0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قانون جذب
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی قانون جذب

بخواهید و باور داشته باشید تا به دست بیاورید
درباره قانون جذب

بخشی از کتاب

وظیفه شما برای 48 ساعت آینده این است که باور داشته باشید کائنات به درخواست شما پاسخ خواهند داد و از احتمالات آگاه باشید. می‌دانم، احتمالات بی‌نهایتی وجود دارد که جهان چگونه برهان خود را برای شما آشکار خواهد کرد. پس پیشنهاد می‌کنم دو روز آینده را به‌طور عادی و شاد سپری کنید و با گشاده رویی منتظر دریافت برکت کائنات باشید.

باور داشته باشید که کائنات، نشانه‌ای غیرقابل انکار برای شما می‌فرستند؛ نشانه‌ای که شما آن را به عنوان پاسخی خاص به درخواست خود برای برکت خواهید دانست. درک کنید که علامت واضحی درخواست کرده‌اید، و بدانید که جواب را دریافت خواهید کرد. نگران نباشید، جواب واضح و آشکار خواهد بود و شما آن را خواهید شناخت.

شاید پرنده‌ای غیرعادی ببینید، یا کسی که انتظارش را ندارید با شما تماس بگیرد و مثلاً بگوید شدیداً میل پیدا کرده که با شما صحبت کند، شاید پولی پیدا کنید، جایزه‌ای به شما اعطا شود، یا حتی شاید چیزی را پیدا کنید که فکر می‌کردید گم شده است. به معنای واقعی کلمه، احتمالات بی‌نهایتی وجود دارند.

من یک بار این تمرین را با درخواست برکت انجام دادم و دقیقاً زمانی که نیاز داشتم، 300 دلار دریافت کردم. مطلقاً هیچ راهی برای انکار قدرت قانون جذب وجود ندارد.

بخش ویژه، در مورد آزمایش خاص نحوه بیان درخواست است. می‌بینید، در واقع هر فکری که داریم، هر کلمه‌ای که بیان می‌کنیم، درخواستی از کائنات است. ما هر دقیقه از روز، مشغول درخواست چیزی هستیم و بسیاری از مردم زمان زیادی را صرف درخواست چیزهایی می‌کنند که واقعاً نمی‌خواهند؛ مثل وزن زیاد (نمی‌توانم وزن کم کنم)، پول کم (پول ندارم)، شغل وحشتناک یا بیکاری (از شغلم متنفرم، نمی‌توانم شغلی پیدا کنم) یا تنهایی (کاش می‌توانستم کسی را پیدا کنم که دوستش داشته باشم).

متوجه هستید؟

«آگاهی، تصور می‌کند، حکومت می‌کند، می‌سازد و به فعالیت جسم تبدیل می‌شود. » -دیپاک چوپرا

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
25.۸۸ کیلوبایت
مدت زمان
۳۴:۳۰
نویسندهجنویوی اسمیتم
مترجم یاسین قاسمی بجد
راوی زهرا حاتمیان فر
ناشریاسین قاسمی‌بجد
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۲/۱۰
قیمت ارزی
1 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۵.۸۸ کیلوبایت
۳۴:۳۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
15,000
٪50
7,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قانون جذب
٪50
قانون جذب
بخواهید و باور داشته باشید تا به دست بیاورید
یاسین قاسمی‌بجد
0
(بدون نظر)
15,000
٪50
7,500
تومان