0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تلماسه

معرفی، خرید و دانلود کتاب تلماسه

نویسنده:
فرانک هربرت
درباره تلماسه

در جهانی سوار بر سه پایه سلطه‌طلبی،سیاست‌بازی و سوداگری و گردنده بر چرخ آدم‌کشان رایانه‌سان، ساحرگان نژاد‌پرور و ناوبران زمان نورد،پل، دوک زاده‌ی جوان خاندان آتریدیز، خود را گرفتار در طوفانی عالم آشوب می یابد: نزاعی کیهانی بر سر ملغما،کیمیای زمانه، در آوردگاه یگانه سرچشمه‌اش در سراسر کائنات: تلماسه... کره‌ای از شن سوزان که دغدغه‌ی بومیانش نه مغلما، که بقاست.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
5.۹۱ مگابایت
تعداد صفحات
847 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۲۸:۱۴:۰۰
نویسندهفرانک هربرت
مترجم مهیار فروتن فر
ناشرانتشارات کتابسرای تندیس
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Dune
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۳/۲۵
قیمت ارزی
27 دلار
قیمت چاپی
550,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۵.۹۱ مگابایت
۸۴۷ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 110 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (5)
سخت‌خوان 💎 (2)
5
ستاره
59 ٪
4
ستاره
22 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
10 ٪
52 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

اگه قرار باشه ٦٣تومن پول بدم چرا چشم خودمو اذیت کنم؟میرم نسخه چاپیشو میخرم!

5

مجموعه تلماسه که به حق شاهکار ادبیات تخیلی محسوب میشه، یک مجموعه ۶ جلدیه که متاسفانه تا الان فقط ۲ جلدش به فارسی ترجمه شده و با وجود اینکه از کتاب های خیلی معروف در دنیاس( در حد ارباب حلقه ها) ولی در ایران خیلی شناخته شده نیست.باز هم دم نشر تندیس گرم که در زمینه ادبیات تخیلی همیشه پیشگامه،به امید ترجمه جلدهای بعدی به زودی...

5

کتاب تلماسه به جرات بهترین و بزرگترین اثر ادبیات علمی تخیلی به حساب میاد. هر کتابی تو این سبک نخوندید این یکی رو بخونید. در هر لیست بهترین کتاب های علمی تخیلی نگاه کنید این کتاب در جایگاه اول قرار داره. در گودریدز هم جایگاه اول بهترین کتاب های علمی تخیلی رو داره. پشت جلد کتاب هم نوشته شده بسیاری از منتقدان این کتاب رو ارباب حلقه های ژانر علمی تخیلی می نامند.

4

محتوای کتاب خیلی رمزآلود طوری که دوس نداری حتی لحظه ای از کنارش تکون بخوری فیلمش خیلی عالی به نظر من حتی میتونه کنار فیلم ارباب حلقه ها قرار بگیره چیزی که منو بخودش مجذوب کرد واقعیت زندگی اگه یه نگاه به گذشته یعنی تاریخ بیندازیم و دوره های مختلف زندگی روی زمین و علامت ها و نشانه های که از خودشون به جا گذاشتن نگاه کنیم متوجه یه چیزای میشیم شاید عقلمون نتونه هضم کنه ولی ما باید واقعیت رو درک کنیم و بپذیریم خداوند هستی رو خلق کرده تنها ۵درصدش تمام کائنات و کهکشان ها ۲۷ درصدش جرم جهان ماده تاریک و ۶۸ درصدش انرژی تاریک که هردوشون نامرئی هستن نگاه بخودمون بندازیم ما کجا قرار داریم واقعیت زندگی چیه این کتاب ماورالطبیعه و تخیل انسان که نامحدود

5

کتابی معروف که تو فیلم و سریال‌ها خیلی بهش اشاره میشه. من فیلم ۲۰۲۱ش رو دیدم و خواستم بدونم ادامه‌ش که قراره دو سال دیگه پخش بشه چی میشه؛ ولی انقدر متن و ترجمه قشنگن که از اول شروع کردم به خوندن و برای بار هزار و یکم به این نتیجه رسیدم که فیلم به پای کتاب نمی‌رسه. به شدت پیشنهاد میشه.

3

چرا توی اولین بند از کتاب، every sister of the Bene Gesserit knows رو شاگردان مبتدی بنی جسریت ترجمه کرده؟ تازه شروع به مطالعه کتاب کردم، ولی «خواهر» بده که چیز دیگه ترجمه کرده؟ «دختر» و «زن» چی، اونام بدن یا مشکلی نداره؟ اصلا فاز کتابسرای تندیس رو درک نمیکنم. اون از مسخره‌بازی‌هایی که تو هری پاتر داشت، حالام همچین چیز عجیبی... دوستان، خوندن این ترجمه ارزشش رو داره، یا بهتره برم همون انگلیسی رو بخونم؟ البته درهرصورت باید همون کار رو کنم، چون سری اصلی فقط شش جلد کتابه و ده پونزده‌تایی هم کتاب بعدش هست که فقط سه جلد ترجمه شده...

5

قیمتو که خودمون میتونیم ببینیم اگه نظری راجع به محتوای کتاب دارین اینجا بنویسین لطفا

5

اوایل خوندن کتاب با ترجمه و دیالوگ‌های ادبیش کمی مشکل داشتم. همین‌طور با تغییراتی که توی ترجمه نسبت به نسخه‌ی انگلیسی وجود داشت. مشکل دیگه‌ای هم که داشتم مربوط به فارسی‌سازی اسامی خاص بود. اما حالا که به وسط کتاب رسیدم باید بگم واقعا ترجمه‌ی این کتاب کار هر کسی نیست و به نظرم این ترجمه در نوع خودش بی‌نظیره. داستان کتاب عالیه در خریدنش شک نکنید. امیدوارم زودتر جلدهای بعدی کتاب رو هم ترجمه کنن.

5

عالیه این کتاب...کشش داستانی و روایت خوب بود.بااینکه قصه در جلدهای دیگه ادامه داره ولی از لحاظ داستانی این جلد تموم میشه. متن کتاب هم با اینکه سنگین بود ولی ترجمه خوب و واضحی داشت.

4

چه خبره ،۶۳ تومن هم خیلی گرونه

نمایش 42 نقد دیگر
4.2
(110)
سرگرم‌کننده 🧩 (5)
275,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
تلماسه
تلماسه
فرانک هربرت

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تلماسه
تلماسه
فرانک هربرت
انتشارات کتابسرای تندیس
4.2
(110)
سرگرم‌کننده 🧩 (5)
275,000
تومان