0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مطالعه کار و زمان
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب مطالعه کار و زمان

درباره مطالعه کار و زمان

در جهان امروز، به ویژه کشورهای در حال توسعه، بحث تولید محصولات با کیفیت و ارائه خدمات تخصصی مطلوب، کاهش هزینه های تولید و همچنین ارتقاء بهره‌وری، از جمله اهم چالش‌های متخصصین، صنعتگران و صاحبان کسب وکارهای خدماتی است. مهندسین صنایع به عنوان متولیان حوزه تولید و خدمات، در راستای حل چالش‌های پیش رو، ضمن توجه به مباحث مدیریت تولید و عملیات، مفهوم تفکر ناب و کاهش هزینه‌های اتلاف، لازم است که به مباحث دیگری همانند مطالعه کار و زمان، روابط انسان-ماشین و سیستم نیز توجه بیشتری نمایند تا با حفظ و ارتقاء کیفیت محصول، سهم بازار مطلوب و پایداری را برای کسب وکارهای خود رقم بزنند.

نویسندگان در این کتاب کوشیده‌اند تا ضمن نگاهی جامع به کتب موجود در حوزه ارزیابی کار و زمان، سایر موضوعات تخصصی مرتبط با این حوزه را نیز مورد توجه قرار داده و این مجموعه را به تمامی دست اندرکاران، کارشناسان و مدیران سازمانهای تولیدی و خدماتی ارائه نماید. این کتاب شامل سه بخش اصلی و هشت فصل ذیل آن است که در ادامه توضیحاتی مقدماتی پیرامون عناوین مباحث تخصصی مندرج در هر یک از فصول هشت‌گانه و همچنین ارتباط مفهومی بین فصول ارائه میگردد:

سه فصل اول کتاب مربوط به سیستمهای تولید است. در فصل اول، کلیاتی دربارۀ تولید سنتی بیان می‌شود تا دانشجویان به منظور ورود به بحث‌های اصلی، با مفاهیم اولیه مدیریت تولید و عملیات در یک واحد صنعتی آشنا شوند. در فصل دوم، ضمن ارائه نقدی بر تولید سنتی، تاریخچه حرکت از تولید انبوه به سمت تولید ناب و سپس ارکان و مفاهیم بنیادین تولید ناب تشریح می‌شود. فصل سوم مقدمه‌ای بر سیستمهای تولیدی نوین را مطرح می‌کند.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
8.۵۰ کیلوبایت
تعداد صفحات
252 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۲۴:۰۰
نویسندهروزبه قوسی
نویسنده دومعلی چگینی
ناشرسازمان انتشارات جهاد دانشگاهی
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۲/۱۰
قیمت ارزی
12 دلار
قیمت چاپی
170,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۸.۵۰ کیلوبایت
۲۵۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
120,000
٪50
60,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مطالعه کار و زمان
٪50
مطالعه کار و زمان
روزبه قوسی
سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی
0
(بدون نظر)
120,000
٪50
60,000
تومان