0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
حرص نخور بابا

معرفی، خرید و دانلود کتاب حرص نخور بابا

نویسنده:
زهره زاهدی
درباره حرص نخور بابا

کتاب «حرص نخور بابا» نوشته زهره زاهدی، شامل مجموعه‌ای از توصیه‌ها و نقل‌قول از زبان بزرگان، برای والدین به‌خصوص پدرها و افرادی است که به دنبال آرامش هستند.

نقش پدر در جامعه به‌عنوان تکیه گاهی محکم تعریف شده که البته چنین هم بوده و هست. نقشی که پدر و در واقع والدین در تربیت فرزند دارند از هر معلم یا مدیری تأثیرگذاری بیشتری دارد. یکی از جملات زیبایی که در کتاب هم وجود دارد و برای همگی قابل‌درک است این است که در هر روز از زندگی، در حساب بانکی خاطرات فرزندانمان سپرده‌ی جدیدی می‌گذاریم. روابط خانوادگی نوع ارتباط پدر با مادر همگی در مدل رفتاری فرزندان بسیار تأثیرگذار است به همین دلیل هم جملات بسیاری از افراد مختلف درباره اهمیت نقش پدر وجود دارد.

درباره نویسنده

دکتر زهره زاهدی در سال 1330 در تهران متولد شد. او عضو فارغ‌التحصیلان دانشگاه آمریکایی بیروت در رشته بانکداری است. او  یکی از مترجمان بسیار باسابقه و ماهر در ایران است که آثار پرطرفداری در حوزه‌های مختلف مانند روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و فلسفه ترجمه کرده است. کتاب‌هایی مثل انسان در پی معنا، جاناتان مرغ دریای، غرق در نور و ... از ترجمه‌های این مترجم سرشناس است.  زهره زاهدی نقش بسیار فعال و مؤثری در جامعه فرهنگی ایران داشته است. انتشارات کتاب‌سرای نیک کتاب حرص نخور بابا را در سال ۱۳۹۳ منتشر کرده است. شما می‌توانید نسخه الکترونیکی این کتاب را در دسته‌بندی کتاب‌های روانشناسی از وب‌سایت یا اپلیکیشن فیدیبو خریداری کنید.

4 دلیل برای خواندن کتاب حرص نخور بابا

اگر بخواهیم چند دلیل مهم برای خواندن کتاب را بشماریم باید بگوییم برداشت‌هایی که از این جملات می‌شود در 4 دسته تقسیم می‌شود که در اینجا به آن اشاره می‌کنیم:

  • آشنایی والدین با توصیه‌هایی کاربردی از مشاهیر
  • پذیرفتن اهمیت نقش پدر در تربیت کودک
  • یادگیری مهارت‌هایی برای نزدیک شدن به فرزند
  • قبول کردن مسئولیت

در بخشی از کتاب حرص نخور بابا می‌خوانیم

پدر بانک‌داری است که طبیعت در اختیار بچه قرار می‌دهد. ضرب‌المثل فرانسوی

من فهمیده‌ام بهترین راه نصحیت کردن بچه‌ها این است که اول بفهمید آنها چه می‌خواهند، سپس آنها را نصیحت به انجام آن کار کنید. هری اس. ترومن (Harry S. Truman)

برای آنکه بچه را برای رفتن به راهی که باید برود تربیت کنی، بد نیست هرازگاهی خودت هم از آن راه بروی. جاش بیلینگز (Josh Billings)

قهرمان تربیت نکن، پسر تربیت کن. اگر با او مانند پسرت رفتار کنی، سرانجام قهرمان خواهد شد، ولو فقط در چشم تو. والتر ام. شیرا (پدر) (Walter M. Schirra Sr.)

بچه‌های شما به حضور‌تان بیش از هدایای شما نیاز دارند. جسی جکسون (Jesse Jackson)

سرمشق خوب بودن برای بچه‌ها، همه‌ی خوشی‌های میان‌سالی را زایل می‌کند. ویلیام فِدر (William Feather)

عشق پدری یعنی اینکه بتوانی علی‌رغم واقعیت‌ها، بهترین‌ها را از بچه‌ات توقع داشته باشی. جاسمین برتلز (کتاب کوچک راهنمای پدرها) (Jasmine Birtles, A Father’s Little Instruction Book)

قابل تحسین است که مردی پسرش را به ماهیگیری ببرد. اما در بهشت برای پدری که دخترش را به خرید می‌برد، جای خاصی در نظر گرفته شده است. جان ساینر (John Sinor)

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب حرص نخور بابا

مجموعه جملات تاثیرگذاری که می‌شنویم و قدرت تاثیر آن‌ها در افکار و رویکرد ما باعث می‌شود دنیای اطرافمان را بسازیم. چیزهایی که می‌بینیم، درک می‌کنیم، می‌شنویم، فکر می‌کنیم، تصور می‌کنیم و رفتار می‌کنیم، چیزهایی که به ما انگیزه می‌دهند، همگی سرچشمه از جملات و کتاب‌هایی بوده که خوانده و شنیده‌ایم. ما به‌عنوان والدین احتیاج داریم برای تقویت رفتارمان همیشه به‌روز باشیم و  جستجوی بسیار زیادی برای درست ایفا کردن نقشمان داشته باشیم. کتاب چگونه خدا را بشناسیم همانند راهنمایی است برای روشن‌کردن ذهن. کتاب‌هایی مانند این کتاب برای مخاطبان بسیار خواندنی و جذاب است. کتاب‌های دیگری هم در این زمینه برای علاقه‌مندان وجود دارد که در ادامه به تعدادی از این کتاب‌ها اشاره می‌کنیم:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۱۲ مگابایت
تعداد صفحات
156 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۱۲:۰۰
نویسندهزهره زاهدی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۳۱
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۱۲ مگابایت
۱۵۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
39,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
حرص نخور بابا
حرص نخور بابا
زهره زاهدی
انتشارات کتاب‌سرای نیک
0
(بدون نظر)
39,500
تومان