0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ایگو دشمن شماست
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی ایگو دشمن شماست

درباره ایگو دشمن شماست

کتاب صوتی «ایگو دشمن شماست» به شما یادآوری می‌کند که ایگو دشمن ساختن، حفظ کردن و برخاستن از شکست است. اگر تاریخ را بگردیم، آدم‌های تاریخ‌سازی را می‌یابیم که در هر لحظه با ایگوی خود جنگیده‌اند. آن‌ها کسانی‌اند که از بودن در کانون توجه گریخته‌اند و اهداف والای خود را بر عطش شهرت ترجیح داده‌اند.


نویسنده کتاب «ایگو دشمن شماست» درباره‌ این کتاب، در مقدمه می‌نویسد:

«ویژگی توانمندی یا پرانگیزه بودن همیشه جذاب است؛ ولی هدف این کتاب نیست. برعکس، تمام تلاشم را کرده‌ام تا این صفحات را به‌ترتیبی بچینم که در نهایت، شما هم به همان جایی برسید که من پس از نوشتن این کتاب رسیدم: «کمتر به خودتان فکر کنید.» امیدوارم کمتر به داستانی که درباره خاص بودنتان برای خودتان تعریف می‌کنید، توجه کنید و آخر کار از بند خودتان رها شوید تا کار تاثیرگذاری را که برای اتمام آن به راه افتاده‌اید به سرانجام برسانید.»

کتاب گویای «ایگو دشمن شماست» درباره‌ اهمیت فروتنی و کنار گذاشتن غرور و تکبر به شما می‌گوید. رایان هالیدی، نویسنده کتاب، بخش تاریک وجود انسان را ایگو می‌نامد و هشدار می‌دهد که این بزرگ‌ترین مانعِ در راه موفقیت را باید کنار گذاشت. ایگو همان‌قدر که می‌تواند به ما اعتمادبه‌نفس دهد که فردی شایسته هستیم، می‌تواند در سویه‌ی تاریکش ما را در دام تکبر و خودبزرگ‌بینی بیندازد. بنابراین رایان هالیدی تسلط بر ایگو و نفس را کلید اصلی موفقیت می‌انگارد و راه‌های کنترل آن را در کتاب صوتی «ایگو دشمن شماست» به‌خوبی شرح می‌دهد و شما را در مسیر یادگیری و ساختن شخصیتی نو از خودتان همراهی می‌کند.

کتاب «ایگو دشمن شماست» را شایان تقی‌نژاد ترجمه کرده و نشر آموخته به چاپ رسانده است. نسخه صوتی این کتاب را با صدای محمد امرایی و از انتشارات صوتی نوین‌کتاب گویا می‌شنوید. این کتاب صوتی را به کسانی پیشنهاد می‌کنیم که رؤیای رسیدن به هدفی را در سر دارند؛ به آن‌ها مژده می‌دهیم که درسی آموزنده در انتظارشان است؛ درسِ مهار ایگو و رسیدن به تواضع.


کتاب «ایگو دشمن شماست» نامزد جایزه‌ی گودریدز برای بهترین کتاب غیرداستانی، پرفروش وال‌استریت ژورنال، پرفروش یواس‌ای تودی و کتاب پرفروش بین‌المللی است.


آدام گرنت، نویسنده کتاب‌ «ببخش و بگیر» درباره‌ کتاب صوتی «ایگو دشمن شماست» می‌گوید:

«اغلب به ما گفته‌اند که برای دستیابی به موفقیت، اعتمادبه‌نفس لازم داریم. رایان هالیدی با صراحتی بی‌مانند، این پیش‌فرض را نقد می‌کند و بر این موضوع تاکید می‌ورزد که چگونه می‌توانیم با دنبال ‌کردن هدفی بزرگ‌تر از موفقیتمان اعتمادبه‌نفس کسب کنیم.»


چاندرا کراوفورد، برنده مدال طلای المپیک، نیز درباره این کتاب می‌گوید:

«دلم می‌خواهد تک تک ورق‌های این کتاب‌ را بکنم و بچسبانم به دیوار تا همیشه یادم بیاورد که برای رسیدن به موفقیت به فروتنی و تلاش بسیار نیاز دارم. در حاشیه نسخه چاپی، بارها این پیام را نوشته‌ام: «پیش از مدال» با خواندن این کتاب الهام‌بخش بود که وارد فضای ذهنی پیش از کسب مدل طلای المپیک شدم، دورانی که در آن، افتادگی و اخلاق کاری از پیش‌نیازهای موفقیت بود.»


همچنین استیون پرسفیلد، نویسنده کتاب «نبرد هنرمند»، درباره کتاب و نویسنده‌ آن می‌گوید:

«رایان هالیدی از متفکران سرآمد دوره خودش است و از میان آثارش، تاکنون، این کتاب خواندنی‌ترین نوشته اوست.»

رایان هالیدی، کارآفرین و بازاریاب و نویسنده امریکایی، متولد ۱۶ ژوئن ۱۹۸۷ است. او تحصیلات دانشگاهی‌اش را در دانشگاه کالیفرنیا آغاز کرد. رشته تحصیلی‌اش علوم سیاسی و نویسندگی خلاق بود؛ اما در نوزده‌سالگی انصراف داد و فعالیت‌های حرفه‌ای خود را در حوزه بازاریابی و نویسندگی پی گرفت. این کارآفرین برجسته، تجربه‌های خود را در قالب چند کتاب به رشته تحریر درآورد است. کتاب‌های او به چندین زبان زنده دنیا ترجمه شده است و میان گروه‌های مختلف جامعه، از مربیان لیگ ملی فوتبال و ورزش‌کاران گرفته تا کارآفرینان، سیاست‌مداران، روان‌شناسان و مردم عادی، طرف‌داران بسیاری دارد. هالیدی در کتاب «ایگو دشمن شماست» درباره منِ دروغین سخن می‌گوید و این مشکل بزرگ را از جنبه‌های گوناگون بررسی و تجزیه و تحلیل می‌کند و فوت‌وفن غلبه بر نفس برای بهتر کردن خود را می‌آموزد. به نظر او حتی موفق‌ترین آدم‌ها همواره سر دوراهی ایگو و تواضع مردد می‌مانند. او با پیش کشیدن مثال‌هایی از ادبیات، فلسفه و تاریخ، ماهیت ایگو را شرح می‌دهد و خطرهایش را گوشزد می‌کند. به عقیده او می‌شود در بلندپروازی‌ها فروتن، در موفقیت‌ها بخشنده و در شکست‌ها قوی و استوار بود و با نادیده‌ گرفتن ایگو به توانمندی‌های خویش تکیه کرد.


در قسمتی از کتاب صوتی «ایگو دشمن شماست با صدای گیرا و دلنشین محمد امرایی می‌شنوید:

«هر جایی که هستید، هر کاری که می‌کنید، بزرگ‌ترین دشمنتان درون خود شما زندگی می‌کند؛ ایگویتان.

با خودتان می‌گویید: «من نه! هیچ‌کسی نمی‌تونه به من یکی بگه ایگومانیا دارم.»

شاید همیشه خودتان را آدمی کمابیش متعادل تصور کرده باشید؛ ولی ایگو بخشی طبیعی از هویت کسانی است که برای رسیدن به موفقیت جاه‌طلب، با استعداد، پرانگیزه و توانمندند. درست همان خصیصه‌ای که ما را کارآفرینی متفکر، عملگرا، خلاق و خوش‌آتیه می‌کند، همان که انگیزه ما را برای فتح قله‌های موفقیت است، ما را در برابر همین جنبه تاریک‌تر روانمان آسیب‌پذیر می‌کند.»


کتاب صوتی «ایگو دشمن شماست» در سه بخش و ۲۸ فصل به گوش شما می‌رسد، که بخش‌بندی‌های آن عبارتند از:

بخش اول: ‌جاه‌طلبی

بخش دوم: موفقیت

بخش سوم: شکست.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
484.۳۱ کیلوبایت
مدت زمان
۰۸:۳۴:۲۰
نویسندهرایان هالیدی
مترجم شایان تقی نژاد
راویمحمد امرایی
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۸۴.۳۱ کیلوبایت
۰۸:۳۴:۲۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
آموزنده 🦉 (1)
گیرا 🧲 (1)
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(1)
آموزنده 🦉 (1)
68,000
٪30
47,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ایگو دشمن شماست
٪30
ایگو دشمن شماست
رایان هالیدی
نوین کتاب
5
(1)
آموزنده 🦉 (1)
68,000
٪30
47,600
تومان