0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ماهنامه اجتماعی فرهنگی ندای قلم شماره 48
٪50

معرفی، خرید و دانلود مجله ماهنامه اجتماعی فرهنگی ندای قلم شماره 48

درباره ماهنامه اجتماعی فرهنگی ندای قلم شماره 48

«فروغ به آنچه در شعر بود رضایت نمی‌داد»، «9 کتاب‌فروشی که باید از آن‌ها دیدن کنید»، «لیبرالیسم زیر ذره‌بین عدالت اجتماعی»، «میراثی به نام گنجینه‌های کاغذی»، «دهه نودی‌ها، موسیقی سنتی و صحنه‌ای که مبهوت اجرای آن‌ها بود» و... از جمله عناوینی هستند که در این شماره از مجله می‌خوانید.

ندای قلم ازجمله نشریات فرهنگی و اجتماعی است که در سراسر کشور و به زبان‌های فارسی، انگلیسی، آذری و ترکی استانبولی منتشر می‌شود. در این ماهنامه مطالبی را در حوزه‌های علوم انسانی، فرهنگ و هنر، تاریخ و ادب، کتاب و کتابخوانی، زمینه‌های اجتماعی، مبانی اقتصاد و همچنین محیط‌زیست می‌خوانید. هدف نشریه ندای قلم، فرهنگ‌سازی در زمینه‌های محتلف اجتماعی و فرهنگی و همچنین افزایش نرخ سرانه مطالعه در میان مخاطبان است. در بخشی از ماهنامه ندای قلم - شماره 48 می‌خوانیم :

می‌گویند داستان‌هایی با شخصیت‌های فراواقعی در جهانی فراواقعی، حاصل ترس‌های بشر از ناشناخته‌ها و سردرگمی‌اش از دانستن علت وقایع است؛ داستان‌هایی که در ادبیات امروز فانتزی نام گرفته‌اند و از قضا با وجود به ظاهر کم شدن ندانسته‌های بشری همچنان پر رونق و پر مخاطب‌اند. برای من هم فانتزی ژانری جذاب و پرکشش است؛ چون در جهانی متفاوت و قهرمانانی خارق‌العاده، شگفت‌زده می‌شوم و غافل‌گیر. چیزی که مخصوصاً طی این دو سه سال اخیر در حین خواندن داستان‌های رئال -چه ترجمه و چه تألیف- کمتر برایم اتفاق افتاده است. جذابیت دیگر فانتزی برای من بازآفرینی دوباره افسانه‌ها و اساطیر در خلق یک اثر تازه است. افسانه‌ها و اساطیری که رد پا در پیشینه تمدن دارند و به خاطر صیقلی که در نقل نسل به نسل هزاران‌ساله خود خورده‌اند با فطرت و ناخودآگاه درونی راویانشان عجین شده‌اند و به همین دلیل لایه‌های متعدد روایی و روانی دارند.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
39.۷۶ کیلوبایت
تعداد صفحات
32 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۱:۰۴:۰۰
نویسندهگروه نویسندگان ندای قلم
ناشرماهنامه ندای قلم
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۱/۲۰
قیمت ارزی
2 دلار
قیمت چاپی
55,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۳۹.۷۶ کیلوبایت
۳۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
15,000
٪50
7,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ماهنامه اجتماعی فرهنگی ندای قلم شماره 48
٪50
ماهنامه اجتماعی فرهنگی ندای قلم شماره 48
گروه نویسندگان ندای قلم
ماهنامه ندای قلم
0
(بدون نظر)
15,000
٪50
7,500
تومان