0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بخش دی

معرفی، خرید و دانلود کتاب بخش دی

ناشر:
نشر نون
درباره بخش دی

کتاب "بخش دی" نوشته فریدا مک‌فادن، یک سفر درونی به قلب یک بیمارستان و انسان‌هایی است که در آنجا زندگی می‌کنند. این اثر با نگاهی عمیق و انسانی، داستان‌های پیچیده و دردآور بیماران، پزشکان و پرستارانی را که در بخش دی از این بیمارستان به سر می‌برند، بازگو می‌کند.

فریدا مک‌فادن با استفاده از زبانی ساده اما پرقدرت، جلوه‌های غیرقابل پیش‌بینی و گاهی تکان‌دهنده‌ی زندگی روزمره را در یک محیط بیمارستانی به تصویر می‌کشد. از طریق داستان‌های شخصیت‌های خود، وی مسائل مختلف از قبیل امید، ناامیدی، رابطه بین پزشک و بیمار، و چالش‌های اخلاقی و حرفه‌ای موجود در یک محیط درمانی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

"بخش دی" نه تنها یک داستان در مورد بیماری و درمان است، بلکه یک نگاه عمیق به روابط انسانی، تصمیم‌گیری‌ها و چالش‌های زندگی است. این کتاب به ما آموزش می‌دهد که چگونه در مواقع سخت و چالش‌برانگیز، امید را حفظ کنیم و با واقعیت‌های زندگی مواجه شویم.

با خواندن "بخش دی"، خواننده وارد دنیایی می‌شود که ممکن است برای بسیاری ناآشنا باشد، اما هر کسی می‌تواند خود را در کنار شخصیت‌ها و داستان‌های آن یافته و با آنها همدلی کند. فریدا مک‌فادن با نوشتن این اثر، نه تنها یک داستان زیبا و معنوی ارائه داده است، بلکه یک درس زندگی را به ما آموزش می‌دهد.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۸۲ کیلوبایت
تعداد صفحات
264 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۴۸:۰۰
نویسندهفریدا مک‌فادن
مترجمصبا ایمانی
ناشرنشر نون
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
ward D.۲۰۲۳
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۹/۱۱
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
210,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۸۲ کیلوبایت
۲۶۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 23 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (10)
گیرا 🧲 (6)
5
ستاره
56 ٪
4
ستاره
21 ٪
3
ستاره
4 ٪
2
ستاره
8 ٪
1
ستاره
8 ٪
18 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

به خاطر تعریفای زیاد خیلی منتظرش بودم و از اونجایی که وقتی یه چیزی بولد می‌شه چیز خوبی از آب درنمی‌آد خیلی امید نداشتم کار خوبی باشه اما بود! یک روزه تمومش کردم. اصلاً ریتمش از هیجان نمی‌افتاد و ترجمه صبا ایمانی واقعاً خوب بود. بازی ذهنی که تو کتاب بود فقط با ایمی نبود و خواننده هم درگیرش بود.. جوری که هر حدسی می‌زدی واقعاً به شک می‌افتادی. پایانشم جالب بود و سرهم بندی نشده بود. در کل پیشنهاد می‌کنم خوندنش رو.

1

اصلا با واقعیت همخوانی ندارد. یک نفر که بخش روان نرفته با خواندن این کتاب فکر میکنه که اینجا جنگله هرکی دلش بخواد میتونه همه رو بکشه. در صورتیکه بخش روان انقدر میتونه جذاب باشه و آموزنده. اما متاسفانه این کتاب جز قتل چیز دیگه ای رو از بخش روان توصیف نمیکنه. انگار زندان گواتمالا رو توصیف میکنه. بعدشم یه بیمارستان ده تا سوپروایزر داره که تو شیفت شب ۲ بار به همه ی بخشها سر میزنن. چطور کسی نیومده اصلا ببینه تو این بخش چه خبره. واقعا ارزش خوندن نداشت

5
سرگرم‌کننده 🧩
گیرا 🧲

کتاب رو دوست داشتم و به نظرم پایان جالبی داشت و آدم رو درگیر خودش می کرد . اما به نظرم تا حد زیادی با واقعیت تفاوت داره .در بخش های مختلف هر بیمارستانی حراست وجود داره و احتمالا دوربین هم هست چطوره که این همه اتفاق افتاده و کسی متوجه اش نشده به هرحال برق اگه بره و سیستم امنیتی قطع بشه عقلانی نیست که بخشی مثل روانپزشکی رو همین طوری رها کرده باشن !

1

یکی از بدترین کتابهایی که تو زندگیم خوندم. دانشجوی پزشکی که بهره ی هوشیش در حد جلبکه، بخش d که انگار تو بیابونه و هیچ کس نمی یاد ببینه شب تا صبح توش چه خبره، اتفاقات داستان بی نهایت کشدار و تکراری.. خوب چرا از اول پرونده ها رو نخوند؟ اصلا کتاب خوبی نبود. اصلا نمیتونم با این مدل کتابها ارتباط برقرار کنم

2

می‌دونید نویسنده چیزهای خوبی برای ارائه داره، ولی به نظرم عضله‌ی ادبیش به شدت ضعیفه. خط داستانی آشفته‌ست و تکنیک تعلیقش معمولا بمباران خواننده با اطلاعات زیاد و ناموثقه. من از خوندن کارهاش به عنوان کتاب جنایی معمایی لذتی نمیبرم. این دومین کتابی بود که ازش خوندم و به وضوح «هیچوقت دروغ نگو » از این بهتر بود.

3

لطفا تو فیدی‌پلاس بذارینش

4
سرگرم‌کننده 🧩

ازونایی که زود میخونی تموم میشه. چون به اندازه کافی سرگرم کننده، گیرا و هیجان انگیزه🤌🏼😌 یه مشت دیوانه که افتادن به جون هم توی بخش‌روان پزشکی و غافل گیرت میکنن. صرفا جهت فان خوبه !

5
گیرا 🧲

اولش شک داشتم خوبه یا نه ولی خب هرچی جلوتر میرفت بهتر و پیجیده تر میشد به نظرم کتاب خیلی خوبی بود و غیر قابل پیش بینی من به اینکه چقدر با دنیای واقعی همخوانی داره یا نه کاری ندارم

2

با اینکه پزشک نیستم ولی مشخصه که همچین حوادثی به این ترتیب در بخش روان پزشکی غیر ممکنه و حتی در قالب رمان نویسی هم جالب و باور پذیر نیست. کتاب های بهتری میتونید بخونید.

5
خوش‌خوان 🪶
سرگرم‌کننده 🧩
گیرا 🧲

با اینکه تا حد زیادی میشه ماجرا رو حدس زد ولی واقعا کیف کردم. فضا و حس و حال داستان عالی بود و واقعا از اواسط کتاب دیگه اون رو نمی‌تونید رها کنید.

نمایش 8 نقد دیگر
4.2
(36)
سرگرم‌کننده 🧩 (10)
49,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بخش دی
بخش دی
فریدا مک‌فادن
نشر نون
4.2
(36)
سرگرم‌کننده 🧩 (10)
49,000
تومان