0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
میدگارد: دره طلسم شده جلد 1

معرفی و دانلود رایگان کتاب میدگارد: دره طلسم شده جلد 1

مجموعه میدگارد
ناشر:
یوحنا
درباره میدگارد: دره طلسم شده جلد 1

نقد و بررسی کتاب میدگارد: دره طلسم شده جلد 1

کتاب میدگارد: دره طلسم شده جلد 1 نخستین جلد از مجموعه‌ای فانتزی و پرهیجان به قلم احمدرضا صالحی سیف آبادی است که در سال 1392 به چاپ رسید. این رمان با خلق دنیایی جادویی و سرشار از موجودات خارق‌العاده، خواننده را به سفری جذاب و سرگرم‌کننده در سرزمین پریان می‌برد. میدگارد ۱ داستان پسری به نام آریا را روایت می‌کند که در پرورشگاه بزرگ شده است. او از گذشته خود هیچ اطلاعی ندارد و همواره از حس تنهایی و فقدان هویت رنج می‌برد. اما در آستانه‌ی پانزده سالگی، راز بزرگی برملا می‌شود: آریا یک پری‌زاد است و هویتی کاملاً متفاوت از آنچه تصور می‌کرد دارد. با آشکار شدن این راز، آریا راهی سفری پرمخاطره به سرزمین پریان می‌شود تا در کنار همنوعان خود زندگی جدیدی را آغاز کند. در این سفر، او با چالش‌ها و خطرات متعددی روبه‌رو می‌شود و با شخصیت‌های گوناگونی از جمله پری‌ها، جادوگران، اژدهاها و موجودات افسانه‌ای دیگر آشنا می‌شود. کتاب میدگارد: دره طلسم شده جلد 1 یک رمان فانتزی جذاب و سرگرم‌کننده است که با خلق دنیایی جادویی و شخصیت‌های دوست‌داشتنی، خواننده را مجذوب خود می‌کند. این کتاب برای تمام کسانی که به دنبال یک داستان فانتزی و تخیلی هستند، انتخابی مناسب خواهد بود. اگر شما هم به خواندن کتاب‌های داستان و رمان فارسی حوزه فانتزی علاقه دارید حتما به دسته‌بندی داستان و رمان فانتزی فارسی فیدیبو سر بزنید.


احمدرضا صالحی سیف‌آبادی، خالق میدگارد

احمدرضا صالحی سیف‌آبادی، نویسنده‌ای خلاق و نوگرای ایرانی متولد سال 1366، در شهر کرمان است. شهرت صالحی به عنوان نویسنده، مرهون نگارش مجموعه‌ رمان‌های دنباله‌دار «میدگارد» است. او مجموعه دیگری به نام دسیسه عاشقانه را هم به رشته تحریر درآورده است.

جهت مشاهده سایر آثار احمدرضا صالحی سیف‌آبادی کلیک کنید.


چرا کتاب میدگارد: دره طلسم شده جلد 1 را بخوانیم

میدگارد: دره طلسم شده جلد 1 داستانی فانتزی و تخیلی است که خواننده را به دنیای جادویی و شگفت‌انگیز پریان می‌برد. در این داستان، آریا، شخصیت اصلی، سفری پرمخاطره را آغاز می‌کند و با چالش‌ها و خطرات متعددی روبه‌رو می‌شود. کشف رازهای نهفته در داستان و دنبال کردن سرنوشت آریا، خواننده را تا انتهای کتاب مجذوب خود می‌کند. شخصیت‌های کتاب میدگارد: دره طلسم شده جلد 1 به خوبی پرداخته شده‌اند و هر کدام ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند. آریا، شخصیت اصلی، شخصیتی شجاع، جسور و کنجکاو دارد که خواننده به راحتی با او همذات‌پنداری می‌کند. نویسنده در خلق دنیای میدگارد: دره طلسم شده جلد 1 از خلاقیت و نوآوری بسیاری استفاده کرده است. دنیای پریان در این داستان سرشار از موجودات افسانه‌ای، جادوها و مکان‌های شگفت‌انگیز است که خواننده را به دنیایی جدید و متفاوت می‌برد. این کتاب علاوه بر سرگرم‌کننده بودن، مفاهیم ارزشمندی مانند شجاعت، دوستی، عدالت‌خواهی و اهمیت هویت را به خواننده القا می‌کند و همچنین به نوجوانان می‌آموزد تا با چالش‌های زندگی روبه‌رو شوند و برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنند.


