0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
نگرش رهبران بزرگ
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی نگرش رهبران بزرگ

درباره نگرش رهبران بزرگ

به عنوان یک رهبر، این نگرش شماست که اغلب تعیین کننده موفقیت‌ها و خلق دستاوردهای بزرگ است. هر کسی می‌خواهد تبدیل به یک رهبر بزرگ و اثرگذار شود، باید در شیوه اندیشیدن، نگرش و قدرت راهبری خود تغییر ایجاد کند. این کتاب کم نظیر به لطف پیشرفت‌های عمده‌ای که در زندگی شما ایجاد خواهد نمود، زندگی را برای شما بسیار آسان‌تر و لذت بخش‌تر از قبل می‌کند و به شما کمک خواهد نمود تا گام در مسیر تبدیل شدن به یک رهبر بزرگ بگذارید.

رهبری؛ هنر و علم انجام کارها از طریق تلاش‌های مشتاقانه دیگران و کاتالیزوری است که قابلیت‌ها را به واقعیت جدید تبدیل نموده و نتایج خارق العاده‌ای خلق می‌کند.


نگرش؛ آن بخش از باورهای ماست که ما به سوی آن تمایل داریم، باورهایی که با احساسات ما درگیر شده و کاملا مورد پذیرش ما قرار گرفته است. تغییر نگرش و بهره گیری از قدرت درون یکی از قدرتمندترین و موثرترین راه‌هایی است که می‌تواند شخصیت، سبک زندگی و کسب و کار ما را تقویت و تعالی بخشد.

بزرگترین دستاوردهای تاریخ توسط مردانی به دست آمده که در قابلیت‌های خود فقط اندکی بر دیگران برتری داشته‌اند. در اغلب موارد، این برتری اندک همان نگرش بوده است. به عنوان یک رهبر، این نگرش شماست که اغلب تعیین کننده موفقیت‌ها و خلق دستاوردهای بزرگ است.

هرکسی که می‌خواهد تبدیل به یک رهبر بزرگ و اثرگذار شود، باید در شیوه اندیشیدن، نگرش و قدرت رهبری خود تغییر ایجاد نماید. این کتاب به لطف پیشرفت‌های عمده‌ای که در زندگی شما ایجاد خواهد نمود، زندگی را برای شما بسیار آسان تر و لذت بخش تر از قبل می‌کند و به شما کمک خواهد نمود تا گام در مسیر تبدیل شدن به یک رهبر بزرگ بگذارید.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
145.۳۷ کیلوبایت
مدت زمان
۰۲:۳۵:۰۵
نویسندهشهاب بیرانوند
نویسنده دومخداداد بیرانوند
راوی آرش آذر درخش
ناشرشرکت چاپ و نشر بازرگانی
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۴۵.۳۷ کیلوبایت
۰۲:۳۵:۰۵

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
117,000
٪50
58,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
نگرش رهبران بزرگ
٪50
نگرش رهبران بزرگ
شهاب بیرانوند
شرکت چاپ و نشر بازرگانی
0
(بدون نظر)
117,000
٪50
58,500
تومان