0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
میدگارد: جدال با اهریمن جلد 7
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب میدگارد: جدال با اهریمن جلد 7

مجموعه میدگارد
ناشر:
یوحنا
درباره میدگارد: جدال با اهریمن جلد 7

نقد و بررسی کتاب میدگارد: جدال با اهریمن جلد 7

کتاب میدگارد: جدال با اهریمن جلد 7، هفتمین جلد از مجموعه فانتزی و حماسی میدگارد به قلم احمد رضا صالحی سیف آبادی است در سال 1401 به چاپ رسید. این رمان دنباله‌ای بر جلدهای اول تا ششم، دره طلسم شده، افسانه چشمه کوه مشرق، نفرین مهتاب، آخرین فرزند زمین و هزارتوی خاطرات است. داستان آریا، پری‌زاد جوانی را روایت می‌کند که پس از نبردی حماسی با تاریکی مطلق و طلوع خورشیدی مرموز، به دنبال صلح و آرامشی پایدار در سرزمین پریان است. اما دروازه‌ای مرموز به نام دروازه ابدیت، آریا را به سفری پرمخاطره دیگر رهسپار می‌کند. در داستان این جلد صوفیا و آریا برگشته‌اند و در تنازعی برای بقا، درصدد هستند از دروازه عبور کنند و به زمین برگردند. آنها در محاصره‌ قرار گرفته و هر لحظه در خطرند. آن‌ها باید برای برآورده کردن نیازهای خود با این هیولاها مبارزه کنند. صوفیا و آریا در کنار یکدیگر احساس خوشبختی و سعادتمندی می‌کنند اما این خوشی پایدار نیست ومبارزه و نبردهای همیشگی و طاقت‌فرسا، زندگی را برایشان سخت کرده است که بالاخره تصمیم می‌گیرند هر طور شده خود را به اعماق اقیانوس برسانند تا راهی پیدا کرده و برگردند. اگر شما هم به خواندن کتاب‌های داستان و رمان فارسی حوزه فانتزی علاقه دارید حتما به دسته‌بندی داستان و رمان فانتزی فارسی فیدیبو سر بزنید.


احمدرضا صالحی سیف‌آبادی، خالق میدگارد

احمدرضا صالحی سیف‌آبادی، نویسنده‌ای خلاق و نوگرای ایرانی متولد سال 1366، در شهر کرمان است. شهرت صالحی به عنوان نویسنده، مرهون نگارش مجموعه‌ رمان‌های دنباله‌دار «میدگارد» است. او مجموعه دیگری به نام دسیسه عاشقانه را هم به رشته تحریر درآورده است.

جهت مشاهده سایر آثار احمدرضا صالحی سیف‌آبادی کلیک کنید.


چرا کتاب میدگارد: جدال با اهریمن جلد 7 را بخوانیم

مجموعه میدگارد: جدال با اهریمن جلد 7، همانند جلدهای قبلی، داستانی جذاب و پرماجرا دارد که خواننده را مجذوب خود می‌کند. در این جلد، شاهد ماجراجویی‌های جدید آریا در دنیای پریان خواهیم بود. آریا با چالش‌های جدیدی روبه‌رو می‌شود و باید برای نجات سرزمین خود با دشمنان جدید مبارزه کند. در این جلد از مجموعه میدگارد: جدال با اهریمن جلد 7 شاهد رقم خوردن سرنوشت نهایی آریا خواهیم بود. آیا آریا خواهد توانست دروازه ابدیت را ببندد و صلح و آرامش را به سرزمین پریان بازگرداند؟ همینطور رازهای بیشتری از گذشته هلاهل برملا خواهد شد. انگیزه‌های او برای کمک به آریا چیست؟ چه نقشی در سرنوشت نهایی آریا خواهد داشت؟ آیا آریا خواهد توانست تاریکی مطلق را برای همیشه شکست دهد؟ کتاب میدگارد: جدال با اهریمن جلد 7 با پایانی حماسی و تکان دهنده به سر می‌رسد. این پایان، خواننده را غافلگیر خواهد کرد و تا مدت‌ها در ذهن او باقی خواهد ماند. اگر به دنبال داستانی فانتزی و حماسی هستید که شما را به دنیایی جدید و متفاوت ببرد، مجموعه میدگارد را به شما پیشنهاد می‌کنیم.


