0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
میدگارد: نفرین مهتاب جلد 4
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب میدگارد: نفرین مهتاب جلد 4

مجموعه میدگارد
ناشر:
یوحنا
درباره میدگارد: نفرین مهتاب جلد 4

نقد و بررسی کتاب میدگارد: نفرین مهتاب جلد 4

کتاب میدگارد: نفرین مهتاب جلد 4، چهارمین جلد از مجموعه‌ای فانتزی و حماسی به قلم احمدرضا صالحی سیف آبادی است که در سال 1398 به چاپ رسید. این رمان دنباله‌ای بر جلدهای اول، دوم و سوم، دره طلسم شده، افسانه چشمه کوه مشرق است. قسمت چهارم ماجراهای این سرزمین خیالی و رمزآلود، با شخصیتی به نام کیارش آغاز می‌شود. او که در زندان‌ گرفتار شده سعی دارد خود را آزاد کند و در پی تلاش برای آزادی به هر راهی متوسل می‌شود که با این وقایع هیجان‌انگیز، کتاب میدگارد: نفرین مهتاب جلد 4، آغاز می‌شود. با ادامه یافتن داستان، دامنه‌ی نبرد گسترش می‌یابد. متحدانی به نیروهای خیر اضافه می‌شود و گروهی دیگر به دشمن ملحق می‌شود. در این جلد از مجموعه کتاب میدگارد: نفرین مهتاب جلد 4 نبرد به مرزهایی فراتر از دنیای انسان‌ و پریان کشیده شده است. این جلد از میدگارد، داستانی جذاب و پرماجرا دارد که خواننده را مجذوب خود می‌کند و با شخصیت‌های جدید اضافه شده به داستان، رمز و رازهای هیجان‌انگیزتر و داستان پرکشش‌تر خواهد شد. در این جلد هم، شخصیت‌ها به خوبی پرداخته شده‌اند و هر کدام ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند. اگر شما هم به خواندن کتاب‌های داستان و رمان فارسی حوزه فانتزی علاقه دارید حتما به دسته‌بندی داستان و رمان فانتزی فارسی فیدیبو سر بزنید.


احمدرضا صالحی سیف‌آبادی، خالق میدگارد

احمدرضا صالحی سیف‌آبادی، نویسنده‌ای خلاق و نوگرای ایرانی متولد سال 1366، در شهر کرمان است. شهرت صالحی به عنوان نویسنده، مرهون نگارش مجموعه‌ رمان‌های دنباله‌دار «میدگارد» است. او مجموعه دیگری به نام دسیسه عاشقانه را هم به رشته تحریر درآورده است.

جهت مشاهده سایر آثار احمدرضا صالحی سیف‌آبادی کلیک کنید.


چرا کتاب میدگارد: نفرین مهتاب جلد 4 را بخوانیم

شخصیت‌های کتاب میدگارد: نفرین مهتاب جلد 4 به خوبی پرداخته شده‌اند و هر کدام ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند. آریا، شخصیت اصلی داستان، در این جلد با چالش‌های جدیدی روبه‌رو می‌شود و شاهد رشد و پویایی او در طول داستان خواهیم بود. نویسنده در خلق دنیای میدگارد از خلاقیت و نوآوری بسیاری استفاده کرده است. دنیای پریان در این داستان سرشار از موجودات افسانه‌ای، جادوها و مکان‌های شگفت‌انگیز است که خواننده را به دنیایی جدید و متفاوت می‌برد. نویسنده با ظرافت و دقت، صحنه‌های نبرد را به تصویر کشیده است. هنگام مطالعه این جلد به جزئیات داستان توجه کنید، زیرا بسیاری از رازها و رمزهای داستان در جزئیات پنهان شده‌اند. داستان جلد 4 هم سرشار از رمز و رازهای ناگفته است که خواننده را تا انتهای داستان درگیر خود می‌کند. کشف این رمز و رازها و دنبال کردن سرنوشت شخصیت‌ها، از جذابیت‌های این جلد است. در این جلد میدگارد هم علاوه بر سرگرم‌کننده بودن، مفاهیم ارزشمندی مانند شجاعت، دوستی، فداکاری، امید و اهمیت مبارزه با ظلم را به خواننده القا می‌شود. این کتاب به نوجوانان آموزش می‌دهد تا با چالش‌های زندگی روبه‌رو شوند و برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنند.


در بخشی از کتاب میدگارد: نفرین مهتاب جلد 4 می‌خوانیم

سکوت مستولی بر محیط حاکی از آن بود که وقت از نیمه شب گذشته است و تمامی زندانیان در خواب هستند. حساب کردن و نظارت بر گذر زمان در آن زندان، از چیزی که به نظر می رسید، به مراتب سخت‌تر بود.

کیارش با سر و وضعی نامرتب و موهای بلند و ژولیده در انتهایی‌ترین سلول زندانِ بالای قصر، جایی که هیچ زندانیِ دیگری نسبت به آن دید نداشت، کف سلول دراز کشیده و به سقف چشم دوخته بود.

صدای نزدیک شدن قدم‌های آرام شخصی از آن سوی سالن، سکوت را شکست.

کیارش به خوبی می‌دانست که این صدای قدم زدن نگهبان پیری است که مسئول تحویل غذای اوست. غذایی که هر سه روز یکبار و به قدر زنده نگه داشتنش به او داده می‌شد.

در تمام مدتی که در آن سلول بود دیگر چشمش به مشاور و صوفیا نیُفتاده بود.

زندانبانِ پیر، مقابل درب خم شد و سینی غذا را بدون هیچ کلامی به داخل سلول هل داد. یارش بدون اینکه به او نگاه کند گفت:

چند وقت گذشته؟

نگهبان برای لحظه‌ای ایستاد و نگاهی گذرا به او کرد و گفت:

به زمان شما یا زمان ما؟

زمان ما.

به زمان شما هفده روز.

به زمان شما چقدر؟

- به زمان ما، تازه رسیدی..!


پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب میدگارد: نفرین مهتاب جلد 4

اگر شما هم به خواندن رمان و داستان‌های فارسی فانتزی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو در دسترس هستند، مطالعه کنید.

·     خورشید عمارت نویسنده نگین پوراسلامی انتشارات نسل روشن

·     آن سوی دریای مردگان نویسنده معصومه میرابوطالبی انتشارات فاطمی

·     رنسانس مرگ نویسنده ضحی کاظمی، حی کاظمی انتشارات کتابسرای تندیس


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۸۲ کیلوبایت
تعداد صفحات
540 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۸:۰۰:۰۰
نویسندهاحمدرضا صالحی‌سیف‌آبادی
ناشریوحنا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۸۲ کیلوبایت
۵۴۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
گیرا 🧲 (1)
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
سرگرم‌کننده 🧩

عالی بود دوسش داشتم

5
(2)
گیرا 🧲 (1)
46,700
٪50
23,350
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مجموعه میدگارد
شامل 7 عنوان کتاب
میدگارد: نفرین مهتاب جلد 4
٪50
میدگارد: نفرین مهتاب جلد 4
مجموعه میدگارد
یوحنا
5
(2)
گیرا 🧲 (1)
46,700
٪50
23,350
تومان