0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سفر روح
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی سفر روح

سیری در جهان های معنوی دیدار از طبقات مختلف برزخ با هیپنوتیزم
درباره سفر روح

در کتاب سفر روح نوشته‌ی دکتر مایکل نیوتون تجربه‌ی 29 فرد را می‌شنویم که با هیپنوتیزم به دنیای ارواح سفر کرده‌اند. آن‌ها درباره‌ی این که مردن چه احساسی دارد، دنیای ارواح چگونه است، روح به کجا می‌رود و در آنجا چه می‎کند و چیزهایی از این دست حرف می‌زنند. در واقع نویسنده با این کتاب به سوالاتی درباره‌ی زندگی پس از مرگ پاسخ می‌دهد. او معتقد است این 29 روایت آنچه را برای روح ما قبل، بعد و در طول سفر از زمین به دنیای ارواح رخ می‌دهد، نشان می‌دهند.

این کتاب با موضوع خودشناسی و خودسازی نخستین بار در سال 1994 میلادی به چاپ رسیده است. سفر روح با نام انگلیسی Journey of Souls از نگاه کاربران وبسایت آمازون امتیاز 4.3 از 5 را دریافت کرده است و یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های مایکل نیوتون، هیپنوتراپیست و روانشناس معروف آمریکایی است.

موضوع کتاب صوتی سفر روح چیست؟

در کتاب سفر روح مایکل نیوتون برای رسیدن به خاطرات پنهان 29 مراجع از یک تکنیک هیپونتیز ویژه استفاده می‌کند و از برخی از شگفت‌انگیزترین اتفاقاتی که در سفر بین دو زندگی، زندگی جسم روی زمین و زندگی روح در دنیای ارواح، برایمان رخ می‌دهد، پرده برمی‌دارد. در این کتاب خواننده ضمن همراه شدن با داستان‌های این 29 فرد پاسخ پرسش‌های خود را می‌یابد. پرسش‌هایی مانند مردن چه احساسی دارد، بلافاصله پس از مردن چه می‌بینیم، حقیقت راهنماهای معنوی چیست، چه بر سر روح‌های پریشان می‌آید، روح‌ها بر چه اساس در گروه‌های مختلفی قرار می‌گیرند، روح در آن دنیای غیرمادی چه می‌کند، چگونه بدن دیگری را برای بازگشت به زمین انتخاب می‌کند، سطوح مختلف ارواح کدامند و در نهایت چه زمانی و کجا برای اولین بار هدف زندگی روی زمین را درخواهیم یافت.

نویسنده خواننده را همراه خود می‌کند تا او در پایان به درک بهتری از جاودانگی روح انسان برسد. انتظار می‌رود خواننده پس از مطالعه‌ی این کتاب با چالش‌های زندگی خود به صورت هدفمند مواجه شود، دلایل پشت وقایع زندگی خود را درک کند و به چرایی حضور خود روی زمین پی ببرد.

درباره مایکل نیوتون، راوی دنیای ارواح

مایکل نیوتون متولد 9 دسامبر 1931 میلادی و درگذشته به سال 2016 میلادی در آمریکا است. او روانشناس و هیپنوتراپیستی که به واسطه‌ی پژوهش‌های پیشگامانه‌ی خود در زمینه‌ی زندگی پس از مرگ شناخته می‌شود. او طی بیش از 30 سال تحقیق و مطالعه روی این موضوع کشف کرد که چگونه می‌توان افراد را قادر ساخت تا در حین زندگی روی زمین به بینش و خرد دنیای معنوی و دنیای روح دست پیدا کنند و از حکمت‌های آن بهره ببرند. کتاب‌ها و اکتشافات او بر اساس آنچه در وبسایت‌اش نوشته شده است زندگی بیش از یک میلیون فرد در جهان را تحت تاثیر قرار داده و باعث دگرگونی اهداف زندگی آن‌ها شده است.

مایکل نیوتون خود در ابتدا نسبت به چنین موضوعاتی دیدگاه مثبتی نداشت. اما پس از آنکه در اواخر دهه‌ی 1960 میلادی یک مراجع را که از درد شانه رنج می‌برد با روش هیپنوتیزم سنتی و با بردن او به منشا دردش، جایی در جنگ جهانی اول، درمان کرد قدم در مسیر شناخت زندگی‌های متوالی و سرگذشت روح بین آن‌ها گذاشت. اما بیش از 25 سال طول کشید تا مایکل نیوتون نتیجه‌ی کار خود را با مردم به اشتراک بگذارد. او پس از تحقیق روی هفت هزار مراجع در طول بیش از 35 سال نتیجه‌ی مطالعات خود را در کتاب‌های سفر روح و سرنوشت روح به چاپ رسانید.

چرا باید کتاب سفر روح را گوش دهیم؟

اگر از علاقمندان کتاب‌هایی با موضوع خودشناسی و خودسازی هستید، از شنیدن کتاب سفر روح لذت خواهید برد. ترجمه‌ی روان این اثر، کاری از محمود دانایی، با سابقه‌ی سال‌ها مطالعه‌ی متون دینی و معنوی، فهم آن را برای مخاطبان فارسی زبان آسان ساخته است. گویندگی این کتاب نیز برعهده‌ی آسمان مصطفایی از بهترین گویندگان کتاب‌های صوتی بوده است که لذت شنیدن آن را دوچندان می‌کند.

نسخه‌ی صوتی کتاب سفر روح از انتشارات کتاب‌سرای نیک در دسته‌ی روانشناسی اپلیکیشن و وبسایت فیدیبو در دسترس علاقمندان قرار دارد.

در بخشی از کتاب سفر روح می‌شنوید

گزارش شماره ۱

  • آه خدای من! من واقعاً نمرده‌ام ... مرده‌ام؟ منظورم این است، که جسم من، بدن من مرده است، آن را در پائین می‌بینم من در ‎بالا، در هوا شناور هستم ... وقتی پائین را نگاه می‌کنم. جسمم را که روی تخت بیمارستان افتاده است می‌بینم. همه‌ی اطرافیانم «فکر می‌کنند» که من مرده‌ام. می‌خواهم فریاد بزنم و بگویم آهای، من واقعا نمرده‌ام! باورنکردنی است... پرستاران دارند ملافه‌ای روی سرم می‌اندازند ... افرادی که می‌شناسم، دارند گریه می‌کنند. می‌بایست مرده باشم؛ ولی هنوز «زنده» هستم! عجیب است، جسم من کاملاً مرده است، حال آنکه دارم در اطراف آن می‌گردم. «من زنده هستم»!

‏اینها گفته‌های مردی است که به خواب عمیقی مصنوعی فرو برده شده و تجربه‌ی مرگش را تعریف می‌کند. گفته هایش به صورت عبارت‌های کوتاه توأم با هیجان و شگفتی است، زیرا حالت روحی را که به تازگی از جسم مادی جدا شده می‌بیند و احساس می‌کند. او یکی از مراجعین من است. در حالی که روی صندلی راحت کلینیک نشسته با کمک من، صحنه‌ی مردن در یکی از زندگی‌های قبلی‌اش را تعریف می‌کند. لحظاتی قبل در حالت خواب مصنوعی او را به دوران طفولیتش برگرداندم. ذهن نیمه آگاه او به تدریج به خاطرات قبلی بازگشت تا به رحم رسید. وقتی به این مرحله‌ی مهم تصور ذهنی دست یافتم؛ او را از دهلیز زمانی تخیلی عبور دادم و بعد به زندگی قبلش رسیدم. زندگی کوتاهی بود، چون معلوم شد که به دلیل ابتلا به آنفلوآنزای همه‌گیر سال ۱۹۱۸ ‎دفعتا درگذشته است. وقتی هیجان ناشی از دیدن صحنه‌ی مردنش و احساس اینکه روح از جسمش خارج شده و در هوا شناور است فرو نشست، با تصویرهای ذهنی خود بیشتر خو گرفت. زیرا که هنوز قسمت کوچکی از ذهن آگاه و تحلیل‌گر او کار می‌کرد و توانست تشخیص دهد که دارد صحنه‌ای از زندگی قبلی خود را به یاد می‌آورد.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب سفر روح

