0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
گریزی از شکست نیست

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی گریزی از شکست نیست

نویسنده:
جو موران
ناشر:
سماوا
درباره گریزی از شکست نیست

در کتاب "گریزی از شکست نیست"، جو موران به اهمیت پذیرش ناکامی‌ها و شکست‌ها پرداخته است. وی هر روز صبح، یک فرد بی‌خانمان را مشاهده می‌کند که این وقایع را آغاز می‌کند. ابتدا، همانند بسیاری از ما، تلاش می‌کند تا وجدان خود را آرام کند و فکر می‌کند که آن فرد به دلیل تصمیمات اشتباه خود به این وضعیت رسیده است. اما برای موران، این توجیه کافی نیست و او تحلیل‌های متفاوتی از مسائل فقر و ناکامی ارائه می‌دهد، بدون اینکه به دنبال یافتن یک مقصر باشد.

موران معتقد است که انسان‌ها همواره به دنبال یافتن یک مقصر برای بدبیاری‌ها بوده‌اند. در گذشته، معمولاً این بدبیاری‌ها را به خشم خدایان نسبت می‌دادند، اما امروزه به جای آن، آن‌ها را به تصمیمات اشتباه انسان‌ها نسبت می‌دهند که معمولاً می‌توانند از آن‌ها اجتناب کنند. او در کتابش این فکر را رد می‌کند و به دنبال نشان دادن مسائلی مختلف و عمیق‌تر از فقر و ناکامی است.

در میان کتاب‌های مختلف که معمولاً فرد را به عنوان مقصر شکست تلقی می‌کنند و فرمول‌هایی برای موفقیت ارائه می‌دهند، این کتاب با یک رویکرد کاملاً متفاوت از این مسئله برخورد می‌کند. این اثر نه‌تنها به خواننده کمک می‌کند که با همدلی به خودش و دیگران نگاه کند، بلکه به او کمک می‌کند تا با حس دائمی شکست و ناکافی بودن مقابله کند.

"گریزی از شکست نیست" که در سال ۲۰۲۰ توسط جو موران نوشته شده، آخرین اثر نویسنده است. ترجمه فارسی این کتاب توسط علیرضا شفیعی‌نسب انجام شده و در سال ۱۴۰۱ توسط انتشارات ترجمان علوم انسانی منتشر شد و بهار ۱۴۰۲ نسخه صوتی این کتاب از سوی سماوا روانه بازار شد. این کتاب اولین اثری است که از جو موران به فارسی ترجمه شده و بازخوردهای مثبتی در سطح بین‌المللی دریافت کرده است.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
470.۰۹ کیلوبایت
مدت زمان
۰۸:۲۱:۲۳
نویسندهجو موران
مترجم علیرضا شفیعی نسب
راویداوود حیدری
ناشرسماوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۲/۲۷
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۷۰.۰۹ کیلوبایت
۰۸:۲۱:۲۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(1)
45,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
گریزی از شکست نیست
گریزی از شکست نیست
جو موران
سماوا
5
(1)
45,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر