0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
راهبی که فراری‌اش را فروخت
٪90

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت

داستانی درباره تحقق رویاها و دستیابی به سرنوشت خودتان
نویسنده:
رابین شارما
درباره راهبی که فراری‌اش را فروخت

کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت یک داستان جذاب است که لذت بردن از زندگی را می‌آموزد. این کتاب شامل گنجینه‌هایی از خرد و حکمت است که می‌تواند زندگی هر فردی را غنی و پربار سازد و ماجراجویی سرگرم‌کننده، جذاب، خیال‌انگیز در عرصه‌های پیشرفت شخصی، اثربخشی و سعادت فردی است.

این کتاب داستان جولیان منتل است که وکیلی سرشناس و برجسته است. منتل در ظاهر زندگی خوبی دارد و در زندگی و کار به موفقیت رسیده است. او که فردی جاه‌طلبی‌ است برای رسیدن به موفقیت‌های هرچه بیشتر سرسختانه تلاش می‌کند.

زندگی جولیان منتل بر اثر ایست قلبی‌ دستخوش تحولاتی عمیق می‌گردد جولیان پی به بی‌ارزشیِ دنیای فانی می‌برد و گویی تحت تأثیر شهودی ناگهانی، درمی‌یابد که تمام موفقیت‌های شغلی و حرفه‌ای که پیش از آن کسب کرده بوده، ارزش چندانی نداشته‌اند؛ چرا که از او انسانی بهتر نساخته‌اند.

جولیان بر اثر دگرگونی، عازم هندوستان می‌شود و خود را برای آموختن حکمت شرقی آماده می‌کند. به باور جولیان، بینش برآمده از اندیشه‌های شرقی، می‌تواند زندگیِ او را نجات دهد. اما بینش شرقی چگونه می‌توانداز جولیان انسانی دیگر بسازد؟ آیا او که عمری در ناز و نعمت به سر برده، می‌تواند به سختی و تکلفی تن دهد که فلسفه‌ها و آیین‌های هندی از آدمی طلب می‌کنند؟...

برای بیش از ده سال، رابین شارما استراتژی‌های موفقیت افرادی را که به طور غیرمعمول زندگی رضایت بخشی دارند، مورد مطالعه قرار داده است. او روال‌ها و داستان‌های آنها را در یک برنامه ۳۰ روزه که موفقیت مادام‌العمر را ارتقا می‌بخشد، گلچین کرده است.

این کتاب حاوی پیامی مهم، شگفت‌انگیز، قدرتمند و در عین حال ساده است که دردارای امید، الهام و موفقیتی شریف است و می‌تواند زندگی‌مان را تغییر دهد. این داستان الهام‌بخش کم‌کم جواب بزرگ‌ترین پرسش زندگی را در اختیارتان قرار می‌دهد. دقیقا مثل فرآیندی عملی که در ساختن خوشبختی، موفقیت، سرزندگی، شادی و آرامش درونی به شما یاری می‌رساند تا در پایان عمر، به زندگی‌تان افتخار کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
303.۷۱ کیلوبایت
مدت زمان
۰۵:۲۴:۳۶
نویسندهرابین شارما
مترجم عفت عالی مراد خرم آباد
راویغلامرضا صادقی
راوی دومعلی باقرلی
ناشرشادن پژواک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۰۳.۷۱ کیلوبایت
۰۵:۲۴:۳۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
58,000
٪90
5,800
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
راهبی که فراری‌اش را فروخت
٪90
راهبی که فراری‌اش را فروخت
داستانی درباره تحقق رویاها و دستیابی به سرنوشت خودتان
شادن پژواک
0
(بدون نظر)
58,000
٪90
5,800
تومان