0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
جمع بندی دین و زندگی کنکور

معرفی، خرید و دانلود کتاب جمع بندی دین و زندگی کنکور

دهم، یازدهم، دوازدهم
نویسنده:
محمد کشوری
درباره جمع بندی دین و زندگی کنکور

کنکور یکی از اصلی‌ترین و موثرین آزمون‌هایی است که دانش‌آموزان ایرانی در خلال آن به رقابت می‌پردازند. نتایج کنکور تاثیر مستقیم در آینده‌ی شغلی و تحصیلی هر فرد دارد پس هر تست می‌تواند بسیار مهم باشد. فرقی نمی‌کند در کدارم رشته‌ی ریاضی، تجربی و یا انسانی قرار است کنکور بدهید، آنچه مهم است این است که نباید نه از دروس عمومی و نه تخصصی غافل شوید. انتشارات خیلی سبز برای کنکور شما نقشه‌های خوبی دارد. کتاب‌های جمع‌بندی کنکور خیلی سبز برای روزهای پایانی منتهی به کنکور سراسری طراحی و روانه بازار شده‌اند.

درباره‌ی کتاب جمع‌بندی دین و زندگی کنکور خیلی سبز

طبیعتا در کتاب‌های سری جمع بندی خیلی سبز، مؤلف هدفی غیر از بیان نکات تستی برای کنکور، مد نظر قرار نداده است. فصل‌ها به ترتیب کتاب و مطابق چیدمان درس‌های کتاب است. فهرست کتاب جمع‌بندی دین و زندگی کنکور خیلی سبز هیچ مطلب خاصی رو به ما یادآوری نمی‌کند. در مقدمه‌ی مؤلف به نحوه‌ی کاربرد این کتاب و چگونگی مطالعه‌ی کتاب پرداخته شده است. طریقه‌ی صحبت در کتاب (لحن کتاب) رسمی و مشابه کتاب درسی است. کتاب دارای درس نامه های مختصر و کلی مباحث و نکات تستی در آن بیان شده و تعداد 433 سؤال تستی در کتاب موجود است. حجم کتاب 231 صفحه است. می‌توان گفت کتاب به وعده‌هایش در مقدمه مولف عمل کرده است.

درسنامه:

درس نامه‌های کتاب جمع بندی دین و زندگی خیلی سبز کاملاً قابل فهم برای همه‌ی تیپ‌های دانش‌آموزی است. حجم درسنامه بسیار مناسب برای دوران جمع‌بندی دانش‌آموزان است، البته درسنامه در طول سال تحصیلی هم قابل استفاده است. درسنامه خیلی کم حجم و مناسب به بسیاری از نکات کنکوری اشاره کرده است. تمارین کتاب درسی جهتی به درسنامه نداده و کتاب کاملا کنکوری به مسائل رسیدگی می‌کند. سطح کنکور در درسنامه‌ها رعایت شده و مطلبی خارج و جدای از کنکور در کتاب اشاره نشده است.

تمرین:

در کتاب جمع بندی دین و زندگی خیلی سبز، تعداد تست‌ها برای هر درس کم است، مثلاً درس یک دین و زندگی  دهم 5 سؤال دارد. ترتیب تست‌ها مثل درسنامه به ترتیب درس‌های کتاب و پایه‌های مختلف بیان شده و تست‌ها سطح‌بندی (آسان، متوسط و سخت) ندارد و طبقه‌بندی از این منظر که همه‌ی تست‌ها در یک‌جا جمع شده‌اند رعایت شده است. تست‌ها به علت کمیت کم، تیپ‌های متنوعی رو پوشش نمی‌دهند.

تعداد تست‌ها برای کسی که قبلا درس را خوانده و تست زده و حالا می‌خواهد در دوران جمع‌بندی مرور کند تا مطالب یادش بیاید، مناسب است، ولی برای کسی که تا حالا درس نخوانده یا کم خوانده، مناسب نیست. تست‌ها کاملا در مسیر سؤال‌های کنکور است و در حقیقت سؤال‌های تستی از سؤال‌های کنکورهای اخیر انتخاب شده‌اند.

پاسخ:

پاسخ تشریحی در کتاب جمع بندی دین و زندگی کنکور خیلی سبز وجود ندارد و فقط به پاسخنامه‌ی کلیدی بسنده شده است. چهار آزمون جامع از کنکورهای ادوار گذشته نیز در کتاب هست. تعداد کم تست‌ها و نداشتن پاسخنامه‌ی تشریحی مهم‌ترین نقاط ضعف کتاب است که شاید برای خواننده راضی کننده نیست.

کتاب جمع بندی دین و زندگی کنکور برای چه کسانی مناست است؟

کتاب جمع بندی دین و زندگی کنکور خیلی سبز برای همه‌ی متقاضیان کنکور سراسری که قصد دارن در روز‌های اخر بیشتر تست بزنند تا اینکه بخوانند مناسب خواهد بود. دین و زندگی از جمله دروسی عمومی است که درصد آن تاثیر بسیار زیادی در رتبه‌ی نهایی شما خواهد داشت و خود درس نیز دارای نکته‌های فراوانی است. لازم به ذکر است که این درس تعداد بسیاری آیه دارد که معانی و مفاهیم آن‌ها بهم شباهت فراوانی دارند. پس اگر می‌خواهید در در کنکور موفق عمل کنید، از جمع‌بندی دین و زندگی کنکور خیلی سبز کمک بگیرید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
4.۱۴ مگابایت
تعداد صفحات
232 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۴۴:۰۰
نویسندهمحمد کشوری
ناشرانتشارات خیلی سبز
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۱/۰۸
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
45,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۴.۱۴ مگابایت
۲۳۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.5
از 5
براساس رأی 13 مخاطب
گیرا 🧲 (1)
آموزنده 🦉 (1)
5
ستاره
46 ٪
4
ستاره
15 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
7 ٪
1
ستاره
23 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

عالی هست مرسی

5

عالی‌وجامع

3.5
(13)
گیرا 🧲 (1)
16,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
جمع بندی دین و زندگی کنکور
جمع بندی دین و زندگی کنکور
دهم، یازدهم، دوازدهم
انتشارات خیلی سبز
3.5
(13)
گیرا 🧲 (1)
16,000
تومان