0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مانایی
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب مانایی

نویسنده:
پیتر عطیه
درباره مانایی

علم پزشکی مرسوم به‌رغم تمامی موفقیت‌هایش نتوانسته در برابر بیماری‌های ناشی از افزایش سن نظیر بیماری‌های قلبی، سرطان، آلزایمر و دیابت نوع ۲، که مسئول بیشترین نرخ مرگ‌ومیرها هستند، پیشرفت چشمگیری به دست آورد.

در اغلب موارد درمان‌های متعارف خیلی دیر وارد صحنه می‌شوند و با قربانی کردن کیفیت زندگی فرد، فقط قدری طول عمر او را بلندتر می‌کنند. دکتر پیتر عطیه یکی از برترین متخصصان طول عمر جهان باور دارد که ما برای افزایش توأمان طول عمر و کیفیت زندگی باید راهبردی شخصی‎سازی‌شده و فعال را به‌جای این چارچوب کهنه و منفعل بنشانیم.

کتاب مانایی راهبردی علمی برای افزایش طول عمر و بهبود سلامت جسمانی، شناختی و هیجانی ارائه می‌دهد. با عملی کردن توصیه‌های این کتاب می‌توانیم مسیری متفاوت برای زندگی‌مان ترسیم کنیم، مسیری که ما را قادر می‌سازد تا بسیار بلندتر از زمان تعیین‌شده توسط ژن‌هایمان عمر کنیم.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۲۰ کیلوبایت
تعداد صفحات
472 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۵:۴۴:۰۰
نویسندهپیتر عطیه
مترجممیثم همدمی
ناشرنشر نوین
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
outlive.۲۰۲۳
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۱/۰۷
قیمت ارزی
7 دلار
قیمت چاپی
350,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۲۰ کیلوبایت
۴۷۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.8
از 5
براساس رأی 6 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (4)
پربار 🌳 (4)
5
ستاره
83 ٪
4
ستاره
16 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4
خوش‌خوان 🪶
پربار 🌳
آموزنده 🦉

تصمیم گرفتم جای خوندن کتابها و تلاش برای به خاطر سپردن همه مطالب مهمشون، چند تا نکته ای رو که میتونم وارد سبک زندگی خودم کنم از هر کتاب بردارم و این کتاب قطعا از اون کتاب هاییه که نکات علمی کاربردی که به کارتون بیاد داره راهکار های کتاب مثل باقی کتاب ها به این صورت نیست که هر روز فلان قدر پیاده روی کنید، n کیلومتر بدوید، فلان غذا رو بخورید و به این غذا ها لب نزنید، بلکه با توضیحاتش به شما کمک میکنه خودتون وارد عمل بشین و با اطلاعاتی که به دست آوردید خودتون برنامه شخصی ای که به درد زندگی خودتون میخوره رو بسازید دید علمی و بروزی داره و اول از همه به قول خودش ۴ اسب سوار ( بیماری قلبی، سرطان ، بیماری های عصبی مثل آلزایمر و سلامت هیجانی ) که اونجوری که باید پزشکی (پزشکی ۲) نتونسته برای پیشگیری یا درمانشون به موقع وارد عمل بشه و جلوشون رو بگیره بررسی میکنه و بعد راهکار هایی میده برای بهتر و سالم زیستن، نه صرفا بلند زیستن، این که چطور ۱۰ سال آخر عمرمون از کار افتاده نشیم؟ حداقل تا جایی که امکان داره با این که کتاب علمیه و تحقیقات و آزمایشات رو مبنای خودش قرار داده، اصلا خسته کننده نیست و بر عکس کاملا گیراست، چون مطالب رو در قالب داستان بیان میکنه یک ستاره هم کم کردم به این دلیل که اگه بخوای واقعا همه ش آزمایشاتی که گفته شده رو انجام بدی و هی وضعیت سلامتی خودت رو پایش کنی، احتمالا سلامت هیجانیت لطمه میبینه و دچار وسواس میشی در آخر باید بگم قطعا این کتاب ارزش خوندن داره و روی زندگیتون تاثیر میذاره!

4.8
(6)
انگیزه‌بخش 🚀 (4)
89,000
٪50
44,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مانایی
٪50
مانایی
پیتر عطیه
نشر نوین
4.8
(6)
انگیزه‌بخش 🚀 (4)
89,000
٪50
44,500
تومان