0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
The Golden Goose & 3 More

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی The Golden Goose & 3 More

نویسنده:
Brothers Grimm
درباره The Golden Goose & 3 More

Enjoy Story and Learn English

کتابThe Golden Goose & 3 More داستان هایی زیبا و آموزنده از مجموعه داستانی برادران گریم است که با هدف تقویت درک متون زبان انگلیسی به کمک گوش دادن به داستان های اصیل، توسط گروه ویراستاری و قصه خوانی از کشور بریتانیا با لهجه زیبای British توسط گوینده‌ای با تجربه و با صدایی بسیار زیبا و جذاب صوتی شده است.

داستانهای برادران گریم بیش از هر مجموعه داستان دیگری ماندنی، افسونگر، لذت بخش و شگفتی آور است. برادران گریم، ژاکوب و ویلهلم در اطراف کشور آلمان سفر کردند و با مردم نشستند و از آنها خواستند که داستان‌های عامیانه‌ای که برای کودکانشان می‌گویند را نقل کنند. آنها با این کار داستانهایی نظیر سیندرلا، سفید برفی و بسیاری دیگر داستانها که شهرت زیادی دارند را شنیدند و به رشتۀ تحریر در آوردند و سرانجام آنها را در دو کتاب به نام «داستانهای کودکان و خانواده» به چاپ رساندند.

پیش از آغاز هر داستان شما خلاصه‌ای از داستان را به زبان فارسی می شنوید و ایده ای کلی از آنچه در داستان خواهد گذست به دست می آورید. این داستانها هر یک در دو قسمت تنظیم شده است تا مخاطبان کم آشنا با زبان انگلیسی خسته نشوند و در بخش های مختلف داستان از موزیک زیبایی استفاده شده است تا مخاطب را در فضای افسونگر داستان فرو برده و مشتاق شنیدن ادامه داستان بنماید.

در ضمن کتاب متنی دو زبانه (فارسی – انگلیسی) متناظر با این کتاب صوتی نیز منتشر شده است. پیشنهاد می شود برای ارتقاء جنبه آموزشی همزمان با شنیدن داستان، در صورت نیاز متن انگلیسی آن را از نظر بگذرانید و برای بالا بردن درک داستان از ترجمه فارسی آن بهره گیری کنید. بخش فارسی و انگلیسی از نظر صفحه بندی هماهنگ می باشد.

در قسمتی از داستان غاز طلایی اینطور می شنوید:


Once upon a time, there lived a wood-cutter and his wife who had three sons. The eldest two were strong and tall, and their mother and father were always telling them how handsome and clever they were. But the youngest son was, to tell you the truth, just a bit simple in the head. He wasn’t very tall, and he wasn’t very strong, and his family thought he was good for nothing. They hardly ever called him by his real name, but instead they gave him a cruel nickname. They called him Dummy, because they said he was stupid.


روزی روزگاری، هیزم شکنی با همسرش زندگی می‌کرد که سه پسر داشت. پسرهای بزرگتر قوی و بلندقد بودند و پدر و مادرشان همیشه به آنها می‌گفتند که چه زیبا و باهوش هستند ولی پسر کوچکتر، راستـش را بگویـم، کمی ساده لوح بود. او قد بلندی نداشت و خیلی هم قوی نبود و خانواده‌اش باور داشتند که او به درد هیچ کاری نمی‌خورد. آنها حتی به ندرت اسم واقعی‌اش را صدا می‌زدند و در عوض یک لقب ظالمانه برایش گذاشته بودند و به او می‌گفتند «دامی» یعنی ابله و ساده لوح، چون فکر می‌کردند که او پسر کودنی است.

برای دانستن عاقبت کار "دامی" و درس های زیبایی که این داستان ها به ما می دهد این کتاب صوتی را بشنوید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
77.۱۸ کیلوبایت
مدت زمان
۰۱:۱۴:۰۰
نویسندهBrothers Grimm
راویگروه بریتانیا
ناشرقوی سفید
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۱۲/۲۶
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۷۷.۱۸ کیلوبایت
۰۱:۱۴:۰۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 19 مخاطب
5
ستاره
52 ٪
4
ستاره
31 ٪
3
ستاره
5 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
10 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

کتاب متنیش رو چیجوری باید تهیه کنیم؟من پیدا نمیکنم!

4

اگر همراه متن قرار گیرد مفیدتر است

4

من بارها گوش دادم و خیلی خوب بود ممنونم

5

عالی بود

4

لطفا بگید متن کتاب راازکجابیاریم

4.2
(20)
48,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
The Golden Goose & 3 More
The Golden Goose & 3 More
Brothers Grimm
قوی سفید
4.2
(20)
48,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر