0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
اسب رقصان

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی اسب رقصان

نویسنده:
جوجو مویز
درباره اسب رقصان
* سارا و عشق‌هایش بعد از سه گانه‌ی موفق جوجو مویز به نام‌های «من پیش از تو»، «پس از تو» و «هنوز هم من»، اثری به‌نام «اسب رقصان» جزو رمان‌های پرفروش این نویسنده محسوب می‌شود. داستان این اثر در مورد دختری ۱۴ ساله به نام سارا، که درگیر عشق‌های زندگی‌‌اش، یعنی اسبش به نام «بو» و پدربزرگ نابغه‌اش در سوارکاری به نام «هنری» می‌باشد. «هنری» در نوجوانانی تعلیمات خود را در مدرسه‌ی نخبگان سوارکاری گذراند و اکنون مربی نوه‌ی خود «سارا» شده بود. اما بعد از مدتی دیگر این رشته تعلیم و آموزش میان نوه و پدربزرگ گسست... * روزنامه تا رمان جوجو مویز در آغازین سال‌های حضورش در اجتماع، از انتشارات روزنامه‌ای با عنوان «ایندیپندنت» برنده جایزه‌ای شد که او را به مدت ۱۰ سال در صنعت روزنامه نگاه داشت. پس از گذشت این زمان، جوجو مویز به یک نویسنده‌ی کامل در ژانر عاشقانه تبدیل شد؛ دلیل این ادعا نیز مشهود است او جزو معدود افرادی است که چندین بار تاکنون برنده جایزه بهترین رمان عاشقانه سال شده است. * رقص بو همیشه در پی اتفاقاتی در زندگی هستیم تا کمی ما را محو و مجذوب خود کند. اتفاقی که نشر صوتی آوانامه با همکاری نشر آموت موجب آن شده‌اند؛ اثری است به‌عنوان «اسب رقصان» که با صدای مریم پاک‌ذات لذت شنیدن رمان و داستانی عاشقانه را به جذابیت واقعی می‌رساند. * چند کلمه حتی افرادی که در مورد اسب و سوارکاری اطلاعاتی داشتند، به ندرت اسم «لو کادر نوار» را شنیده بودند. «لو کادر نوار»، در دهه ۱۷۰۰ تاسیس شد و موسسه‌ای ویژه‌ی خواص بود، سوارکاران نخبه‌ی فرانسوی عضوش بودند و هنوز هم بر اساس رسم و آداب پایه‌گذارارنش اداره می‌شد. در آموزشگاه «لو کادر نوار»، هنگام اجرای مانورهای هزار ساله‌ی پرش اسب با پاهای جمع‌شده یا بلند شدن روی دو پای خم‌شده‌ی عقب، بحث‌ها حول‌وحوش زاویه‌ی دقیق پاهای عقب اسب می‌چرخید و سوارکاران به سبک کهن یونیفرم سیاه می‌پوشیدند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
1.۱۳ گیگابایت
مدت زمان
۲۱:۰۲:۵۱
نویسندهجوجو مویز
مترجممریم مفتاحی
راویمریم پاک‌ذات
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۵/۱۹
قیمت ارزی
8 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱.۱۳ گیگابایت
۲۱:۰۲:۵۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 35 مخاطب
اجرای روان 🎙️ (1)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
5
ستاره
65 ٪
4
ستاره
22 ٪
3
ستاره
5 ٪
2
ستاره
2 ٪
1
ستاره
2 ٪
27 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

با تمام احترامی که برای خانم پاکذات قائلم و قدردان زحمتشان هستم، اصلا این کتاب را نپسندیدم؛ شخصیتهای داستان روی اعصابم بودند؛ خصوصا خود سارا. برخلاف آن سه‌گانه‌ای که از خانم مویز با صدای نازنین سرکار خانم پاکذات گوش کردم و لذت بردم، این کتاب ایشون، باورپذیری اندکی داشت و درنتیجه دلچسب نبود. خلاصه که مازوخیست‌گونه‌ تا پایان داستان گوش کردم به امید اینکه بهتر می‌شود...، اما نشد!

5

همه ی کتابهای خانم جوجو مویز فوق العاده هستند و به نظر من فقط با صدای خانم مریم پاک ذات و ترجمه خانم مفتاحی کامل کامل میشه این تیم بی نظیرن چقدددددر صدای گرم و هنرمندانه خانم پاک محشره یک راوی فوق العاده کار بلد هر کتابی از این نویسنده بزرگ با این راوی بینظیر بود با هر قیمتی ارزشمنده?????????????????????????????

5
اجرای روان 🎙️
سرگرم‌کننده 🧩

اسب، احساسات چندگانه، اسب، جدایی، اسب، فرزندخواندگی، اسب، کودکان مهاجر و خیلی چیزای دیگه و البته اسب 😉 که عمرا فکرشم نمیکردم که کنار هم تو یک داستان جمع بشن و جالبتر اینکه داستانش هم جذاب از آب دربیاد😄 کار آوانامه هم که مثل همیشه عالی.

5

از کتاب بسیار لذت بردم از لحن و خوانش خانم پاک دات بیشتر. توصیفها عالی بود و کاملا در فضای داستان قرار می گرفتم. چالش ها و فراز و فرود داستان را دوست داشتم. و خلاصه به رمان خوانها به شدت پیشنهاد میشه ?

5

رمان اسب رقصان به غیر از اینکه داستانی رمانتیک و در عین حال هیجان انگیز داشت جنبه های آموزشی زندگی را هم در بر داشت و با صدای خانم پاک ذات زیبایی داستان دو چندان شد . ممنون از راوی

4

داستانی جالب و آموزنده با پایانی دلنشین. فقط بعضی بخش ها بیش از حد به توصیفات و جزئیات پرداخته بود که روند داستان را تاحدی کند میکرد. صداگذاری راوی هم خوب و بااحساس بود.

4

داستان برای من متفاوت بود ، و کلا جزییات راجبه اسب با آگاهی کامل و ترکیب با داستان، نیم ساعت مونده تا تموم کنم، راوی که عالی بود عالی، ارزش خوندن یا شنیدن داره،

4

كتاب زيبايي هست، شخصا صداي راوي رو ميپسندم گرچه در بعضي از كتابها لحني گريه دار و مصيبت زده دارند اما اين كتاب عالي بود و فراز و فرود هاي خوبي داشت

5

داستان بسیار زیبایی بود. کلا عاشق قلم نویسنده جوجو مویز هستم و صدای و نحوه روایت خانم پاک ذات فوق العاده اس و لذت شنیدن رمان رو چندین برابر می کنه. ??

5

کتاب عالی بود ولی نمیدونم چرا فصل ها جا به جا بود و چند فصل اول انگار قطعی داشت و یهو از یک مطلب میپرید به مطلب دیگه انگار سانسور شده باشه

نمایش 17 نقد دیگر
4.5
(35)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
135,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
اسب رقصان
اسب رقصان
جوجو مویز

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اسب رقصان
اسب رقصان
جوجو مویز
آوانامه
4.5
(35)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
135,000
تومان