0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
میدگارد: افسانه چشمه کوه مشرق جلد 2
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب میدگارد: افسانه چشمه کوه مشرق جلد 2

مجموعه میدگارد
ناشر:
یوحنا
درباره میدگارد: افسانه چشمه کوه مشرق جلد 2

نقد و بررسی کتاب میدگارد: افسانه چشمه کوه مشرق جلد 2

کتاب میدگارد: افسانه چشمه کوه مشرق جلد 2، دومین جلد از مجموعه‌ای فانتزی و حماسی به قلم احمدرضا صالحی سیف آبادی است که در سال 1396 به چاپ رسید. این رمان دنباله‌ای بر جلد اول، دره طلسم شده، است و آریا که در جلد اول مادربزرگ خود را نجات داده است از او درباره با والدین درگذشته‌ی خود سوالاتی را پرسش می‌کند. او در این بخش قدرت جادوگرهای خبیث در وجودش دمیده شده است و نیروی جادویی بیشتری دارد. همراهان این پسر به همراه مادربزرگش او را تحت تعالیم سختی قرار می‌دهند تا برای رویارویی با دشمن خود یعنی جوفا آماده شود.او به همراه دوستانش راهی سفری پرمخاطره به کوه مشرق می‌شود تا چشمه‌ای جادویی را پیدا کند که می‌تواند سرزمین پریان را از تاریکی نجات دهد. در این سفر، آریا با دشمنان جدید و قدرتمندی روبه‌رو می‌شود و رازهای ناگفته‌ای از گذشته خود را برملا می‌کند. کتاب میدگارد: افسانه چشمه کوه مشرق جلد 2، داستانی جذاب و پرماجرا است که خواننده را مجذوب خود می‌کند. این کتاب با شخصیت‌های دوست‌داشتنی، نبردهای حماسی و رمز و رازهای هیجان‌انگیز، تجربه‌ای خواندنی را برای مخاطبان خود رقم می‌زند. اگر شما هم به خواندن کتاب‌های داستان و رمان فارسی حوزه فانتزی علاقه دارید حتما به دسته‌بندی داستان و رمان فانتزی فارسی فیدیبو سر بزنید.


احمدرضا صالحی سیف‌آبادی، خالق میدگارد

احمدرضا صالحی سیف‌آبادی، نویسنده‌ای خلاق و نوگرای ایرانی متولد سال 1366، در شهر کرمان است. شهرت صالحی به عنوان نویسنده، مرهون نگارش مجموعه‌ رمان‌های دنباله‌دار «میدگارد» است. او مجموعه دیگری به نام دسیسه عاشقانه را هم به رشته تحریر درآورده است.

جهت مشاهده سایر آثار احمدرضا صالحی سیف‌آبادی کلیک کنید.


چرا کتاب میدگارد: افسانه چشمه کوه مشرق جلد 2 را بخوانیم

جهت مطالعه کتاب میدگارد: افسانه چشمه کوه مشرق جلد 2، اگر از خواندن میدگارد: دره طلسم شده جلد ۱ لذت برده‌اید، بدون شک از خواندن جلد دوم آن نیز لذت خواهید برد. در این جلد، داستان آریا و یارانش ادامه پیدا می‌کند و شاهد ماجراجویی‌های جدید و هیجان‌انگیزتر خواهید بود. شخصیت‌های کتاب میدگارد: افسانه چشمه کوه مشرق جلد 2 به خوبی پرداخته شده‌اند و هر کدام ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند. آریا، شخصیت اصلی داستان، در این جلد با چالش‌های جدیدی روبه‌رو می‌شود و شاهد رشد و پویایی او در طول داستان خواهیم بود. نویسنده در خلق دنیای میدگارد از خلاقیت و نوآوری بسیاری استفاده کرده است. دنیای پریان در این داستان سرشار از موجودات افسانه‌ای، جادوها و مکان‌های شگفت‌انگیز است که خواننده را به دنیایی جدید و متفاوت می‌برد. در کتاب میدگارد: افسانه چشمه کوه مشرق جلد 2 شاهد نبردهای حماسی و نفس‌گیری بین آریا و یارانش با دشمنانشان خواهیم بود. نویسنده با ظرافت و دقت، صحنه‌های نبرد را به تصویر می‌کشد و خواننده را مجذوب داستان می‌کند. این جلد از داستان میدگارد سرشار از رمز و رازهای ناگفته است که خواننده را تا انتهای داستان درگیر خود می‌کند. کشف این رمز و رازها و دنبال کردن سرنوشت شخصیت‌ها، از جذابیت‌های این جلد است.


در بخشی از کتاب میدگارد: افسانه چشمه کوه مشرق جلد 2 می‌خوانیم

در میان سایر اساتید سارگن پری دیگری به نام سلما-زا-سوده بود که از طایفه ثارها و همانند همۀ ثارها دارای عمری طولانی بود.

پروفسور سوده که دختری سپید مو و شدیداً زیبا روی بود، در مدرسه سارگن به سمت استادی مشغول بود و او نیز در بدو جوانی نامزدش آرتوس را که از نوابغ آن زمان بود گم کرده و از آن زمان تاکنون به یاد او هرگز ازدواج نکرده بود.

چندی بعد از ورود خانواده زناهره به میدگارد، آریا به واسطه سرپیچی از قوانین مدرسه تنبیه شده و بنا به دستور مدیر مدرسه یعنی شیث، مجبور می‌شود یک ماه تمام، درون کتابخانه سارگن بماند و کار نظافت کتابخانه بزرگ آنجا را به تنهایی انجام دهد.

او که در آستانه سن بلوغ قرار داشت و کم‌کم نیروهای درونی‌اش خودشان را نشان می‌دادند و همین نیروها سبب شدند تا یک شب به صورت اتفاقی سر از اسرار یک کتاب قدیمی درآورد که آن کتاب محل یک کتابخانه مخفی درون سارگِن را نشان می‌داد که هزاران سال پیش توسط اساتید سارگن برای نگهداری کُتُب ممنوعه ساخته و مخفی شده بود.

هنگامی که آریا وارد آن محل شد تصادفاً نامزد گم شده سوده را نیز در آن محل یافت که چندین قرن بود توسط جوفا در آنجا حبس شده بود و به خاطر اجرای طلسم حفاظتی بسیار قدرتمندی به نام پردۀ نقره‌ای در آن مکان، نمی‌توانست از آنجا خارج شود.


پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب میدگارد: افسانه چشمه کوه مشرق جلد 2

اگر شما هم به خواندن رمان و داستان‌های فارسی فانتزی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو در دسترس هستند، مطالعه کنید.

·     پادشاهی جهان، خیزش خاک جلد 1 نویسنده نیما کهندانی انتشارات ویدا

·     پتش خوآرگر، مردی از تبار اژدها جلد 2 نویسنده آرمان آرین انتشارات افق

·     نهنگی که یونس را خورد هنوز زنده است نویسنده سعید محسنی انتشارات چشمه


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
4.۰۶ کیلوبایت
تعداد صفحات
356 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۰:۰۰
نویسندهاحمدرضا صالحی‌سیف‌آبادی
ناشریوحنا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۱/۰۹
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴.۰۶ کیلوبایت
۳۵۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 4 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (3)
گیرا 🧲 (3)
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
حال‌خوب‌کن ✨
آرامش‌بخش 🌱
خوش‌خوان 🪶
سرگرم‌کننده 🧩

این جلد به نسبت جلد قبلی اکشن کمتری داشت ولی در عین حال فضا سازی جذابی داشت و کاری میکرد که تا آخر کتاب بشینی پاش. ولی یه مشکلی دارم چرا نویسنده وسط دیالوگ ها یهو تموم میکنه و مینویسه ادامه دارد😑 درسته به صورت مجموعه ای هستش ولی چرا وسط صحبت یهو قطع میشه؟؟؟

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آرامش‌بخش 🌱
خوش‌خوان 🪶
سرگرم‌کننده 🧩
گیرا 🧲

من در چهاار روز جلد دوم رو هم تمام کردم واقعا متوجه گذر زمان نمیشی و از خواندنش لذت میبری پیشنهاد میکنم بخوانید

5
سرگرم‌کننده 🧩

حرف نداره

5
(5)
گیرا 🧲 (3)
36,700
٪50
18,350
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مجموعه میدگارد
شامل 7 عنوان کتاب
میدگارد: افسانه چشمه کوه مشرق جلد 2
٪50
میدگارد: افسانه چشمه کوه مشرق جلد 2
مجموعه میدگارد
یوحنا
5
(5)
گیرا 🧲 (3)
36,700
٪50
18,350
تومان