0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
در کتابخانه پیدایش می‌کنی

معرفی، خرید و دانلود کتاب در کتابخانه پیدایش می‌کنی

ناشر:
نشر نون
درباره در کتابخانه پیدایش می‌کنی

دنبال چی می‌گردی؟ این سؤالِ مرموزترین کتابدار توکیو، سایوری کوماچی، است. اما او یک کتابدار معمولی نیست.می‌تواند دقیقاً حدس بزند که شما در زندگی به‌دنبال چه چیزی هستید. او با معرفی کتاب به شما کمک می‌کند چیزی که به‌دنبالش هستید را راحت‌تر پیدا کنید.

هر مراجعه‌کننده از برهۀ متفاوتی در زندگی و شغلش پا به کتابخانۀ او می‌گذارد؛ از یک فروشندۀ بی‌قرار که احساس می‌کند اسیر کارش شده تا مادر زحمتکشی که آرزو دارد سردبیر یک مجله شود. گفت‌وگوی آن‌ها با سایوری کوماچی و کتاب‌های غافلگیرکننده‌ای که او به هرکدامشان پیشنهاد می‌کند، تماماً زندگی‌شان را تغییر خواهند داد.

رمان در کتابخانه پیدایش می‌کنی با روند جذاب و دلگرم‌کننده‌ای که دارد، می‌تواند برای هرکسی که در زندگی‌اش به بن‌بست خورده و به کمی روحیه و انگیزه نیاز دارد، مفید باشد.

«چراکه نه؟ هیچ‌گاه برای یک شروع دوباره دیر نیست!» این رمان، داستانی الهام‌بخش از عشق، زندگی و آرامش است که فقط از انس با کتاب شامل حال انسان می‌شود.

میچیکو آئویاما متولد۱۹۷۰ ژاپن و تحصیل‌کردة روزنامه‌نگاری در استرالیا است. در کتابخانه پیدایش می‌کنی بعد از انتشار در فهرست نهایی جایزة کتاب‌فروشان ژاپن قرار گرفت و در آن سال پرفروش‌ترین کتاب ژاپن شد و به بیش از بیست زبان ترجمه شد. این کتاب در سال ۲۰۲۳ به انگلیسی منتشر شده است.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۵۰ کیلوبایت
تعداد صفحات
256 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۳۲:۰۰
نویسندهمیچیکو آئویاما
مترجمهادی سالارزهی
ناشرنشر نون
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
What you are looking for is in the library
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۰/۱۷
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
199,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۵۰ کیلوبایت
۲۵۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 9 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (6)
خوش‌خوان 🪶 (4)
5
ستاره
88 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
11 ٪
6 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

یه بار نظر گذاشتم، نمیدونم چرا پاک شده. دوباره مینویسم: ترجمه‌ هادی سالارزهی خیلی ایراد داره. من نسخه الکترونیکیش رو از اینجا خریدم و پشیمون شدم. از اشکال در زمان افعال گرفته تا نگارش نادرست اسامی ژاپنی و خطا در ترجمه‌ اصلاحات و عبارات ترکیبی و کم و زیاد کردن‌های بیخودی و غیرضروری متن. حتی مترجم بیوگرافی نویسنده رو هم از خودش درآورده! نوشته میچیکو آئویاما در استرالیا روزنامه‌نگاری خونده، درحالیکه تو خود ژاپن دانشگاه رفته و جامعه‌شناسی خونده و دو سال تو سیدنی استرالیا روزنامه‌نگار بوده! تو متن کلی اشکال ترجمه داره و ویرایشش هم بده. دو سه نمونه بگم از همون صفحات اول: تو متن انگلیسی نوشته old hand که یعنی از کارکنان/کارمندان قدیمی، ولی ترجمه شده نیروی پیر! نوشته "لبهایش براق و مرطوبند؛ معلوم است که آرایشش را تازه کرده." اما ترجمه شده:"لبهایش براق و مرطوب به نظر می‌رسیدند. مشخص بود دستکاری شده اند چون حالت طبیعی نداشتند." (حالت طبیعی نداشتند یعنی چی؟) curry ترجمه شده غذای آبکی! طرف تاپ بنفش تیره خریده، از یه جایی به بعد مترجم قاطی میکنه و میشه تاپ قهوه‌ای :)) نوشته نمیخواستم به زادگاهم برگردم، ترجمه شده: میخواستم هرچه زودتر از کشور بیرون بروم! (یعنی مترجم نمیدونه Country همه جا معنی کشور نمیده؟؟!) اینها فقط چند نمونه از خطاهای صفحات اول بودن که من با نمونه‌ی سایت آمازون مقایسه کردم. خدا میدونه در ادامه چقدر ایراد داره. اسامی ژاپنی هم اکثرا اشتباه ترجمه شدن. خلاصه که نخرید این ترجمه رو تا مترجم و ناشرش با برطرف کردن اشکالات ترجمه و ویراست جدید چاپش کنن.

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آرامش‌بخش 🌱
خوش‌خوان 🪶
آموزنده 🦉

اول اینکه بگم واقعا کتاب آموزنده و امیدبخشی بود برام. البته بستگی به سلیقه و کلا خود خواننده داره. واقعا ایده‌ی جالبی بوده این کتاب. به کسایی که کتابخانه نیمه‌شب رو دوست داشتن توصیه‌اش می‌کنم؛ البته در حد اون نیست ولی به یبار خوندن می‌ارزه. متنشم خوب و روون بود. البته قبل اینکه تهیه‌اش کنم با ترجمه‌ی نشر کوله‌پشتی مقایسه کردم و این ترجمه به ‌نظرم بهتر اومد.

5
حال‌خوب‌کن ✨
پربار 🌳

کتاب خیلی خوبیه مخصوصا وقتی میبینی مردم یک کشور دیگه هم احساساتی که ما داریم رو دارند احساس نزدیکی با همه انسان ها میکنی. کتاب در مورد ادم های متفاوتی هست که مشکلات واقعی زندگی رو تجربه میکنند و جالبه که همه به نوعی با هم در ارتباط اند. متن اش روانه و احساسات تمام شخصیت ها رو کامل میشه درک کرد. درس های مهمی هم در مورد زندگی داره. برای من یکبار خوندن اش کافی نبود.

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آرامش‌بخش 🌱
خوش‌خوان 🪶
سرگرم‌کننده 🧩
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

جزو کتابایی هست که مثل یه موج آروم تورو تو قایق زندگیت همراهی میکنه🫠

5
حال‌خوب‌کن ✨
خوش‌خوان 🪶

کتاب تاثیرگذار و خوبیه. پیشنهاد می کنم حتما بخونید.

5
حال‌خوب‌کن ✨
خوش‌خوان 🪶
انگیزه‌بخش 🚀
آموزنده 🦉

عالیه عااالییییییی😍

4.4
(11)
حال‌خوب‌کن ✨ (6)
59,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
در کتابخانه پیدایش می‌کنی
در کتابخانه پیدایش می‌کنی
میچیکو آئویاما
نشر نون
4.4
(11)
حال‌خوب‌کن ✨ (6)
59,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر