0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
هوشمندسازی آموزش

معرفی، خرید و دانلود کتاب هوشمندسازی آموزش

راهنمای شروع کسب‌و‌کار آموزشی آنلاین و برگزاری دوره‌های آموزشی موفق
ناشر:
زرنوشت
درباره هوشمندسازی آموزش

«کتاب هوشمندسازی آموزش: راهنمای شروع کسب‌وکار آموزشی و برگزاری دوره‌های آموزشی موفق» نوشته‌ی شایان فرهنگ پژوه، مسیر شروع و توسعه‌ی کسب‌وکار آموزشی و خلق آموزش‌های مفید و تأثیرگذار را بررسی می‌کند و به شما کمک می‌کند با روش‌های جدید و خلاقانه‌تر، این کسب‌وکار را پیش ببرید. با کمک کتاب هوشمندسازی آموزش، دور‌ه‌های آموزشی خود را متفاوت و به شکل اثربخشی طراحی کنید، محتوای آموزشی خلاقانه و متفاوتی را آماده کنید و بازاریابی و فروش دوره‌های آموزشی خود را به‌صورت آنلاین انجام دهید.

در کتاب هوشمندسازی آموزش، در ۵ فصل، به ۵ موضوع بسیار مهم از یک کسب‌وکار آموزشی پرداخته شده است. این ۵ فصل کتاب هوشمندسازی آموزش عبارتند از ۱) آغاز سفر کسب‌وکار آموزشی، ۲) طراحی آموزش، ۳) تاثیرگذاری نامحدود، ۴) خلق محتوای ارزشمند و ۵) فروش اتوماتیک آموزش. این کتاب برای مدرسان، تولیدکنندگان محتوا، متخصصانی که علاقه‌مند هستند تخصص خود را آموزش دهند و علاقه‌مندان به کارآفرینی در زمینه‌ی آموزش، نوشته شده است.

شایان فرهنگ پژوه، نویسنده‌ی کتاب هوشمندسازی آموزش، بنیان‌گذار مجموعه‌ی شایان وب، برنامه‌نویس و مدرس دوره‌های آموزشی طراحی سایت است و تجربه‌ی همکاری با صدها مدرس و مجموعه‌ی آموزشی را دارد. او به‌عنوان کارآفرین در زمینه‌ی فناوری شناخته می‌شود.

شایان فرهنگ پژوه، نتیجه‌ی چندین سال تحقیق، بررسی و مطالعه در زمینه‌ی آموزش، تجربیات واقعی و عملی کسب‌شده از کسب‌وکار آموزشی خود و همکاری با مجموعه‌ها و مدرسان مختلف را در این کتاب جمع‌آوری کرده است تا طی کردن این مسیر را برای متخصصانی که می‌خواهند به‌عنوان مدرس آنلاین فعالیت کنند، هموارتر کند.

اگر در زمینه‌ای تخصص دارید و می‌خواهید با آموزش تخصص خود روی افراد بسیاری تأثیرگذار باشید، با کمک این کتاب خواهید توانست تخصص خود را به دوره‌های آموزشی مؤثر تبدیل کنید و کسب‌وکار آموزشی خود را راه‌اندازی کرده و توسعه دهید.

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
1.۲۳ کیلوبایت
تعداد صفحات
144 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۴۸:۰۰
نویسندهشایان فرهنگ پژوه
ناشرزرنوشت
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۰/۲۳
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۱.۲۳ کیلوبایت
۱۴۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(1)
90,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
هوشمندسازی آموزش
هوشمندسازی آموزش
راهنمای شروع کسب‌و‌کار آموزشی آنلاین و برگزاری دوره‌های آموزشی موفق
زرنوشت
5
(1)
90,000
تومان