0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
جمع بندی انگلیسی کنکور

معرفی، خرید و دانلود کتاب جمع بندی انگلیسی کنکور

دهم یازدهم دوازدهم
نویسنده:
حمید خزایی
درباره جمع بندی انگلیسی کنکور

کتاب جمع‌بندی انگلیسی کنکور نوشته حمید خزایی، یک منبع مفید و کارآمد در زمینه آمادگی برای آزمون‌های کنکور انگلیسی است که مباحث دستورزبان کتاب‌های دهم تا دوازدهم را با ساده‌ترین زبان ممکن برای دانش‌آموزان آماده و ارائه کرده است. در بخش واژگان این کتاب، همه واژگان کاربردی و مهم کتاب‌های پایه و دوازدهم درقالب مثال تدریس شده است. در ادامه درسنامه‌های گرامر و واژگان، تست‌های مربوط به هر درس همراه با پاسخنامه کاملا تشریحی آورده شده است.

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های درسی و کمک درسی علاقه دارید حتما به دسته‌بندی درسی و کمک درسی فیدیبو سر بزنید.

درباره حمید خزایی

حمید خزایی، دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان انگلیسی، به عنوان مدرس در برنامه‌های صدا و سیما، با تجربه و دانش فراوان خود، به انتقال مفاهیم و اطلاعات به شیوه‌ای جذاب و مؤثر می‌پردازد. او همچنین به عنوان مولف کتاب‌های معتبر از انتشارات "خیلی سبز" و "مبتکران" شناخته می‌شود، که نشان از تلاش و خلاقیت او در زمینه‌های ادبیات و فرهنگ است. به ویژه، ابتکار او در طرح "صد در بیست زبان" نشان از توانایی در طراحی طرح‌های متنوع و آموزشی دارد. با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در تدریس زبان، حمید خزایی به عنوان مدرس نمونه توانسته است نه تنها دانش‌آموزان را به یادگیری زبان ترغیب کند، بلکه ذهن‌های جوان را نیز به اندیشه‌ها و ایده‌های نو انگیزاند.

کتاب‌های مطرح و معروف دیگر از حمید خزایی عبارتند از:

ü    کتاب انگلیسی ۱ شب امتحان - دهم: در این کتاب با نمونه سؤال‌های استاندارد برای آمادگی بیشتر جهت حضور در جلسه امتحان آشنا می‌شوید.

ü    کتاب پت و متن: این اثر حمید خزایی کتابی برای افزایش سرعت و مهارت در حل سوالات Reading و Cloze کنکور است که مهارت زبان انگلیسی را با ارائه‌ تکنیک های کنکوری کاربردی افزایش می‌دهد.

ü    کتاب مجموعه کتابای جی‌بی Grammar - کنکوری: این کتاب با ارائه درس‌نامه‌هایی کامل اما مختصر و مفید برای دوران جمع‌بندی و مرور مطالب درسی یک منبع مطالعاتی فوق‌العاده برای متقاضیان کنکور است.

جهت مشاهده سایر آثار حمید خزایی کلیک کنید.

چرا باید کتاب جمع‌بندی انگلیسی کنکور را بخوانیم

این کتاب به طور جامع و دقیق مطالب مربوط به دروس انگلیسی دهم، یازدهم و دوازدهم را برای دانش‌آموزان جمع‌بندی کرده است. با توجه به هدف نویسنده، یعنی جمع‌بندی کل مطالب مرتبط با آزمون کنکور درس انگلیسی، این کتاب به یک ابزار قدرتمند تبدیل می‌شود که دانش‌آموزان را در تهیه‌ مروری کامل و جامع از مفاهیم مختلف کنکور آماده می‌سازد. با ترتیب فصول کتاب مطابق سیلابس کتب درسی پایه دهم تا دوازدهم، این کتاب به دانش‌آموزان امکان می‌دهد مفاهیم را در دنیای واقعی کاربردی کنند و با بهره‌گیری از مثال‌ها و تمرین‌های مرتبط، مهارت‌های خود را تقویت کنند. برای کسانی که در پی آمادگی برای آزمون کنکور سراسری هستند، این کتاب به عنوان یک راهنمای جامع و منطبق با نیازهای امتحان، ابزاری اساسی خواهد بود.


در بخشی از کتاب جمع‌بندی انگلیسی کنکور می‌خوانیم

جملات مجهول

هرگاه ندانیم فاعل جمله کیست یا چیست، جمله را به شکل مجهول در می‌آوریم و برای اینکه بفهمیم گزینه تست معلوم است یا مجهول، می‌توانیم به دو روش عمل کنیم: ۱- اگر جمله را معنی کردیم و دیدیم که به فارسی مجهول معنی می‌شود، به احتمال خیلی زیاد در انگلیسی هم مجهول است. ۲- اگر بعد از فعل گذرا (متعدی) مفعول نیامده باشد، جمله مجهول است.

جملات مرکب

هر جمله باید حداقل یک فاعل و یک فعل داشته باشد. به چنین جمله‌ای جمله ساده می‌گوییم اما جمله‌ای که دارای بیش از یک فاعل و فعل است و با حروف ربط so، but، or، and و غیره به هم وصل می‌شود، جمله مرکب نامیده می‌شود.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب جمع‌بندی انگلیسی کنکور

اگر شما هم به خواندن کتاب های درسی و کمک درسی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو به راحتی در دسترس شما هستند، مطالعه کنید.

ü    کتاب لقمه گرامر کاربردی زبان انگلیسی نویسنده امید یعقوبی‌فرد

ü    کتاب هوش کُمپلکس هشتم و نهم نویسنده  مصطفی باقری

ü    کتاب فرمول‌نامه ریاضیات - هفتم تا دوازدهم نویسنده احسان لعل


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
3.۱۵ مگابایت
تعداد صفحات
266 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۵۲:۰۰
نویسندهحمید خزایی
ناشرانتشارات خیلی سبز
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
38,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۳.۱۵ مگابایت
۲۶۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 7 مخاطب
5
ستاره
71 ٪
4
ستاره
14 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
14 ٪
1
ستاره
0 ٪
6 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

آموزش مختصر و مفید و تستهای منتخب

5

عالی

5

کاربردی

5

عالیه ?

2

?❤

نمایش 1 نقد دیگر
4.4
(7)
17,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
جمع بندی انگلیسی کنکور
جمع بندی انگلیسی کنکور
دهم یازدهم دوازدهم
انتشارات خیلی سبز
4.4
(7)
17,000
تومان