0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
متافیزیک

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی متافیزیک

درباره متافیزیک
فیزیک اجسام در مورد فیزیک و متافیزیک چه فکری می‌کنیم، چه سوال‌هایی داریم و این‌که چگونه متافیزیک را بشناسیم، از ویژگی‌های این کتاب به‌شمار می‌رود. کتاب صوتی «متافیزیک» نوشته استیون مامفورد است. استیون مامفورد استاد متافیزیک در دانشگاه دورهام انگلستان می‌کوشد با طرح پرسش‌هایی ساده، زمینه را برای تفهیم مباحثی در علم متافیزیک تحلیلی فراهم سازد. او در این کتاب مباحثی چون جوهر، خاصیت، تغییر، علت، امکان، زمان، هویت شخصی، عدم و آگاهی را به زبانی ساده بیان می‌کند. این اثر به ده فصل تقسیم شده که نکته‌ی جالب این است که متافیزیک در آخرین فصل این کتاب عنوان شده و در فصل‌های ابتدایی مباحث اولیه مورد تحلیل قرار می‌گیرند. آوانامه پاسخ‌های خود را بگیرید. نشر صوتی آوانامه با همکاری انتشارات ققنوس و با صدای فریاد موسویان، نسخه صوتی کتاب «متافیزیک» را تولید و منتشر کرده است. بخش از فیزیک پاسخ فیلسوف این است که در جهان ما رخداد اول و در پی آن رخداد دوم اتفاق می‌افتند، در حالی که جهان دیگری دقیقا همانند جهان ما وجود دارد تنها با این استثنا که رخداد اول در آن اتفاق نمی‌افتد. حال اگر در آن جهان رخداد دوم هم روی ندهد، آن‌گاه در جهان ما رخداد اول علت رخداد دوم خواهد بود.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
273.۲۹ مگابایت
مدت زمان
۰۴:۵۸:۰۵
نویسندهاستیون مامفورد
مترجممحمد یوسفی
راویفریاد موسویان
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۹/۰۴
قیمت ارزی
7 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۷۳.۲۹ مگابایت
۰۴:۵۸:۰۵

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.3
از 5
براساس رأی 12 مخاطب
5
ستاره
25 ٪
4
ستاره
25 ٪
3
ستاره
16 ٪
2
ستاره
16 ٪
1
ستاره
16 ٪
6 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

فهم و برقراری ارتباط با مفاهیم بنیادین و فلسفی این کتاب زیرساخت فکری فرد محترمِ خواننده ی آنرا می طلبد.بنظرم اگر کسی سه جلد کتاب فهم فلسفه را نخوانده و مبتدی باشد ، چگونه بدون درک درست از چرایی های علمی و چگونگی های فلسفی ، میخواهد سره از ناسره تشخیص دهد.لطفا قبل از قضاوت در مورد یک کتاب انهم کتابی که ممکن است در حوزه تخصصی مان نباشد ، بیاندیشیم که اگر خودمان میخواستیم آنرا بنویسیم دقیقا چه مینوشتیم.

5

عدم در دایره ای گیر افتاده که در کل ابر جهان به هزار توی در هر دایره ای تکرار شده است و هر دایره ای در جهان فیزیکی خود نیز در هزار توی است که اگر به زبان ساده خواهم بگویم این است که اگر کسی در ژاپن مایش در جوی ابی افتد لباس کسی در کالیفرنیا کثیف خواهد شد . چه در گفتار و تفکر و چه در رفتار و عمل

1

مشتی لاطائلات و مهملات که نه دردی از کسی دوا و نه بر بار دانش و اندوخته ذهنی خواننده و شنونده فزون میکنه. هزار افسوس از زمان ، نیرو و کاغذی که برای چاپ و شنیدنی کردن این گونه اراجیف هدر میشه.

4

کتاب خوبی در کل باید با دقت گوش کرد تا به عمق مطالب پی بریم

3

به نظرمن است.

نمایش 1 نقد دیگر
3.3
(12)
68,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
متافیزیک
متافیزیک
استیون مامفورد

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
متافیزیک
متافیزیک
استیون مامفورد
آوانامه
3.3
(12)
68,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر