0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
عشق در روزگار وبا

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی عشق در روزگار وبا

درباره عشق در روزگار وبا
نگاه ناخدا به سمت فرمینا داثا چرخید و بر پلک‌هایش نخستین بارقه‌های یخچه‌های زمستانی را تشخیص داد. سپس فلورنتینو آریثا را برانداز کرد، با سلطه خلل‌ناپذیرش بر خویش و عشق تهورآمیزش، و تردیدی دیر هنگام گریبانش را گرفت که باعث هراسش شد: آنچه حد و مرز نمی‌شناسد زندگی است نه مرگ. ازش پرسید: "خب، جنابعالی خیال می‌کنید تا کی می‌توانیم این رفت و برگشت مرده شور برده را ادامه بدهیم؟ " فلورنتینو آریثا پاسخ را از پنجاه و سه سال و هفت ماه و یازده روز پیش - به اضافه شب‌هایشان - آماده در آستین داشت. گفت: "تمام عمر". «عشق در روزگار وبا» روایت بیش از نیم قرن شیدایی است که تاماس پینچون درباره‌اش با وجد می‌گوید: "واقعا محشر است...".
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
571.۲۷ مگابایت
مدت زمان
۲۰:۱۷:۲۴
نویسنده گابریل گارسیا مارکز
مترجمکاوه میرعباسی
راویفرهاد اتقیایی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۸/۱۹
قیمت ارزی
6 دلار
قیمت چاپی
77,400 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۷۱.۲۷ مگابایت
۲۰:۱۷:۲۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 60 مخاطب
اجرای روان 🎙️ (1)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
5
ستاره
56 ٪
4
ستاره
18 ٪
3
ستاره
11 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
6 ٪
36 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

بسیار عالی است. فقط به چشم یک رمان صرف نباید بهش نگاه کرد حس و حال افراد رو بسیار موشکافانه توصیف کرده.کمی جمله ها تو در توست که به داستان زیبایی خاصی بخشیده.آدمهای داستان سیاه و سفید مطلق نیستند و راحت نمی توان هر کدام را قضاوت کرد. صدای راوی بسیار دلنشین است و همچنین موسیقی بسیار مناسب.

5

شاهکار گابرئیل گارسیاس ۳ هیچ صد سال تنهایی رو میزنه واقعا حیفه بمیریم و این شاهکارو نخونده باشیم در لحظه به لحظه کتاب عشق، هیجان، غم و شور و شعف از تک تک منافذ پوستیتون احساس میکنید ترجمه کاوه میرعباسی هم خیلی خوب بود

5

موسیقی عالی، صدای گوینده هم جذاب است اما واقعا تندخوانی ایشان از لذت کتاب و تصویرسازی کم می کند ، واقعا من مجبور شدم بارها برگردم به عقب تا متوجه بشوم، کمی مکس بین جمله ها لازمه قطعا در مجموع خوب بود

3

واقعا ممنونم از فیدیبو که بعد از آپدیت آپشنی رو اضافه کرده که کتاب رو از جایی که گوش کردی نمیاره و از دو فصل عقب تر پلی میکنه اینطوری هر کتاب رو ۸ بار دارم میخونم مرسی فیدیبو

5

عالی.عالی.عالی مخصوصا اگه مقداری از اتفاقاتی که برای فلورنتینو آریثا برای خواننده اتفاق افتاده باشه میتونه خودش رو تو جریان داستان قرار بده و باهاش زندگی کنه.

4

از نظر صدا و توانایی راوی و موسیقی‌های به‌جا و درخور به شدت قوی هستش از نظر داستان هم خوبه ارزش خوندن داره ولی خب به جزئیات پرداختن این نویسنده معروفه دیگه.

4

آنچه نوشته‌های مارکز را برایم خاص میکند پرداختن به طبیعی‌ترین خصوصیات بشر است که از قالب تمدن و مناسبات اجتماعی دزدانه می‌گریزند.

1

خوانش عالی، انتخاب موسیقی عالی ولی راستش نمی‌تونم این کتابو به کسی پیشنهاد بدم چون تمام مدت انگار داشتم داستان یه بیمار جنسی رو می‌خوندم!

5

در حال گوش دادن به این کتاب صوتی زیبا هستم با ترجمه روان و عالی جناب آقای کاوه میر عباسی 😍یاد کتاب صد سال تنهایی افتادم ..

2

موضوعش رو زیاد دوست نداشتم ولی صدای راوی و ترجمه عالی و فضا سازی های فوق العاده ی مارکز این کتاب رو جذاب میکنه

نمایش 26 نقد دیگر
4.1
(60)
اجرای روان 🎙️ (1)
110,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
عشق در روزگار وبا
عشق در روزگار وبا
گابریل گارسیا مارکز

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
عشق در روزگار وبا
عشق در روزگار وبا
گابریل گارسیا مارکز
انتشارات کتاب‌سرای نیک
4.1
(60)
اجرای روان 🎙️ (1)
110,000
تومان