0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مانند یک میلیونر بیندیشید
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی مانند یک میلیونر بیندیشید

درباره مانند یک میلیونر بیندیشید

بخشی از کتاب

به افزایش آگاهی خود ادامه دهید. تئوری جدیدم این است: قدرت شما برای آشکارسازی خواسته‌هایتان مستقیماً با میزان آگاهی شما مطابقت دارد. سعی کنید به زمانی که کلمات مضر می‌گویید یا به افکار مخرب اعتقاد پیدا می‌کنید، توجه داشته باشید و آن‌ها را مستقیماً به روشی مثبت و تأییدکننده تکرار کنید.

شما به جای موضوعات مهم و خوبی که شاید همچنان فکر می‌کنید لیاقت آن‌ها را ندارید یا نمی‌توانید آن‌ها را داشته باشید، چیزهای مضر را به سمت خود جذب می‌کنید. همه ما شایستگی هر چیزی که می‌خواهیم، و حتی بیشتر از آن را داریم. برای این امر، باید روی شخصیت و جریان انرژی خودمان کار کنیم تا بدانیم چطور به این مسائل می‌پردازیم.

برای اثبات دارایی، باید انتظارات مالی خود را مشخص کنید. بایستی تأییدیه‌هایی در مورد پول و فراوانی مالی بسازید. هر چند وقت یکبار به آن فکر کنید و با صدای بلند یا زمزمه کنان بگویید: «من پول را به خودم جذب می‌کنم. من شایستگی فراوانی مالی را دارم. اکنون دارم تمام آرزوهای دور و درازم را به تصویر می‌کشم. در دنیا برای همه، از جمله من، پول کافی وجود دارد.»

این عبارات و جملات، ارتعاشات انرژی شما را تا سطح بالایی افزایش می‌دهند و به مغز شما کمک می‌کنند تا به این عبارات باور داشته باشد و مطابق با سبک زندگی ثروتمندانه زندگی کند.

همین امر به شما کمک خواهد کرد تا نسبت به فرصت‌های جدیدی که برایتان پیش می‌آید، هوشیار باشید. بیایید با آن روبرو شویم. احتمال اینکه یک چمدان با صد هزار دلار پول نقد داخلش روی ایوان خانه شما سبز شود خیلی کم است، مگر اینکه سراغ کارهای خلاف بروید. برای به دست آوردن این صد هزار دلار باید حرکتی بزنید، بنابراین مغزتان را برای دریافت نکات آماده کنید. 

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
31.۳۹ کیلوبایت
مدت زمان
۳۲:۴۳
نویسندهآماندا دیویدسون
مترجم یاسین قاسمی بجد
راوی زهرا حاتمیان فر
ناشریاسین قاسمی‌بجد
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۲/۱۰
قیمت ارزی
1 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۱.۳۹ کیلوبایت
۳۲:۴۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
15,000
٪50
7,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مانند یک میلیونر بیندیشید
٪50
مانند یک میلیونر بیندیشید
آماندا دیویدسون
یاسین قاسمی‌بجد
0
(بدون نظر)
15,000
٪50
7,500
تومان