در بخشی از کتاب میدگارد: جدال با اهریمن جلد 7 می‌خوانیم

صوفیا درون رودخانه خروشانی در حال شنا کردن بود. با انرژی زایدالوصفی همراه با تلاطم موج‌های وحشی بالا و پایین می‌رفت و صدای خنده‌هایش جنگل سرسبزی که رودخانه از میان آن می‌گذشت را پر کرده بود.

به آبشار بلندی رسید که به برکه‌‌ای آرام می‌ریخت. بی‌آنکه هراسی در دل داشته باشد، با یک شیرجه زیبا و مسرت‌بخش به عمق برکه فرو رفت و قوسی به کمرش داد و با سرعت به سطح آب‌‌های آرام بازگشت.

کلبه زیبایی به دور از هیاهوی روزگار وسط برکه روی سطح آب شناور بود و بوی زندگی از سمت آن، مشام را پر می‌کرد.

خودش را به کلبه رساند و از پله‌هایی که تا سطح آب ادامه داشتند، بالا رفت.

آریا بیرون کلبه روی یک صندلی راک نشسته و با تاب ملایمی که به صندلی می‌داد مشغول مطالعه بود. او با دیدن صوفیا آنقدر گرم و صمیمانه از او استقبال کرد که بوی عشق را تا اعماق قلبش هدایت نمود.

آریا در همان حالت گفت:

- تا همین الان منتظر اومدنت بود، تازه خوابش برده... سپس کنار رفت و به گهواره‌ای که در جوار صندلی بود اشاره نمود. کودکی زیبا و معصوم با موهایی که به شکل زیبایی سپید و سیاه در هم آشفته بودند، درون گهواره خوابیده بود.

صوفیا خم شد، گونه کودک را نوازش کرد و بوسه‌ای مادرانه بر چشم‌های کودک زد و با عمق وجودش عطر تن کودکانه او را بویید.

اما درست در همین لحظه چشم‌هایش را گشود و آن کلبه عاشقانه، آریا و کودکی که بوی بهشت می‌داد را درون آن رؤیای شیرین جا گذاشت.


پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب میدگارد: جدال با اهریمن جلد 7

اگر شما هم به خواندن رمان و داستان‌های فارسی فانتزی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو در دسترس هستند، مطالعه کنید.

·     گرگ آدم­خوار جلد 1 نویسنده صادق آقازاده انتشارات یاس نبی

·     شیگانهوس نویسنده بهاره نوربخش انتشارات بهنام

·     صفر تا صد ونیر کامپوزیت نویسنده امیر مهرابی انتشارات دندانه


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۲۲ کیلوبایت
تعداد صفحات
462 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۵:۲۴:۰۰
نویسندهاحمدرضا صالحی‌سیف‌آبادی
ناشریوحنا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۲۲ کیلوبایت
۴۶۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 5 مخاطب
گیرا 🧲 (2)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
5
ستاره
80 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
20 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

بازم قشنگ و خواندنی بود ولی به نظرم تو این جلد از کتاب بیش از حد به داستان های فرعی توجه شده داستان اصلی و شخص اول کتاب نزدیک به یک پنجم این کتاب رو در بر می گیره که جذابیت کتاب رو برای من کم می کنه امیدوارم در جلد بعدی که انشاالله جلد آخر باشه این موضوع در نظر گرفته بشه تا اینجوری خسته کننده نباشه سپاس

5

کتاب بعدی کی می یاد؟

4.6
(5)
گیرا 🧲 (2)
66,700
٪50
33,350
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مجموعه میدگارد
شامل 7 عنوان کتاب
میدگارد: جدال با اهریمن جلد 7
٪50
میدگارد: جدال با اهریمن جلد 7
مجموعه میدگارد
یوحنا
4.6
(5)
گیرا 🧲 (2)
66,700
٪50
33,350
تومان