0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مونالیزای منتشر

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی مونالیزای منتشر

نویسنده:
شاهرخ گیوا
درباره مونالیزای منتشر
- جنون کتاب صوتی «مونالیزای منتشر» رمانی متشکل از نه فصل می‌باشد. هر کدام از این فصل‌ها داستانهای کوتاهی را نقل می‌کنند اما کلیت این اثر مربوط به یک خانواده اشراف‌زاده و بزرگ‌زاده به نام «قیونلو» می‌باشد که از قشر مرفه و وابسته به درباریان دوران قاجار محسوب می‌شدند. این خاندان دارای بیماری یا نفرینی ارثی بودند، این بیماری یا نفرین به این‌گونه بود که اگر اعضای خانواده کسی را دوست داشته باشند یا عاشق کسی شوند این عشق، آن‌ها را به جنون و دیوانگی و نهایتا مرگ می‌رساند. این رمان داستان این خاندان را در چند نسل متفاوت ابراز می‌دارد. یکی از ویژگی‌های برجسته این اثر، نثر بسیار جذاب و روان آن می‌باشد که باعث می‌شوند شنونده مشتاق به شنیدن ادامه داستان باشد. - خاطره نشر صوتی آوانامه، کتاب صوتی «مونالیزای منتشر» را با همکاری انتشارات ققنوس و صدای امید تقوی تولید و منتشر کرده است. - بخشی از اثر شکرالله زیر لب لندید: «لابد به جای آن هم همین عصای مرسع را نصیب برد و ناسزای منورالفکر و رعیت و ملا را!؟» رو به صورت چروکیده‌ی او تلخ خندید که جعبه‌ی نقره‌ای سیگار به طرفش گرفته شد. «شما نمی‌کشید؟» «نه. ممنون. فقط گاهی می‌کشم، آن‌هم نه از سر عادت یومیه.» سر چارلز آتش لرزان کبریت را تا زیر ترکه سیگار برد، اما سیگار از بین لب‌هایش افتاد روی پاها. برداشت، پشیمان شد و برگرداند به جعبه و گفت: «مشربه و سیگارت این‌جا شده‌اند همدم عمو چارلز! شما چه؟ هنوز هم می و شراب را حرام دانست و ننوشید؟»
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
432.۳۶ مگابایت
مدت زمان
۰۷:۵۰:۵۲
نویسندهشاهرخ گیوا
راویامید تقوی
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۶/۳۰
قیمت ارزی
7 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۳۲.۳۶ مگابایت
۰۷:۵۰:۵۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.3
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
گیرا 🧲 (1)
5
ستاره
33 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
33 ٪
2
ستاره
33 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

داستان های اول جذاب هستند ولی من از نیمه کتاب به بعد داستان ها رو دوست نداشتم. روایت هم به طوریه که خیلی وقت ها مشخص نمی شود کدام شخصیت دارد صحبت می کند و راوی چند شخصیت رو با یک صدا و یک لحن می گوید

5
گیرا 🧲

باید از نسلی باشی که بفهمی چی میگه، برای نسل های جدید، درک نثر داستان سخت هست و مصداق خیلی از تکیه کلامها رو درک نمیکنند. من که بشدت لذت بردم. چاه عمیق بی سوادی از این مرز و بوم دور باد.

3.3
(3)
گیرا 🧲 (1)
80,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
مونالیزای منتشر
مونالیزای منتشر
شاهرخ گیوا

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مونالیزای منتشر
مونالیزای منتشر
شاهرخ گیوا
آوانامه
3.3
(3)
گیرا 🧲 (1)
80,000
تومان