0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
نسخه بهتر خودت
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب نسخه بهتر خودت

نویسنده:
جوئل اوستین
درباره نسخه بهتر خودت
فرقی ندارد زندگی بر وفق مرادت باشد یا جلوی چشمانت از هم بپاشد، تمام ما می‌خواهیم بهتر شویم. می‌خواهیم تأثیرگذارتر عمل کنیم. می‌خواهیم خدا را بهتر بشناسیم؛ می‌خواهیم همسر، پدر، مادر، مشوق، مربی، کارمند، کارفرما و مدیری بهتر باشیم. خداوند در اعماق وجود ما آرزویی را نهاده است؛ می‌خواهیم بیشتر شبیه او شویم. در ژرفنای جان، صدایی را می‌شنویم: «تو برای بهتر از این‌ها به دنیا آمده‌ای؛ قرار بود در سطحی بالاتر از آنچه هم‌اینک هستی زندگی کنی. به کمترین قانع نشو. می‌توانی بهتر باشی.» سؤال این است، «چگونه؟ باید چه‌کار کنم تا نسخه‌ای بهتری از خودم بشوم؟» در نخستین کتابم، هم اینک بهترین زندگی را تجربه کن، هفت نکته را خاطرنشان کردم تا بتوانی از بالاترین ظرفیت‌هایت استفاده کنی. امروزه افراد بسیاری چشم‌اندازی بهتر در مورد آینده خود دارند و برکت و موهبت‌های خداوند را در سطحی گسترده‌تر تجربه می‌کنند؛ اما حتی اگر هم‌اینک هم بهترین زندگی را تجربه می‌کنی، ممکن است رکود داشته باشی. خداوند همیشه می‌خواهد بیشتر به ما ببخشد، می‌خواهد درون ما و از طریق ما کارهای بیشتری را به سرانجام برساند. همیشه می‌خواهد خودکاوی کنیم تا ما را به مرحله‌ای بالاتر برساند. او ما را برای معمولی‌بودن نیافریده است. نمی‌خواهد به جمله «به اندازه کافی خوب است» بسنده کنیم. می‌خواهد فراتر برویم و به مرحله بعدی برسیم. حالا، در کتاب نسخه بهتر خودت می‌خواهم به تو کمک کنم این کار را انجام بدهی. می‌خواهم عمق بیشتری را بررسی کنیم؛ امیدوارم در این جست‌وجوی درونی به تو کمک کنم بذرهای ارزشمندی را که خداوند در وجودت نهاده است کشف کنی. در این کتاب، هفت نکته کلیدی را ارائه می‌کنم تا از آن استفاده کنی و قفل گنجینه‌هایت را باز کنی و اجازه بدهی خودشان را در زندگی‌ای سرشار از موهبت روان کنند. این نکات کلیدی پیچیده و دشوار نیستند؛ درواقع، سادگی محض آن‌ها سبب شده است توجه افراد را به خود جلب نکنند. باوجوداین، این هفت نکته کلیدی شخصیت من را شکل داده و باعث شده است در زندگی شخصی، روابطم، خانواده و در زمینه شغلی‌ام چشم انتظار اتفاقات خوب باشم. می‌دانم این نکات کاربرد دارند، زیرا آن‌ها را اول از همه در زندگی خودم تجربه کرده‌ام. بسیاری از مردم در افکار، گفتار و رفتارهای‌شان به حد وسط رضایت داده‌اند. زمان آن رسیده است که ذهنیت‌های منفی را کنار بزنی و اوج بگیری. به یاد داشته باش، خداوند تمام ملزومات یک زندگی پیروزمندانه را در وجودت قرار داده است. متجلی‌کردن آن‌ها به عهده توست. نمی‌توانیم به ذهنیت‌های نادرست، گذشته‌های منفی یا طرز فکر دیگران اجازه بدهیم ما را ناامید کنند و باعث شوند تسلیم شویم و دیگر به جلو حرکت نکنیم. افرادی که از تمام ظرفیت‌های خویش استفاده می‌کنند، دریافته‌اند که گاهی وقت‌ها اگر به یک چیز «خوب» راضی شویم درحقیقت مانع از «بهترین» شده‌ایم. تابه‌حال به یک شخص یا یک طرز فکر دقت کرده‌ای، عجب طرز فکری! او مادری بی‌‌نظیر است، او کارمندی تحسین‌برانگیز است. درواقع، این آدم نمونه بارز افرادی است که خودشان را به نسخه‌ای بهتر ارتقا داده‌اند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۹۲ مگابایت
تعداد صفحات
408 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۳:۳۶:۰۰
نویسندهجوئل اوستین
مترجم افسانه اکبرزاده مقدم
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Become a better you: 7 keys to improving your life every day
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۷/۱۳
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۹۲ مگابایت
۴۰۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.6
از 5
براساس رأی 8 مخاطب
5
ستاره
62 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
12 ٪
1
ستاره
25 ٪
7 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

تو فصل اولش شاید خواننده نتونه زیاد مچ بشه با سبک نویسنده ولی کتاب خیلی خوبیه، هم کاربردیه هم طرز فکر ادم رو عوض میکنه.سبک جوئل استین تو نوشتن کتاب خوبه ولی میشه گفت کمی گزافه گویی داره. البته محتویات کتاب در حدی خوبه که مطمئنا بعد تموم کردنش بازم میخواین بخونینش.

1

کتاب فوق العادست مثل کتابهای دیگه جول اوستین ولی متاسفانه ..........بنظرم این راوی برای این گتاب اصلا مناسب نیست و متاسفانه شوق کمتری برای گوش کردن بهش دارم ☹??

5

این کتاب فوق العاده ست. و جزو کتاباییه که باید توو کتابخونه ت باشه و هرروز ورق بزنیش و بار ها و بارها مطالبش رو یاداوری کنی... درس زندگیه

2

هر چقدر از خوبیه این کتاب بگم کم گفتم این عالیه ممنونم فیدبو

5

عاااااالیه بی نظییییییررر حتما بخونیدش

1

خیلی گرون شده کتاب های این برنامه

5

عالیه

3.6
(8)
79,900
٪30
55,930
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
نسخه بهتر خودت
نسخه بهتر خودت
هفت نکته کلیدی برای بهبود زندگی روزانه

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
نسخه بهتر خودت
٪30
نسخه بهتر خودت
جوئل اوستین
انتشارات نسل نواندیش
3.6
(8)
79,900
٪30
55,930
تومان