اگر از شنیدن کتاب سفر روح لذت برده‌اید و به دنبال عناوین بیشتری با این موضوع هستید، کتاب‌های زیر را به شما پیشنهاد می‌دهیم:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
395.۵۵ مگابایت
مدت زمان
۱۴:۲۳:۵۲
نویسندهمایکل نیوتون
مترجممحمود دانایی
راویآسمان مصطفایی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۲/۰۷
قیمت ارزی
6 دلار
قیمت چاپی
68,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۹۵.۵۵ مگابایت
۱۴:۲۳:۵۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.8
از 5
براساس رأی 296 مخاطب
پربار 🌳 (3)
آرامش‌بخش 🌱 (3)
5
ستاره
47 ٪
4
ستاره
21 ٪
3
ستاره
8 ٪
2
ستاره
7 ٪
1
ستاره
14 ٪
198 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

نسخه کاغذی این کتاب رو چهار سال پیش خوندم از همین مترجم، ترجمه واقعا خوب بود، حتا اگر به محتوای کتاب رو فقط به عنوان یک نظریه نگاه کنیم، دیدی جدید و جالب از زندگی این دنیا و علت رنج و ناراحتی و اتفاقاتی که برای هر فرد رخ میدهد(غم یا شادی)، به انسان میده. پذیرش و صبر انسان رو در خیلی از مسائل بالا می بره، باعث میشه به جای خودخوری و داشتن سوالات بی پایان در ذهن، فکر و روح آدم به یه آرامش نسبی برسه. بدون تعصب و پیش داوری کتاب رو مطالعه کنید، حتا میتوانید به عنوان یک نظریه و یه سری فرضیات به مطالب نگاه کنید(اصراری بر پذیرفتن و قبول تمام آنچه می خوانید، نیست). مطالعه کتاب به کسانی پیشنهاد می شود که دنبال علت رخدادهایی که در زندگی تجربه کرده اند، هستند یا احساس می کنند در حقشان ظلم و بی عدالتی شده، یا مرتبا از خود می پرسند چرا فلان اتفاق برای من افتاد، مخصوصا اگر از کسانی هستید که در مورد عدالت خدا، جهان های غیر از این دنیا و .... (به طور خلاصه از کجا آمده ام، آمدنم بهر چه بود) از کودکی تا کنون کلی سئوال در ذهن دارید، ارزش دارد برای مطالعه این کتاب وقت بگذارید. دوستانی که میگویند کتاب بر پایه تناسخ هست، دقت کنید در جای جای کتاب حرف از تکامل هست که با تناسخ فرق هایی دارد به علاوه در زیرنویسی از کتاب اشاره به کتاب های عرفان شیعی شده از جمله نورعلی الهی که در کتابش قسمتی از همین مطالب را بیان کرده است. وی همچنین در کتاب معرفه الروح، نظریه سیر تکامل را بیان می کند و علل مردود بودن نظریه تناسخ را توضیح میده و فرق این دو نظریه را عنوان می کند.

4

کتاب شما را به شدت به فکر فروخواهد برد. اگر تشنه‌ی حقیقت باشید، سری خواهید زد به نتایج سایر محققان در این زمینه از جمله دکتر برایان وایس، دکتر ایان استیونسن، دکتر جیم تاکر، دکتر ریموند مودی و سایرین که هرکدام به نوعی در این باره تحقیق کرده و بر حقانیت زندگی های متوالی. صحه گذاشته اند. البته من چاپ شده اش را خواندم چون کتاب صوتی اساساً اختیار را از آدم سلب می‌کند. جذابیت کتاب به نظرم نسبی بود، در بعضی جاها که نتایج گزارشات با زندگی دنیایی ما عجین بود به شدت جذاب بود اما در بعضی فصول به ویژه فصول میانی کتاب، مطالب بعضاً نامأنوس، خسته کننده، و پیچیده میشد. اما چند فصل پایانی فوق العاده بود. ترجمه‌ی کتاب هم متوسط بود و شاید از این جهت که مترجم در آن برهه از زمان، دسترسی به اینترنت نداشته، اندکی قابل توجیه باشد اما می‌شد در چاپهای بعدی اصلاحات بسیاری انجام داد تا بدخوانی ها و تعقیدات موجود در متن از میان برود. در مجموع، تأثیرگذاری کتاب بسیار زیاد است و گاهی مغز آدم از خواندن بعضی مطالبش سوت می‌کشد. مایلم دوباره کتاب را مرور کنم و بعد بروم سراغ مطالعات بیشتر در این باره. واقعاً چنین الگویی بیشتر با عدالت و عقل جور در می‌آید. اما خب، هنوز نمی‌توانم قاطعانه نظر بدهم که زندگی های متوالی وجود دارد یا خیر. این اظهار نظر وقتی مشکل تر می‌شود که پای عقاید مذهبی هم در میان باشد. گرچه برخی از نحله‌های اسلامی نظیر یارسانان و اهل حق کماکان به تناسخ معتقدند. از خداوند یاری می‌جوییم تا نور حقیقت را همانطور که هست همراهمان کند.

4

این کتاب واقعا خوبه.... یه پروژه تحقیقی هست و تحقیق یعنی یافتن حقیقت. در طبقه بندی و سطح بندی یافته ها بسیار تلاش انجام گرفته. تلاش کرده از انگاره های دینی و باورهای رایج عمومی دوری.کنه. شما رو به باور طبقاتی بودن جایگاه های ارواح میرسونه که خیلی جالبه. اما مواردی که باعث نوعی چرایی میشه رو خدمت دوستان گلم مطرح میکنم... سعی در بیطرفی رو نشون میده ولی از مکتب های فلاسفه غرب بسیار ارث بری داره گردآوری منظم فعالیت های روح تا بدین شکل منظم، نشون از نوعی اعتقادات و نظم شکل گرفته در تفکر نویسنده داره. همپوشانی کمی با باورهای مشرق زمین داره و بیشتر طرف اندیشه های عرفانی غربی رو گرفته. جای خالی بزرگی از نتیجه زندگی رو بوجود آورده و میشه گفت اصلا بهش پرداخت نشده. یافته ها بازخورد محکمی رو برای به کمال رسوندن روح ارایه نمیده و فقط روی قدرت انتخاب ارواح مانور داده واسه من این شکل دریافت شد که جاهای خالی تحقیق با باورها و منطق های نویسنده تکمیل شده هر چند سعی فراوان داشته که به این موارد ورود نداشته باشه. اینکه این شکل یاری گرفتن از ارواح با تکنیک خواب مصنوعی فرد و صدور دستورات و موضوعات درخواستی از سمت دکتر کمی فانتزی به تحقیق اضاف کرده که برای من جالب نبود کتاب بسیار متفاوت و با کیفیتی هست حتما توی برنامه مطالعاتی قرارش بدین و دوست دارم خر چند وقت بیام و ببینم شما دوستان چه نظری دارین در باره این کتاب

3

اینکه روح برای تعالی معنوی وارد زندگی جسمانی دیگه‌ای میشه رو اگر بپذیریم سوالی که مطرح میشه اینه خود روح چطور متولد میشه؟ اگر از بین مثلا ده میلیارد انسانی که در طول تاریخ متولد شدند و مردند به طور مثال فقط صد عدد روح در نظر بگیریم که مرتبا در قالب زندگی جسمانی آن انسان‌ها بارها و بارها ورود کرده‌اند رو هم بپذیریم پس خود روح چطور تکثیر میشه؟! من حس می‌کنم تمرکز این کتاب بر کیفیت و چگونگی نظریه تناسخ بوده که ذهن بشریت رو همواره درگیر کرده و به بررسی و پاسخ به سوالی که من و امثال من در پی جوابش هستیم نپرداخته پی‌نوشت: در مثنوی معنوی مولانا چنین آمده ... از جمادی مردم و نامی شدم وز نما مردم به حیوان برزدم مردم از حیوانی و آدم شدم پس چه ترسم کی ز مردن کم شدم حملهٔ دیگر بمیرم از بشر تا بر آرم از ملایک پر و سر وز ملک هم بایدم جستن ز جو کل شیء هالک الا وجهه بار دیگر از ملک قربان شوم آنچ اندر وهم ناید آن شوم پس عدم گردم عدم چون ارغنون گویدم که انا الیه راجعون ...

