0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
زیرورو شدن برند

معرفی، خرید و دانلود کتاب زیرورو شدن برند

چرا امروز مشتری‌ها شرکت‌ها را می‌گردانند و چه‌طور می‌توان از این موضوع بهره برد
درباره زیرورو شدن برند

کتاب «زیر‌و‌رو شدن برند»، کتابی مختصر و مفید نوشتۀ مارتی نیومایر است که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. وی این کتاب را به‌عنوان راهنمای بازاریاب‌ها و مدیران کسب‌و‌کارها در مورد چگونگی انطباق با واقعیت‌های جدید برندسازی مشتری‌محور نوشته است؛ در جهان امروزین که مشتریان دیگر برندها را نمی‌خرند، بلکه به آن‌ها می‌پیوندند. به‌طور کلی این کتاب، توضیح می‌دهد که چگونه با ظهور ارتباطات دیجیتال و اینترنتی و همه‌گیر شدن رسانه‌های اجتماعی، قدرت از شرکت‌ها به مشتریان منتقل شده است و چگونه برندها برای بقا و رشد در قرن بیست‌‌ویکم باید روان‌تر و معنادارتر باشند و اساسا شیوۀ جدیدی را در پیش بگیرند.

کتاب «زیر‌و‌رو شدن برند» به سه بخش تقسیم شده است: بخش اول ده واقعیت جدید برندسازی مانند اهمیت معنا، هویت و تعلق و نقش تکنولوژی و سیال بودن را شرح می‌دهد؛ بخش دوم ماتریس تعهد برند را به‌عنوان ابزاری برای ارزیابی و بهبود رابطه بین یک برند و مشتریانش، ارائه می‌کند که بر‌اساس چهار بعد توضیح داده می‌شود: تمایزها و تفاوت‌ها، ارتباطات، احترام و دانش؛ بخش سوم کتاب، به‌دنبال ارائۀ ابزاری برای اندازه‌گیری و افزایش وفاداری از مشتریان و همچنین حمایت از آن‌ها است که بر‌اساس پنج سطح رضایت، لذت، مشارکت، توانمندسازی و مالکیت را مورد شرح قرار می‌گیرد.

از نکات قوت این کتاب این است که مارتی نیومایر آن را متناسب با تحولات شکل‌گرفته در قرن بیست‌و‌یکم نوشته است. وی در این کتاب، شیوه‌های مرسوم و سنتی بازاریابی و مدیریت کسب‌و‌کار را به چالش کشیده و نقد می‌کند و از طرف دیگر، به ارائۀ تحلیلی جدید از بازارهای امروزین می‌پردازد و مطابق با آن تحلیل راهکارهای کاربردی برای مدیران کسب‌و‌کارها ارائه می‌کند. همچنین وی از زیاده‌گویی و خسته کردن خواننده اجتناب کرده است و کتابی کوتاه اما بسیار مفید و کاربردی را به رشتۀ تحریر در‌آورده است. به گفتۀ خود نویسنده، کتاب حاضر «به شما نشان می‌دهد که چگونه به راحتی، با قدرت و لطافت به سوی آینده‌ای مصرف‌کننده جهش کنید».

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۷۱ کیلوبایت
تعداد صفحات
190 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۲۰:۰۰
نویسندهمارتی نیومایر
مترجمسینا دادخواه
مترجم دوممریم صابری
ناشرنشر چشمه
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
the brand filip
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۲/۲۴
قیمت ارزی
2 دلار
قیمت چاپی
160,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۷۱ کیلوبایت
۱۹۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
47,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
زیرورو شدن برند
زیرورو شدن برند
چرا امروز مشتری‌ها شرکت‌ها را می‌گردانند و چه‌طور می‌توان از این موضوع بهره برد
نشر چشمه
0
(بدون نظر)
47,500
تومان