در بخشی از کتاب میدگارد: دره طلسم شده جلد 1می‌خوانیم

در یکی از بعدازظهرهای سرد زمستانی، در حالی که برف همه جا را سفیدپوش کرده بود‌، درختان چنار در خواب سنگین زمستانی چهره‌ی بی‌احساسی به خود گرفته و شاخه‌های نامنظم یکدیگر را چنان در آغوش گرفته بودند که گویی جان پناهی برای شیطان ساخته‌اند. کمی ‌آن طرف‌تر، جایی که درختان چنارِ پوشیده از برف کم‌کم جای خود را به درختان کاج کهنسال می‌دادند، چهره‌ی طبیعت به تناوب خودش را مرموزتر نشان می‌داد.

هوا تاریک و روشن بود و سنگینی برف‌های انباشته شده بر جنگل به حدی بود که شاخه‌های پایینی درختان کاج را خم کرده بود. از زمانی که برف بند آمده بود ساعتی می‌گذشت. سکوت سنگینی بر جنگل کاج سیطره افکنده بود و هیچ جنبنده‌ای در آن به چشم نمی‌خورد. شاید این سکوت خبر کولاکِ وحشتناکی که در راه بود را می‌داد.

تنها صدایی که این سکوت را در هم می‌شکست، طنین سوت قطاری بود که جنگل پوشیده از برف را به سرعت درمی‌نوردید.

همزمان با شنیده شدن صدای قطار یکی از درخت‌‌ها تکان آرامی ‌خورد و تنه‌ی قطورش به حرکت درآمد. در اولین نظر احساس می‌شد که تنه‌ی درخت کاج کهنسال است که به دور خودش می‌پیچد‌، اما با کمی ‌تأمل‌، می‌شد سنگینی نگاه آتشین ماری سیاه و قوی هیکل که آرام و باشکوه‌، دور درخت می‌پیچید و پایین می‌آمد را تشخیص داد.

صدای نفس‌های سهمگینش را به مراتب می‌شد از صدای هوهوی باد در میان درختان سر به فلک کشیده تشخیص داد. هیکل تنومند سیاه رنگش روی برف‌‌ها وحشت آن غروب هولناک را دو چندان می‌کرد.


پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب میدگارد: دره طلسم شده جلد 1

اگر شما هم به خواندن رمان و داستان‌های فارسی فانتزی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو در دسترس هستند، مطالعه کنید.

·     مجموعه پتش خوآرگر، حماسه، سرآغاز جلد 1 نویسنده آرمان آرین انتشارات افق

·     یا راهی خواهم یافت یا راهی خواهم ساخت نویسنده مسعود لعلی انتشارات شمشاد

·     ماجرای غریب و غم انگیز یک قاچاقچی در قشم نویسنده متین ایزدی انتشارات نیماژ


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
827.۰۰ بایت
تعداد صفحات
436 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۴:۳۲:۰۰
نویسندهاحمدرضا صالحی‌سیف‌آبادی
ناشریوحنا
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Midgard
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۸۲۷.۰۰ بایت
۴۳۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 6 مخاطب
گیرا 🧲 (5)
خوش‌خوان 🪶 (2)
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
حال‌خوب‌کن ✨
خوش‌خوان 🪶
سرگرم‌کننده 🧩
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

واقعا کتاب خوبی بود، درسته اولاش یه حسی شبیه به هری پاتر بهتون میده ولی یه خورده که جلو تر بری هویت مستقل خودش رو پیدا میکنه و خیلی خفن میشه. شخصیت پردازی ها هم خوبن، اکشن ها هم خیلی خوب و با جزئیات به تصویر کشیده شدن. خلاصه اگه دنبال یه رمان فانتزی هستید که وایب هری پاتر رو داشته باشه حتما این کتاب رو تو فهرست مطالعه تون بزارید.

5

واقعا از خوندنش لذت بردم کل کتاب رو در عرض دو روز و نیم خوندم نمیشد ادامه ندم ب خیلیا پیشنهادش کردم به شما هم پیشنهاد می کنم

5
گیرا 🧲

کتاب خوبیه ❤❤

5
(7)
گیرا 🧲 (5)
رایگان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مجموعه میدگارد
شامل 7 عنوان کتاب
میدگارد: دره طلسم شده جلد 1
میدگارد: دره طلسم شده جلد 1
مجموعه میدگارد
یوحنا
5
(7)
گیرا 🧲 (5)
رایگان