0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
راه و روش ایکیگای
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی راه و روش ایکیگای

آموزه‌هایی برای یافتن شادی و زیستن براساس هدف زندگی
درباره راه و روش ایکیگای

کتاب صوتی «راه و روش ایکیگای» آموزه‌هایی برای یافتن شادی و زیستن بر اساس هدف زندگی است که به شما کمک می‌کند که با خرد باستانی ژاپن بتوانید سبک زندگی‌تان را تغییر کنید. به صورت کلی ایکیگای هدف و مقصودی است که به خاطرش هر روز صبح از جا برمی‌خیزیم و روز خود را آغاز می‌کنیم. هر کسی می‌تواند ایکیگای خود را پیدا کند و هدف کتاب «راه و روش ایکیگای» این است که شنونده بعد از شنیدن این کتاب بتواند دقیق و صحیح ایکیگای خود را پیدا کند تا از این طریق بر روی مهارت‌ها و علایقش کار کند. ایکیگای نوعی چرخه فعال برای استعدادها و توانایی‌هاست.

به زبان ساده‌تر، ایکیگای آن کاری است که از ما بر می‌آید و برای انجام دادن آن آفریده شده‌ایم. هرکس توانایی‌هایی دارد که باید به‌خوبی و به نحو صحیح آن‌ها را به کار بگیرد. شناخت ایکیگای درواقع راهی برای به کار بستن توانایی‌های فردی است، آنچنان که فرد از مزایای آن‌ها برخوردار شود. در این مسیر باید یادتان باشد که ایکیگای هر کس منحصر به فرد اوست و این شما هستید که باید برای پیدا کردنش اقدام کنید و روح آن را بر زندگی‌تان بدمید. تمامی این‌ها برای آن روزی است که ایکیگای در زندگی‌مان به طور عملی پدیدار شود و روزمان را با هدفی والاتر آغاز کنیم. آن موقع است که شگفتی در روزهایمان بروز خواهد کرد. کتاب صوتی «راه و روش ایکیگای» مسیر رسیدن به شگفتی را به ما نشان می‌دهد.

«شما باید بدانید که من آن عالم فرزانه یا حکیم خردمندی که سال‌ها بر بلندی یک کوه سکنی گزیده و به کنه و باطن مسائل اندیشیده نیستم. خیر! من فردی باحال و نشاط و خوش‌مشرب هستم که در طول عمرم چیزهای جالب فراوانی را دید و تجربه کرده‌ام و رشته نامحسوس و منحصربه‌فردی که تمام این تجریبات خارق‌العاده مرا به هم پیوند می‌دهد، ایکیگای من است.»

تیم تاماشیرو، نویسنده کتاب «راه و روش ایکیگای» قبل از اینکه نویسنده باشد، هنرمند است، هنرمندی که به جامعه هنری، به خصوص جامعه هنری کانادا، تعلق دارد و آنچه کتاب «راه و روش ایکیگای» را برای مخاطبانش حائز اهمیت می‌کند، توجه و تاکید او بر روی مهربانی و شاد کردن دیگران است.

کتاب صوتی «راه و روش ایکیگای» با صدای میلاد فتوحی، نگاهی فروتنانه به خوشبختی دارد و مفهوم ایکیگای را با وضوح توصیف می‌کند و شادی‌ و اصالتی را در وجود ما بیدار می‌کند که می‌توانیم با خوانش آثار عارفان بزرگ به آن برسیم.


این کتاب ساده و با چهار دستورالعمل شروع می‌کند:

کاری را انجام دهید که به آن علاقه دارید؛

کاری را انجام دهید که در آن مهارت دارید؛

کاری را انجام دهید که به نفع همگان است؛

کاری را انجام دهید که در ازای آن پاداش بگیرید.


در جایی از کتاب صوتی «راه و روش ایکیگای» با صدای میلاد فتوحی می‌شنوید:

«زندگی مانند گام برداشتن در اتاقی تاریک و ناآشناست که در آن هرازگاهی به قطعه‌ای از یک پازل دردناک می‌رسیم. کاری که باید انجام دهیم این است که هر روز درباره این اتاق چیزی بیاموزیم و راه خود را مشخص‌تر کنیم. با رشد فردی و انباشت خرد، ما یاد می‌گیریم که از قطعات پازل اجتناب کنیم. این‌ها همان بخش‌های دردناک زندگی هستند و بقیه اتاق جریان روزمره زندگی است.»


کتاب صوتی «راه و روش ایکیگای» با صورت‌بندی‌های زیر، در چهارده فصل مفهوم ایکیگای را شرح می‌دهد:

صورت اول: قدر زندگی را بدانیم؛

صورت دوم: علم ایکیگای؛

صورت سوم: راه و روش ایکیگای.

...


شنیدن این کتاب صوتی را به تمامی آن‌هایی که در جست‌وجوی هدف و رسالت‌ خود در زندگی می‌گردند، پیشنهاد می‌کنیم، آن‌هایی که در جست‌وجوی شوری پایدارند و برای ساختن زندگی‌ای پربار، زمان و انرژی صرف می‌کنند.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
340.۲۵ کیلوبایت
مدت زمان
۰۶:۰۲:۱۳
نویسندهتیم تاماشیرو
مترجممهدی میرزایی
راویمیلاد فتوحی
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۲/۰۵
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۴۰.۲۵ کیلوبایت
۰۶:۰۲:۱۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(1)
86,000
٪30
60,200
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
راه و روش ایکیگای
٪30
راه و روش ایکیگای
آموزه‌هایی برای یافتن شادی و زیستن براساس هدف زندگی
نوین کتاب
5
(1)
86,000
٪30
60,200
تومان