0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تاریخ یازدهم رشته انسانی

معرفی، خرید و دانلود کتاب تاریخ یازدهم رشته انسانی

درباره تاریخ یازدهم رشته انسانی

درسنامه ی کتاب تاریخ یازدهم انسانی تست خیلی سبز لحن و سبکی نزدیک به خود کتاب درسی دارد با این تفاوت که خلاصه شده و نکته بندی شده است. یعنی حتی الامکان به نکات اصلی تر و نکات ریز مهمتر پرداخته شده است. اولین نکته ای که به چشم می خورد آن است که در ابتدای هر درس به مقدمه ی درس ها هم توجه شده است و این نکته ی مثبتی است که معمولا از قلم می افتد؛ به هرحال مقدمه ها هم نکات مهمی دارند. در ادامه متوجه می شویم که درسنامه ها زیرمبحث به زیرمبحث بررسی شده اند یا به عبارت دیگر ریز طبقه بندی شده هستند. این موارد این اطمینان را ایجاد می کند که حداقل درسنامه ی پریشان و سردرگمی نداریم.

نکته ای که جا دارد در پرانتز بگوییم آن است که درس تاریخ بر خلاف درس هایی مانند جامعه شناسی یا روان شناسی یا اقتصاد، عمق مفهومی بسیار کمی دارد و بدون تعارف یک درس حفظی است که با روش هایی نظیر یادگیری بستر وقایع و امثالهم می توانیم درک مفهومی کمی را هم به آن اضافه کنیم. از این بابت جای خالی خط زمانی که معمولاً در کتاب های کمک درسی تاریخ وجود دارند، به چشم می آید.

به هر حال وجود نمودار های متعدد در هر درس که همه چیز را به خوبی طبقه بندی کرده اند این ضعف را می تواند پوشش دهد. از سوی دیگر در انتهای هر درس بخشی تحت عنوان خلاصه ی درختی داریم. این خلاصه ی درختی علاوه بر آنکه در نظم ذهنی خواننده بسیار بسیار موثر است، همچنین نکات اصلی درس را نیز در بر دارد و برای شب امتحان یا زنگ تفریح قبل از امتحان بسیار کاربردی است.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
16.۵۶ کیلوبایت
تعداد صفحات
206 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۵۲:۰۰
نویسندهعارف گلیوری
نویسنده دوممحمداسماعیل سلمانپور
نویسنده سومزینب صالحی
ناشرانتشارات خیلی سبز
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۸/۱۳
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۱۶.۵۶ کیلوبایت
۲۰۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
90,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مجموعه پرسش های چهارگزینه ای
شامل 58 عنوان کتاب
تاریخ یازدهم رشته انسانی
تاریخ یازدهم رشته انسانی
عارف گلیوری
انتشارات خیلی سبز
0
(بدون نظر)
90,000
تومان