پیش رویمان قرار می‌گیرند انرژی ما را تحلیل خواهد برد و فرصت شاد زیستن را از ما خواهد دزدید. او پس از آن در صد نکته مسیر آسان گرفتن در زندگی را مشخص کرده است. کتاب ریچارد کارلسون به چندین زبان برگردانده شده و در بیش از ۱۳۵ کشور جهان موردتوجه قرار گرفت

درباره ریچارد کارلسون نویسنده‌ی کتاب صوتی در زندگی سخت نگیرید

ریچارد کارلسون نویسنده‌ی معروف آمریکایی کتاب‌های موفقیت است. او در سال ۱۹۶۱ به دنیا آمد. او متولد کالیفرنیا بود و در همین ایالت هم بزرگ شد. او در نوجوانی یکی از بهترین بازیکنان تنیس بود و چند مقام کسب کرد. ریچارد سپس در مالیبو به دانشگاه رفت و در سال ۱۹۸۱ لیسانش را گرفت و پس از آن کار خود را در یک مرکز مدیریت استرس آغاز کرد. او در همان‌ سال‌ها قلم‌به‌دست گرفت و مشغول نوشتن کتاب شد اما تا سال ۱۹۹۷ که کتاب در زندگی سخت نگیرید منتشر شد کسی ریچارد کارلسون را نمی‌شناخت. پس از اینکه کتاب بود که او موردتوجه رسانه‌ها قرار گرفت و حتی در مستندی شرکت کرد که از روی کتابش ساخته‌شده بود. پس از آن بود که ریچارد کارلسون سایر کارها را کنار گذاشت و به یک نویسنده‌ی تمام‌وقت تبدیل شد. «ساعتی برای زندگی، ساعتی برای عشق»، «می‌توان شاد بود حتی در سختی‌ها»، «نگران نباشید، پول درآورید»، «عبارت تأکیدی مثبت برای رهایی از اضطراب و استرس» تنها تعدادی از کتاب‌های این نویسنده‌اند که به فارسی منتشر شده‌اند.

کارلسون در سال ۲۰۰۶ و بر اثر آمبولی ریه در یک پرواز درگذشت.

کتاب صوتی در زندگی سخت نگیرید، ترجمه و انتشار در ایران

ترجمه‌های متعددی از کتاب صوتی در زندگی سخت نگیرید در بازار کتاب ایران وجود دارد. اولین بار این کتاب در سال ۱۳۷۸ و با نام «برای چیزهای کوچک مویه نکن» منتشر شد. ترجمه‌ای که در این صفحه منتشرشده است، ترجمه‌ی نوشین ریشهری از این کتاب است که نشر نقش و نگار آن را چاپ کرده است، خرید کتاب در زندگی سخت نگیرید از فیدیبو ممکن است و نسخه‌ی صوتی آن را هم با صدای شرگان انورزاده می‌توانید در همین صفحه تهیه کنید. انتشار کتاب صوتی در زندگی سخت نگیرید را نشر واوخوان بر عهده داشت.

چرا باید کتاب صوتی در زندگی سخت نگیرید را خواند؟

انسان همیشه به دنبال راهی برای بهتر زندگی کردن است و تأثیر عوامل روانی در این زمینه نمی‌توان نادیده گرفت. اگر ذهن آرامی داشته‌ باشید برخورد با مشکلات و مدیریت شرایط ساده‌تر خواهد بود و احساسات بهتری را تجربه خواهید کرد. در زندگی سخت نگیرید پر از راه‌کارهای عملی ساده برای آرام کردن ذهن و صرف انرژی کمتر برای مسائل کم‌اهمیت است که می‌تواند در درازمدت کیفیت زندگی شما را بهتر کند. این کتاب را بشنوید و به نکات آن فکر کنید.

