0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
صومعه درخت پرتقال

معرفی، خرید و دانلود کتاب صومعه درخت پرتقال

ناشر:
آذرباد
درباره صومعه درخت پرتقال
دنیایی دوپاره. قلمروی بدون وارث. دشمنی باستانی که از خواب برمی‌خیزد. خاندان برثنت هزار سالی ست که بر اینیز حکومت می‌کند. ملکه سابران نهم، باید دختری آبستن شود تا قلمرواش را از ویرانی بازدارد؛ اما قاتلین هرلحظه به بارگاهش نزدیک و نزدیک‌تر می‌شوند. اید دوریان فردی بیگانه درون دربار است. گرچه مقام او به جایگاه ندیمه ملکه ترفیع داشته، او همچنان به جامعه‌ای مخفی از افسونگران متعهد است. اید، سابران را تحت نظر داشته و از او با جادوهای ممنوعه مراقبت می‌کند. آن‌سوی دریای سیاه، تانی تمام عمر خود را آموزش دیده تا به یک اژدها سوار تبدیل گردد؛ اما مجبور به گرفتن تصمیمی است که امکان دارد منجر به فروپاشی زندگی‌اش شود. دراین‌بین، شرق و غربِ دوپاره شده، حاضر به مذاکره باهم نبوده و عاملین آشوبی عظیم از خواب خود برمی‌خیزند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
6.۲۴ مگابایت
تعداد صفحات
988 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۳۲:۵۶:۰۰
نویسندهسامانتا شَنِن
نویسنده دومسامانتا شنن
مترجماطلسی خرامانی
ناشرآذرباد
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
the priory of the orange tree
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۹/۳۰
قیمت ارزی
7 دلار
قیمت چاپی
200,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۶.۲۴ مگابایت
۹۸۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.5
از 5
براساس رأی 74 مخاطب
پربار 🌳 (1)
5
ستاره
44 ٪
4
ستاره
18 ٪
3
ستاره
4 ٪
2
ستاره
9 ٪
1
ستاره
22 ٪
33 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

این رمان چیزی بهتر و بیشتر از هر چیزی بود که قبلا خونده بودم! همین الان تمومش کردم و واقعا دلم میخواد گریه کنم، نمی‌تونم باور کنم که تمومش کردم... ای کاش ادامه یا اسپین اف داشت چون واقعا پتانسیل بالایی داره... نویسنده خلاقیت بالایی در توصیف و ساختن یک دنیای بی‌همتا داره و توی این کتاب از هیچ چیزی دریغ نکرده، از رابطه‌ها و دوستی‌ها، جادوها و اژدهایان، تفاوت‌های فرهنگی بین ملت‌ها که کاملا با چیزی که الان داریم تجربه میکنیم متفاوته، فضای فمنیستی خوب و مناسب، و البته روند داستانی جذاب که خواننده رو تا انتها به دنبال خودش میکشه و حتی بعد از تموم شدن کتاب شما باز هم میخواید که بخونید و بخونید و بخونید تا بیشتر با این جهان آشنا بشید و خو بگیرید. در یک جمله: این کتاب معرکه است!

4

طرح جلد کتاب و اسمش جوریه که خواننده رو جذب نمی کنه ولی به این دو مورد اگر اهمیت ندید با کتابی پرکشش و جذاب روبرو می شید. ولی بزرگ ترین مشکل مربوط به ایرادی در ترجمه است. ترجمه خوب و متنی روان و یک دست داره ولی مشکل سر اسامی و جنسیت شخصیت هاست. به نظرم مترجم های ما باید در نظر بگیرند که در زبان فارسی، ضمیری جداگانه برای زن و مرد نداریم و بهتره به جای «او» از « آن زن یا آن مرد» استفاده کنند. بزرگ ترین مشکل این کتاب این بود که خیلی دیر متوجه می شیم کدام کارکترها زن هستند و کدام مرد! جز این مورد، داستان فانتزی خوبی بود.

3

داستان فانتزی سرگرم کننده ایی بود، ولی یک سوم اول کتاب خیلی کند پیش میره تا وقتی قصه پنج شخصیت اصلی در غرب و شرق و جنوب جابیفتد باید حوصله کرد، ماجراها جالب می شوند و موقعیت هم خطیر است اما در یک سوم پایانی کتاب، اتفاقات خیلی شتاب می گیرند و عنصر شانس هم دخیل می شود و فرجام خوشی رقم می زند. کتاب جالبی بود و ارزش خواندن داشت ولی در نهایت اثر متوسطی است. الان که نسخه الکترونیک را خواندنم خوشحالم که برای خرید نسخه کاغذی اقدام نکردم.

3

کتاب چارچوب خوبی داره و برخلاف خیلی از کتاب های فانتزی که میاد فضاش جدید و باور پذیره. اما کتاب مشکلات اساسی داره. روند داستان در اول بسیار کنده و در اخر داستان انگار نویسنده حوصلش سر رفته باشه بسیار سریع میشه جوری که حوادثی که در یک خط ازش رد میشه در اول کتاب چند فصل میشده. پلات ها از اواسط کتاب بسیار ضعیفه. روند اتفاقات به قدری شانسی و مسخرست که احتمالا اینکه دو تاش پشت سر هم پیش بیاد تقریبا هیچه وای به حال اینکه ۵۰ تاشون رو از اول کتاب به صف کنی. نویسنده ایدش خوب بوده ولی بسیار ناشی و ناکاربلد . من رایگان گرفتم و حوصلم نشد تا اخر بخونم.

5

به نظر من کتب عالی بود . اولین بار بود تعصب در مذهب (مذاهب تخیلی داخل کتاب) و تحریف شون موضوع یک کتاب تخیلی بود . اینکه چه طور همه این باور ها جلوی چشمای شخصیت ها نابود میشد جالب بود . شخصیت نیکیلس عالی بود شخصیتی که همه ی تضاد ها با هم داشت و یه ادم خودخواه عاشق که کله خر و منطقی و ترسو هم بود . درمورد رابط داخل داستان من چند تا کتاب دیگه خونده بودم و فکر میکنم ضمیر بدون جنسیت در زبان فارسی به مترجم ها کمک میکنه بدون محدودیت و سانسور ترجمه کنند

1

چاپیش چنده مگه که الکترونیکش هفتاد تومنه:///

2

اگر طرفدار مسائل رنگین‌کمانی هستید باید بگم که انتخاب خوبیه. بشدت فمینیستی و گاها افراطی. ترجمه جاهایی از کتاب ایراد داشت. اصلا دوست ندارم که جلد بعدی کتاب رو بخونم چون از همین جلد مشخصه که تو جلد بعدی چه اتفاقی خواهد افتاد.

4

کتاب خیلی خوبی بود گرچه ایراداتی داشت مثلا یجا یهو سریع پیش میرفت و یجا کند بود ولی هیچ کتابی بدون ایراد نیست درکل دوسش داشتم و بنظرم ترجمه نشر ویدا بهتره چون دوتاش رو دارم و ترجمه اذرباد به دلم ننشست

2

کتابی بسیار مفصل و طولانی با یه داستان پر از شخصیت، تگ درتو و پرکشش، که متاسفانه بر مدار زوج‌های هم‌جنس و انحرافات اخلاقی شکل گرفته.

3

چه خبرههه؟!

نمایش 23 نقد دیگر
3.5
(74)
پربار 🌳 (1)
70,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
صومعه درخت پرتقال
صومعه درخت پرتقال
سامانتا شَنِن
آذرباد
3.5
(74)
پربار 🌳 (1)
70,000
تومان