0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
جمع بندی عربی کنکور

معرفی، خرید و دانلود کتاب جمع بندی عربی کنکور

دهم یازدهم دوازدهم
درباره جمع بندی عربی کنکور
این کتاب قرار است به شما کمک کند: در زمان کوتاه یک دوره کامل از تمام مفاهیم اصلی و مهم کتاب درسی‌تان داشته باشید تیپ‌ها و شکل‌های متداول سوال‌ها را ببینید با مثال‌ها و تمرین‌های مهم کتاب درسی آشنا شوید نمونه سوال‌های برگزیده آزمون‌های سراسری سال‌های قبل را ببینید
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
5.۱۲ مگابایت
تعداد صفحات
312 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۲۴:۰۰
نویسنده میلاد ناصح زاده
ناشرانتشارات خیلی سبز
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
44,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۵.۱۲ مگابایت
۳۱۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 22 مخاطب
5
ستاره
63 ٪
4
ستاره
22 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
9 ٪
1
ستاره
4 ٪
10 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

این کتاب عالیه دوستان ، به چند علت ؛ یک اینکه تو بخش ترجمه یه درسنامه جامع ارائه داده و میتونید با مطالعه خوب اونا و افزایش دایره لغات عربیتونون تست های ترجمه رو بخوبی حل کنید ، همونطور که میدونید کلید موفقیت عربی ترجمه س. دلیل دوم اینه که تو بخش قواعد درس به درس توضیح داده و این یه نظم خیلی خوبی به کتاب میده و جاهایی که درس ها مرتبط به هم هستند مثل درس ۳ و ۴ دهم ، و ۵ و ۶ دهم و... رو در قالب یک درسنامه آورده ، اینکار باعث میشه هم سرعت مرورتون بالا بره هم مطالب مرتبط بهم رو باهم درک کنید☇ همچنین تو درسنامه های قواعد یسری بخش ها با اسم دوپینگ آورده شده که بنظرم عالین و مخصوص کسایی هست که میخوان عربیو بترکونن و حتی کسایی که با عربی ارتباط نمیتونند بگیرن هم خیلی با این بخش ها و دیگر قسمتای کتاب پیشرفت میکنن توی درسنامه های درس به درس لغات مخصوص هر درسم آورده و میتونید با مرور اونا و دانسته هاتون از فنون ترجمه ، ترجمه های اون درس رو حل‌کنید که خیلی واجبه اینکار چون طراحا نگاه ویژه ای به متن اصلی کتاب درسی دارند:) تست ها به تعداد کافیه و برای جمع بندی و همچنین دوران انتقال بسیار کار آمده. در آخرم یه بخشی به اسم پیوست ها داره که تضاد ها و مترادف ها و جمع های مکسر و مفهوم برخی جملات آورده شده که برای درصد های بالاتره همچنین پایه تون رو تقویت میکنه یه نقدی که اینجا به کتاب وارده راجب قسمت درک مطلبه ، اولین موضوع اینکه هیچ نقش راهنما و درسنامه ی توضیحی راجب درک مطلب ارائه نشده ، چون مثل ریدینگ و کلوز تست زبان ، درک مطلب هم نیازمند یسری روش های پاسخ گویی عه ، که البته دانش آموز ها قطعا از جای دیگه میخونن ولی خوب بود که تو کتاب آورده میشد ، و مهم تر از همه تهداد متن های درک مطلب واقعا کمه ، چون درک مطلب یک بخشی از عربیه که باید هر شب کار شه تا نتیجه بمب بده و اگه تعدادی درک مطلب از کنکور های قبل هم آورده میشد خیلی خوب میکرد کتابو. خوبی دیگه کتاب اینه که کاملا بروزه و آزمون عمومی عربی کنکور ۹۸ و ۹۹ رو آورده. ممنون از نویسنده و خیلی سبز بابت فراهم‌کردن این کتاب که بنظرم در کل کتاب عالی هستش و اگه به دقت مطالعه بشه رو درصد عربیتون خیلی تاثیر میزاره.

4

عالی است فقط ای کاش در بخش خارج از گود به برخی مباحث پرداخته نشده دیگه مثل افعال معتل و کلمات مبنی و اسماء خمسه تا حدی پرداخته میشد اما باز هم چیزی از ارزش های کتاب کم نمیکنه.

5

از جناب ناصح زاده سپاسگزارم? عالی

5

من چاپ ۹۸ دارم تغییر کرده؟

5

بهترین

5

عالللللللى

5

عالی

5

عالی

4

خوبه

5

عالی

4.3
(22)
20,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
جمع بندی عربی کنکور
جمع بندی عربی کنکور
دهم یازدهم دوازدهم
انتشارات خیلی سبز
4.3
(22)
20,000
تومان