0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
زن زیادی

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی زن زیادی

نویسنده:
جلال آلاحمد
درباره زن زیادی
- درباره کتاب: این کتاب مجموعه داستانی متشکل از ۹ داستان است اثر جلال آل احمد، با زبانی طنز و با ادبیاتی کوچه بازاری تهران قدیم که داستان‌ها مستقل است و به لحاظ موضوعی ارتباطی به هم ندارند اما از نظر مفهومی مناسبات اجتماعی، روابط و درگیری‌های خانوادگی را بیان می کند. - درباره نویسنده: جلال آل‌احمد در ۱۱ آذر ۱۳۰۲ در خانواده‌ای مذهبی در محله سیدنصرالدین شهر تهران به‌دنیا آمد. وی پسرعموی سید محمود طالقانی بود. خانواده ی او اصالتاً اهل شهرستان طالقان و روستای اورازان بود. دوران کودکی و نوجوانی جلال در نوعی رفاه اشرافی روحانیت گذشت. پس از اتمام دوران دبستان، پدر جلال، سیداحمد طالقانی، به او اجازهی درس‌خواندن در دبیرستان را نداد؛ اما او تسلیم خواست پدر نشد. دارالفنون هم‌کلاس‌های شبانه باز کرده بود که پنهان از پدر اسم نوشتم. روزها کارِ ساعت‌سازی، بعد سیم‌کشی برق، بعد چرم‌فروشی و از این قبیل و شب‌ها درس. با درآمد یک سال کار مرتب، الباقی دبیرستان را تمام کردم. بعد هم گاه‌گداری سیم‌کشی‌های متفرقه. بردست «جواد»، یکی دیگر از شوهر خواهرهام که این کاره بود. و... - بخشی از کتاب: این یکی درست شوهر ایده آل خانم نزهت الدّوله بود. تابستان‌ها به ایل رفتن و سواری کردن و مثل بقیه مردها تفنگ به دوش انداختن و چکمه به پا کردن و زمستان‌ها در مجالس شبانه با نماینده های مجلس و وزرا در باره‌ی آزادی و احزاب و دولت و ملت مشورت کردن و...

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
300.۵۸ مگابایت
مدت زمان
۰۵:۲۸:۱۴
نویسندهجلال آل‌احمد
راویبهمن وخشور
ناشرآوای چیروک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۸/۰۳
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۰۰.۵۸ مگابایت
۰۵:۲۸:۱۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 29 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
5
ستاره
58 ٪
4
ستاره
13 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
13 ٪
21 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

صدای گوینده عالی بود ،داستان ها هم جذاب بودند، من برای باقی کتاب های جلال آل احمد ب دنبال همین گوینده هستم. داستان های جلال آل احمد پر از جزئیات و قابل درک برای اقشار جامعه بوده لذا شنونده و خواننده را تا پایان داستان بخوبی با خود همراه میکند.

5

این اولین کتابی بود که من از جلال آل احمد خواندم و واقعا یکی از بهترین آثارشان هست وقتی آن را مطالعه میکنید یا می‌شنوید احساس می‌کنید تصاویر داستان به صورت یک فیلم داخل ذهنتون شکل می‌گیرد،واقعا پیشنهاد میکنم حداقل یکبار آثارشان مطالعه کنید.

4

داستان ها بسیار زیباست و قلم قوی نویسنده شون رو به رخ میکشه اما گوینده به قدری غلط داره که انگار خودش متوجه نشده داره چی رو میخونه یا حتی ذره ای تمرین نکرده .

4

صدایراوی رو برای خوندن کتاب اصلا دویت ندارم اما اونجاهایی ک جای خانوماحرف میزنه خیلی خوب صداشو تغییر میده. داستانها هم ک از جلاله و قشنگه

1

اثار جلال آل احمد بسیار چرت و بیخود هستند و اررش خواندن ندارد.بجاش کتابهای صادق هدایت رو بخونید

2

در قوی بودن قلم جلال شکی نیست اما تموم کردن این کتاب یک همت مضاعف میخواد چون از ۹ داستان فقط ۲ یا ۳ تاش جاذبه و کشش داره.

5

جلال رو دوست دارم چون خائن نیست به دین‌و ایمان مردم هم توهین نمی کنه

2

داستان هاش بی مفهومه، روای هم زیاد جالب نیست، کلا هیچوقت با جلال ارتباط برقرار نکردم

1

روایتگر اصلا کار بلد نیست، بچه‌های ابتدایی ازین بهتر رو خوانی میکنند حقیقتا

4

راوی افتضاحه ، اینقدر کتاب رو بد میخونه که نتونستم کتاب رو تموم کنم....

نمایش 11 نقد دیگر
4
(29)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
16,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
زن زیادی
زن زیادی
جلال آلاحمد

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
زن زیادی
زن زیادی
جلال آلاحمد
آوای چیروک
4
(29)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
16,000
تومان