0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
میدگارد: هزار توی خاطرات جلد 6
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب میدگارد: هزار توی خاطرات جلد 6

مجموعه میدگارد
ناشر:
یوحنا
درباره میدگارد: هزار توی خاطرات جلد 6

نقد و بررسی کتاب میدگارد: هزار توی خاطرات جلد 6

کتاب میدگارد: هزار توی خاطرات جلد 6، ششمین جلد از مجموعه فانتزی و حماسی میدگارد به قلم احمدرضا صالحی سیف آبادی است که در سال 1401به چاپ رسید. این رمان دنباله‌ای بر جلدهای اول تا پنجم، دره طلسم شده، افسانه چشمه کوه مشرق، نفرین مهتاب و آخرین فرزند زمین است. داستان آریا، پری‌زاد جوانی را روایت می‌کند که پس از نبردی حماسی با تاریکی مطلق، به دنبال صلح و آرامش در سرزمین پریان است. اما طلوع خورشیدی مرموز، رازهای جدیدی را برملا می‌کند و آریا را به سفری پرمخاطره دیگر رهسپار می‌کند. اکنون آریا در ادامه، نبردهای خود را از آمازون آغاز می‌کند. جایی که «هلاهل» سرخ‌پوش به کمین او است. آریا می‌داند که با تسلیم شدن در برابر او، نه‌تنها خود و توانایی‌هایش، بلکه خانواده‌اش را نیز به ورطه‌ی نابودی خواهد کشاند. کتاب میدگارد: هزار توی خاطرات جلد 6، داستانی جذاب و پرماجرا است که خواننده را مجذوب خود می‌کند. این کتاب با شخصیت‌های دوست‌داشتنی، نبردهای حماسی، رمز و رازهای هیجان‌انگیز، خواننده را تا آخر داستان مجذوب خود خواهد کرد. اگر شما هم به خواندن کتاب‌های داستان و رمان فارسی حوزه فانتزی علاقه دارید حتما به دسته‌بندی داستان و رمان فانتزی فارسی فیدیبو سر بزنید.


احمدرضا صالحی سیف‌آبادی، خالق میدگارد

احمدرضا صالحی سیف‌آبادی، نویسنده‌ای خلاق و نوگرای ایرانی متولد سال 1366، در شهر کرمان است. شهرت صالحی به عنوان نویسنده، مرهون نگارش مجموعه‌ رمان‌های دنباله‌دار «میدگارد» است. او مجموعه دیگری به نام دسیسه عاشقانه را هم به رشته تحریر درآورده است.

جهت مشاهده سایر آثار احمدرضا صالحی سیف‌آبادی کلیک کنید.


چرا کتاب میدگارد: هزار توی خاطرات جلد 6 را بخوانیم

کتاب میدگارد: هزار توی خاطرات جلد 6، همانند جلدهای قبلی، شاهد ماجراجویی‌های جدید آریا در دنیای پریان خواهیم بود. آریا با چالش‌های جدیدی روبه‌رو می‌شود و باید برای نجات سرزمین خود از دشمنان جدید مبارزه کند. شخصیت‌های کتاب میدگارد: هزار توی خاطرات جلد 6، به خوبی پرداخته شده‌اند و هر کدام ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند. نویسنده در خلق دنیای میدگارد از خلاقیت و نوآوری بسیاری استفاده کرده است. دنیای پریان در این داستان سرشار از موجودات افسانه‌ای، جادوها و مکان‌های شگفت‌انگیز است که خواننده را به دنیایی جدید و متفاوت می‌برد. در این جلد، شاهد مرگ و میر برخی از شخصیت‌های داستان خواهیم بود. این اتفاق، خواننده را با غم و اندوه و همچنین با چالش‌های جدیدی روبه‌رو می‌کند. کتاب میدگارد: هزار توی خاطرات جلد 6، علاوه بر سرگرم‌کننده بودن، مفاهیم ارزشمندی مانند شجاعت، دوستی، فداکاری، امید و اهمیت مبارزه با ظلم را به خواننده القا می‌کند. این کتاب به نوجوانان آموزش می‌دهد تا با چالش‌های زندگی روبه‌رو شوند و برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنند.


در بخشی از کتاب میدگارد: هزار توی خاطرات جلد 6 می‌خوانیم

در عمیق‌ترین نقطه جنگل‌های بی‌انتهای آمازون، جایی که تقریباً پای هیچ انسانی آنجا را لمس نکرده بود، در پایانی‌ترین لحظات روز و همان موقعی که خورشید آخرین مسیر کرانه آسمانِ منتهی به کوه را طی می‌کرد، همانند همه روزها هنگامه‌ای حساس رقم خورد که در آن، حرکت سایه درختان در اثر این تغییر شتاب می‌گرفت تا به تاریکی سایه شب بپیوندد. هاله مرموزِ سیاهی همزمان با حرکت سایه درختان بصورت نامحسوسی بینابین آنها بگونه‌ای می‌خرامید که گویی شتاب رسیدن به تاریکی او را به این کار وادار می‌کند.

چیزی به غروب کامل نمانده بود.

همزمان با دور شدن خورشید، سایه‌ها جوری به سمت مخالف می‌گریختند که گویی نه به استقبال شب، که از خورشید فرار می‌کنند و چنان سایه در سایه یکدیگر فرو می‌بردند که انگار آن نقطه از گیتی میدانی برای رقص سایه‌هاست.

هاله سیاه از میان سایه غلیظ افرای بزرگی بیرون خزید و به سرعت به سایه چنار بلند قامتی پیوست و در لحظه‌ای بعد از آن به سایه‌سار انبوه نیزارهای متراکمی که کرانه رود آمازون را احاطه کرده بودند خرامید.

بلافاصله پشت سر او آریا در حالی که تبر فرادمین را درون دستش داشت از دل زمین بیرون آمد و همانند نور سپید رنگی از میان آب‌های رود، گذر سریعی کرد و مسیر عبور هاله را سد نمود.

صدای برخورد تبر به سطح صخره سیاهی که هاله روی آن قرار داشت سکوت جنگل را برای لحظه‌ای بر هم زد و پرندگانی که در آن حوالی و درون لانه‌های خود آرمیده بودند را وادار به فرار ساخت.


پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب میدگارد: هزار توی خاطرات جلد 6

اگر شما هم به خواندن رمان و داستان‌های فارسی فانتزی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو در دسترس هستند، مطالعه کنید.

·     زمانی که هم بازی پولاک بودم نویسنده محمدرضا مرزوقی انتشارات هوپا

·     قصه های آذربایجان جلد 2 نویسنده صمد بهرنگی، بهروز تبریزی انتشارات نظام الملک

·     از پنجره ی مسافرخانه نویسنده احمدرضا احمدی انتشارات کتابسرای نیک


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۹۴ کیلوبایت
تعداد صفحات
450 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۵:۰۰:۰۰
نویسندهاحمدرضا صالحی‌سیف‌آبادی
ناشریوحنا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۹۴ کیلوبایت
۴۵۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
گیرا 🧲 (2)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آرامش‌بخش 🌱
خوش‌خوان 🪶
سرگرم‌کننده 🧩
گیرا 🧲

کماکان از خواندن این کتاب لذت بردم. و تا اینجا این جلد. برام از همه جذابتر بوده

5
(2)
گیرا 🧲 (2)
66,700
٪50
33,350
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مجموعه میدگارد
شامل 7 عنوان کتاب
میدگارد: هزار توی خاطرات جلد 6
٪50
میدگارد: هزار توی خاطرات جلد 6
مجموعه میدگارد
یوحنا
5
(2)
گیرا 🧲 (2)
66,700
٪50
33,350
تومان