0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
دانش کسب ثروت
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی دانش کسب ثروت

درباره دانش کسب ثروت

این کتاب اثری فلسفی و یا یک رساله‌ی نظری نیست، بلکه ماهیتی عمل‌گرایانه و کاربردی دارد. مخاطب آن مردان و زنانی هستند که نیاز مُبرمی به پول دارند؛ می‌خواهند اول ثروتمند بشوند و بعد به سراغ علم و فلسفه بروند. این کتاب مناسب افرادی است که تاکنون وقت، امکانات و فرصت کافی برای مطالعه‌ی عمیق علوم ماوراءالطبیعه نداشته‌اند، اما در عوض، به دنبال نتایجند و دوست دارند بدون اطلاع از فرآیند دستیابی به دستاوردهای علم، آنها را بستری برای فعالیت‌هایشان قرار بدهند.

برنامه‌ی عملی این کتاب با اِتکا به دستاوردهای علمِ فلسفه در آن گنجانده شده است؛ امتحانش را کاملاً پس داده و از سنگین‌ترین آزمایش عملی، سربلند بیرون آمده است؛ به بیان دیگر، برنامه‌ای راه‌گشاست. اگر می‌خواهید از چگونگی دستیابی به این دستاوردها مطلع بشوید، به آثار مکتوب فیلسوفان فوق مراجعه بکنید، اما اگر مایلید که ثمره‌ی کار آنها را در عمل ببینید، همین کتاب را بخوانید و دستورالعمل آن را عیناً به اجرا درآورید.

والاس دی واتِلز (Wallace D. Wattles) دنیا را با قدرت تفکر مثبت آشنا کرد. واتِلز در کتابش بر قدرت ذهن انسان تأکید می‌کند و ادعا دارد که طرز فکر انسان می‌تواند ثروت را جذب و یا دفع بکند. به گفته‌‌ی او، قوانین خاصی بر فرآیند کسب ثروت حاکم‌اند و اگر فردی تابع این قوانین باشد، مطمئناً ثروتمند می‌شود. با قانون جذب ثروت از زبان اولین نخبه‌ی مُروج آن آشنا بشوید. از هر جایگاه اجتماعی‌ای که هستید و هر میزان سوادی که دارید، پی به راز چگونه ثروتمند شدن ببرید.

«علم ثروتمند شدن» شامل راز چگونگی دستیابی به امنیت اقتصادی و عاطفی به روشی عملی، خلاقانه و غیررقابتی است و در عین حال، حفظ یک رابطه‌ی عاشقانه و هماهنگ با کل زندگی. این علم بیش از صد سال پس از انتشار اولیه‌اش همچنان کاربردی و قابل استناد است.

هرچقدر هم از ارزش فقر گفته بشود، بدون کسب ثروت محال است که زندگی کامل و توأم با موفقیت داشته باشیم و این حقیقتی است که همچنان به قوت خود باقی است. هیچ فردی بدون داشتن پول فراوان نمی‌تواند روحش را تعالی ببخشد و یا استعدادهایش را شکوفا بکند؛ چراکه برای این منظور نیاز به امکانات زیادی دارد که بدون داشتن پول نمی‌تواند به آنها دست پیدا بکند.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
146.۳۶ کیلوبایت
مدت زمان
۰۱:۴۶:۴۱
نویسنده والاس د واتلز
مترجم حامد بیت سعید
راوی محسن زرآبادی پور
ناشرشادن پژواک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۴۶.۳۶ کیلوبایت
۰۱:۴۶:۴۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
37,000
٪50
18,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
دانش کسب ثروت
٪50
دانش کسب ثروت
والاس د واتلز
شادن پژواک
0
(بدون نظر)
37,000
٪50
18,500
تومان