در بخشی از کتاب صوتی در زندگی سخت نگیرید می‌شنویم

۸۸. به احساستان گوش کنید

شما یک سیستم راهنمای همیشگی، برای هدایت افکارتان در زندگی در اختیار دارید. این سیستم، همان احساس شماست. این سیستم به شما می‌گوید که چه زمان دارید به‌طرف موقعیت غیر خوشحال می‌روید یا در راهی هستید که منجر به صلح و آرامش می‌شود. احساس شما مثل یک بارومتر به شما می‌گوید که حال و هوای درونتان چگونه است. وقتی در زندگی، موارد ناراحت‌کننده‌ای مثل خشم، مقاومت، نومیدی، افسردگی و غیره را تجربه می‌کنید، سیستم احساسی با یک پرچم قرمز به شما اخطار می‌دهد از جاده خارج شده‌اید و دید منطقی خود را از دست داده‌اید! این شما هستید که روی مسائل کوچک دقت می‌کنید، به‌جای آستین بالا زدن و جنگیدن چند نفس عمیق بکشید و به یاد آورید که زندگی اضطرار نیست. طبق یک باور عمومی، احساسات منفی، احتیاج به مطالعه، تشریح و تجزیه و تحلیل ندارند. فقط باید با آن‌ها مخالفت کنید. بار دیگر که احساس بدی داشتید، به‌جای تجزیه و تحلیل، بفهمید که چرا چنین احساسی دارید؟ و آیا می‌توانید آن را به‌سوی آرامش سوق دهید؟ وانمود نکنید که این احساس منفی وجود ندارد، بلکه سعی کنید دلیل آن را بفهمید، این غمگینی، خشم، عصبی بودن یا هر چه هست، می‌گوید که شما دارید روی مسائل کوچک دقت می‌کنید. به‌جای آستین بالا زدن و جنگیدن، چند نفس عمیق بکشید، آرام بگیرید و به خاطر داشته باشید که زندگی یک اضطرار نیست مگر شما آن را به این صورت درآورید.

۸۹. اگر کسی توپی به‌طرف شما پرت کرد مجبور نیستید آن را بگیرید

گاهی اوقات تقلای درونی ما، ناشی از جهیدن در مشکلات دیگران است. وقتی واقعاً گرفتارید، حتی جواب دادن به تلفن یک دوست، نه‌تنها انرژی شما را تحلیل می‌برد، بلکه احتمالاً شما را درگیر مسائل او می‌کند. اشتیاق خود را در مورد شرکت کردن در فاجعه‌ی زندگی دیگران کنترل کنید. مجبور نیستید هر توپی که به‌سوی شما پرت می‌شود را، دو دستی بگیرید.

 

 

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
335.۴۷ مگابایت
مدت زمان
۰۴:۰۳:۴۹
نویسندهریچارد کارلسون
مترجمنوشین ریشهری
راویشرگان انورزاده
ناشرواوخوان
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۳۵.۴۷ مگابایت
۰۴:۰۳:۴۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 12 مخاطب
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
8 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
8 ٪
1
ستاره
16 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

وقتی نمونه رو گوش دادم بنظرم خیلی جالب بود و شنیدنی ولی بعد از خرید دیدم بجای صد نکته توی فهرست اینجوریه که مقدمه نکته یازدهم نکته پنجاه و سوم نکته شصت و پنجم نمیدونم نرماله یا نه... گوش میدم آخرش بازم مینویسم

5

سلام، کتاب خیلی مفید و راوی هم خیلی زیبا بیان میکنه، در واقع صد نکته کامل بیان شده، چیزی را که در فهرست مشاهده میکنید درواقع هر بخش ادامه بخش قبلی ست

4

این همون کتاب &#۳۴;واسه جزئیات عرق نریزید&#۳۴; است. کتاب خوبی هستند ولی یکیش بخرید. البته گوینده ها فرق میکنه

5

کتاب خوبیه

4
(12)
66,000
٪30
46,200
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪50
در زندگی سخت نگیرید
در زندگی سخت نگیرید
ریچارد کارلسون

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
در زندگی سخت نگیرید
٪30
در زندگی سخت نگیرید
(۱۰۰ روش آسان کردن زندگی)
واوخوان
4
(12)
66,000
٪30
46,200
تومان