5
اجرای روان 🎙️
آرامش‌بخش 🌱
انگیزه‌بخش 🚀
حال‌خوب‌کن ✨
سرگرم‌کننده 🧩
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

اینکه تناسخ هست یا نه - نمی دونم - بالاخره این هم یک نظری هست - ولی راهنمایان و نشانه ها چیزی هست که خودم خیلی زیاد ازشون استفاده کرده ام و میکنم و خیلی وقتها جواب ها و مسیر رسیدن به جواب سوالات علمی ام رو ازشون گرفتم - راهنمایان هم میتونن نامرئی باشند و هم در قالب انسانهای دیگه - و من گفتم چون خیلی برخورد دارم صد در صد قبول دارم - و حتی شفای معنوی را هم قبول دارم - معجزه نمیشه بلکه در مسیر درست شفا قرار میگیریم و متعجب میشیم که چقدر روش درمانمون ساده و دم دست بوده و ما چقدر الکی دنبال درمان از روش های پیچیده و هزینه های سنگین بودیم - تا حالا از طریق اتصال به شفای معنوی راه علاج سه تا از مشکلات جسمی ام رو فهمیدم و متعجب شدم که این همه سال اب در کوزه و من تشنه لب میچرخدم !

4

خود کتاب خوب بود ولی دو تا مشکل وجود داشت اول این که پیش گفتار ضعیف و جهت دار بود الکی استدلال های خودتون رو به کتاب میچسبونین که چی؟ این کار توهین به شعور خواننده هست و دوم صدای بوق هایی که بین جملات گذاشته شده خیلی اعصاب خرد کن هست

4

کتاب فوق العاده ایه و از نظر من اصلا مخالفتی با دین ما نداره بلکم شبیه هم هست ، عجیبه که بعضی خوانندگان حتی چیزی که به لحاظ علمی ثابت شده رو هم حاضر نیستن بپذیرن..

2

بوق زدن داخل فایل صوتی زیاده به همین دلیل اشتیاق به گوش دادن رو کم می‌کنه. یکجورایی می‌ره رو اعصاب . حالا من بدون هندزفری گوش میدم ولی کسی که هندزفری گوش بده براش خیلی آزار دهنده می سه. نمی دونم چرا لحظه به لحظه برای فاصله انداختن پاراگراف ها و صفحه ها ازین بوق گوشخراش استفاده شده

4

کتاب فوق العاده جالب و عمیقی ست. من هنوز مطالعه این کتاب رو به اتمام نرسوندم و باید بگم بعد از خوندن این کتاب، خیلی از سوالاتی که داشتم پاسخ داده شد، و از طرفی هزاران سوال دیگه برام ایجاد شد.این کتاب قطعا دید کسانی که از مرگ واهمه دارن رو تغییر خواهد داد اما پیشنهاد میکنم برای مطالعه این کتاب هرگونه پیش داوری و تعصب رو کنار بگذارید و با ذهنیتی باز بهش نگاه کنید. تنها ایرادی که میتونم از این کتاب بگیرم افکت های صوتی آزاردهنده و بیخودی هست که بین دیالوگ های راوی و مخاطبش قرار داده شده که واقعا کلاااافه کنندست.

1

اشتباه بزرگی بود که این کتاب رو گوش کردم .موضوع اصلا مورد علاقه من نبود. من هیچگاه از مرگ ترسی نداشته‌ام ( اینطور تربیت شده‌ام) ولی اینطور در برزخ کلاس باشد و طی طریق کردن گاهی در یک حد مسخره.... کلا به سختی کتاب را تمام کردم. آموخته‌ام که یک بار حق زیستن دارم، و این یک بار را وسیله‌ای برای رشد و تکامل خود، تعبیر میکنم.نیازی به این نیست که هی بمیری و زنده شوی تا به رشد برسی.همان عمری که داری کافی است. یک ستاره را هم برای زحمت دست اندر کاران ترجمه،و الکترونیک کردن و صوتی کردن و فیدیبو دادم.

نمایش 188 نقد دیگر
3.8
(296)
آرامش‌بخش 🌱 (3)
97,500
٪40
58,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
سفر روح
سفر روح
سیری در جهان های معنوی دیدار از طبقات مختلف برزخ با هیپنوتیزم

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سفر روح
٪40
سفر روح
سیری در جهان های معنوی دیدار از طبقات مختلف برزخ با هیپنوتیزم
انتشارات کتاب‌سرای نیک
3.8
(296)
آرامش‌بخش 🌱 (3)
97,500
٪40
58,500
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر