0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
استراتژی اقیانوس آبی

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی استراتژی اقیانوس آبی

چگونه فضای بازاری بدون مدعی کنیم که در آن رقابت معنایی ندارد
درباره استراتژی اقیانوس آبی
نویسندگان کتاب استراتژی اقیانوس آبی معتقدند که تنها راه پیروزی در رقابت، تلاش نکردن برای پیروزی در رقابت است. به باور آنها به‌جای ورود به رقابت خونین در اقیانوس سرخ باید وارد فضای بازار نامحدود اقیانوس‌های آبی شد و دست به خلق تقاضا زد. اما همان‌طور که بسیاری از این مدیران دریافتند، همین اقیانوس‌های آبی نیز دیر یا زود سرخ و رقبا وارد آن می‌شوند. در این وضعیت چه باید کرد؟ این نکته‌ای کلیدی است که در نسخۀ جدید، نویسندگان به تفصیل به آن پرداخته‌اند. آنها در فصل‌هایی که به کتاب اضافه شده است دربارۀ بازسازی یا تجدید اقیانوس‌های آبی توضیح داده‌اند.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
753.۹۷ مگابایت
مدت زمان
۱۳:۴۲:۳۷
نویسنده دابلیو چان کیم
نویسنده دومرنه مابورنیا
مترجمعلیرضا پورممتاز
راویمتین بازرجانی
ناشرانتشارات آریانا قلم
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۹/۲۴
قیمت ارزی
6 دلار
قیمت چاپی
83,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۷۵۳.۹۷ مگابایت
۱۳:۴۲:۳۷

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.4
از 5
براساس رأی 32 مخاطب
پربار 🌳 (1)
آموزنده 🦉 (1)
5
ستاره
37 ٪
4
ستاره
21 ٪
3
ستاره
9 ٪
2
ستاره
9 ٪
1
ستاره
21 ٪
16 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

خرید نسخه صوتی این کتاب رو با اطمینان از فوق العاده بودن کتاب، خریداری نمودم اما متاسفانه بشدت از خرید نسخه صوتی آن پشیمان هستم. با کمال احترام اما راوی این کتاب، بی نهایت دور از فضای کتاب است. هرچند صدای راوی خوب و رسا است اما در خوانش یک کتاب برپایه استراتژی، مهم تسلط و اهمیت فهم فضای مطالب کتاب است. راوی بسیار خشک، مانند یک مجری اخبار، مطالب کتاب را صرفا می خواند، بدون آنکه اهمیت نسبت به تغییر لحن یا اصوات یا تغییری در نوع محتوا باتوجه به اهمیت داشتن موضوع مورد بیان درنظر داشته باشد. بعد از چند دقیقه گوش دادن، شما ناخوداگاه تصور میکنید رادیو یا تلویزیون را روشن کرده اید و منتظر شنیدن چندخبر هستید. از انتشارات "آریا قلم" در انتخاب چنین راوی برای کتابی با این درجه اهمیت بشدت ناامید شدم و توصیه به خرید نسخه چاپی یا دیجیتال آن به جای نسخه صوتی آن را دارم.

5

اگر واقعا در حال راه انداختن بیزنس هستید، این کتاب بی نظیره. توضیح میده حیطه ی کار رو چطوری تعریف کنید که درگیر رقابت بر سر مشتری های موجود بازار نشید. با راهکارهای عملی دقیق و مثال هایی با جزئیات. این کتاب فوق العاده کاربردیه. متاسفانه گوینده با اینکه صدا و تغییر لحن خوبی داره، اکثر جمله های طولانی رو با مکث یا تاکید در جای غلط جمله و لحن غلط بیان می کنه، چون نمی دونه داره چی میگه. باید حواستون کامل جمع باشه که همش رو بفهمید. ضمنا نمودارها و شکل های این کتاب مهمه اگر واقعا میخواید در عمل استفاده کنید. اقلا اول یا آخر هر فصل باید برید توی سایتی که معرفی کرده شکل ها رو هم مطالعه کنید.

1

اصلادگوینده مناسب یه کتاب استراتژی نمیخورد از آریانا قلم بعید بود آریاناقلم لطفا بیشتر دقت کن کتاب قوی سیاهت گوینده فوق العاده کتاب طرح کسب و کار کوچک گوینده عالی ولی این کتاب و کتاب هوش هیجانی برای مدیران پروژه واقعا کسل کننده بود کتابا رو نیمه تمام رها کردم

4

کتاب بسیار فوق‌العاده‌ایه ولی پیشنهاد میکنم به صورت متنی بخونید. اثرگذاریش بیشتره. من هر دو صورت رو امتحان کردم و با اینکه بیشتر به کتاب‌های صوتی علاقه‌مندم، این کتاب رو به صورت متنی حتی به صورت نسخه چاپی پیشنهاد میکنم

5

کتاب خیلی خوب اما سختی هست،با یکبار شنیدن به جایی نمیرسیم. البته موسیقی متن کتاب آدم رو به خواب میبره انصافا عوضش کنید.?

2

راوی صداش قشنگه ولی نه تو این زمینه.مثلا اگه با همین صدا داستانهای شب میخوند ک خوابمون ببره عالی بود.

3

کتاب خیلی خوبیه ولی صدای راوی برای من یکم خسته کننده س و نمیتونم زیاد گوش کنم.

5

کتاب فوق العاده عالی و صدای گوینده جذاب است

2

گوش دادنش خیلی حوصله میخاد. مثال ها طولانی و غیر کاربردی به نظر میرسه

3

برای بار اول چیز زیادی دستگیرم نشد احتیاج دارم یه بار دیگه گوشش بدم

نمایش 6 نقد دیگر
3.4
(32)
پربار 🌳 (1)
83,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
استراتژی اقیانوس آبی
استراتژی اقیانوس آبی
چگونه فضای بازاری بدون مدعی خلق کنیم که در آن رقابت معنا ندارد

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
استراتژی اقیانوس آبی
استراتژی اقیانوس آبی
چگونه فضای بازاری بدون مدعی کنیم که در آن رقابت معنایی ندارد
انتشارات آریانا قلم
3.4
(32)
پربار 🌳 (1)
83,000
تومان
با کد zibal این کتاب را با ۴٠٪ تخفیف دریافت کنید.