0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شادترین مرد روی زمین
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی شادترین مرد روی زمین

نویسنده:
ادی جاکو
درباره شادترین مرد روی زمین

چگونه بازمانده‌ای از هولوکاست قدردانی، مهربانی و امیدواری را در تاریک‌ترین نقطه‌ی زندگی‌اش پیدا کرد.

ادی جاکو که در یک خانواده‌ی یهودی در لایپزیگ آلمان به دنیا آمد، در سنین نوجوانی بود که دنیایش به یکباره زیر و رو شد. او در ۹ نوامبر، در جریان خشونت وحشتناک شب‌ بلورین توسط نازی‌ها مورد ضرب و شتم قرار گرفت، دستگیر شد و به همراه هزاران یهودی دیگر در سراسر آلمان به اردوگاه کار اجباری فرستاده شد.

ادی هفت سال متمادی وحشت‌های غیرقابل تصوری در بوخنوالد، آشوِیتس و سرانجام در راهپیمایی مرگ اجباری در روزهای پایانی رایش سوم را تجربه ‌کرد. نازی‌ها همه چیز را از او گرفته بودند؛خانواده، دوستان و کشورش. اما روحیه‌ی او را نشکستند.

برخلاف اتفاقاتی باورنکردنی، ادی شانسی برای زنده ماندن پیدا کرد. او که بسیار سپاسگزار بود، با خودش عهد بست: هر روز برای تشکر از هدیه‌ی گرانبهایی که به او داده شده، لبخند بزند و به شش میلیون نفر که توسط هیتلر کشته شدند، احترام می‌گذاشت. امروز، ادی، با وجود تمام رنج‌هایی که کشیده، در ۱۰۰ سالگی خود را "شاد‌ترین مرد روی زمین" می‌داند.

این داستان‌سرای با استعداد در خاطراتش، بینش خود را به اشتراک می‌گذارد و در مورد این صحبت می‌کند که چطور بهترین زندگی ممکن را زندگی می‌کند، او همچنین با صمیمیت و آشکارا در مورد قدرت سپاسگزاری، بردباری و مهربانی صحبت می‌کند. زندگی می‌تواند زیبا باشد اگر شما آن‌را زیبا بسازید. ادی با «شاد‌ترین مرد روی زمین» به ما نشان می‌دهد که چطور زندگی‌مان را زیبا کنیم.

در این خاطرات روحیه‌بخش و در بطن آخرین سخنرانی و کتاب «انسان در جستجوی معنا»، بازمانده‌ای از هولوکاست با گفتن داستانش و به اشتراک گذاشتن بینش خود، به کسانی که زندگی‌شان را از دست داده‌اند، ادای احترام می‌کند.

این کتاب سرشار از بینش او در مورد دوستی، خانواده، سلامتی، اخلاق، عشق و نفرت و باورهای ساده‌ای است که او را شکل داده، «شاد‌ترین مرد روی زمین» درس‌هایی به شنوندگانی در تمام سنین، به ویژه برای جوانان امروزی ارائه می‌دهد.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
221.۲۷ کیلوبایت
مدت زمان
۰۳:۵۶:۲۲
نویسندهادی جاکو
مترجملیلی پسندیده
راویمهیار ستاری
ناشرشادن پژواک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۲/۱۰
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۲۱.۲۷ کیلوبایت
۰۳:۵۶:۲۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
پربار 🌳 (1)
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

داستان در مورد مردی که واسه زنده ماندن هر کاری واسه نازی ها کرده و در آخر جنگ هم به زندگی خود ادامه داده ...... داستان خاصی نداشت که لذت ببرید ....

4.4
(5)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
42,000
٪50
21,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شادترین مرد روی زمین
٪50
شادترین مرد روی زمین
ادی جاکو
شادن پژواک
4.4
(5)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
42,000
٪50
21,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر