0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قدرت برنامه‌ ریزی موفقیت

معرفی، خرید و دانلود کتاب قدرت برنامه‌ ریزی موفقیت

درباره قدرت برنامه‌ ریزی موفقیت

زمانه ی عجیبی است. د رهیچ دوره ای از تاریخ بشر این همه فرصت رسیدن به هدف ها برا ی این همه آدم مهیا نبوده است. هر کس هم که تا به حال برایش این گونه نبوده در ماه ها و سال های آینده چنین خواهد شد.

وظیفه ی شما این است که با تمام وجود در چیزی که اقتصاد دانان آن را «عصر طلائی»انسان می نامند وارد شده و نقش خود را ایفا کنید.

در دنیای ما همه می خواهند هر چه سریعتر به حداکثر شادی و سلامتی و ثروت دست پیدا کنند. در طول تاریخ افراد و موسسات زیاد ی انواع راهکارها و روشهای ویژه، فرمول های خاص و رازها را برای پاسخ دادن به این خواسته ی همیشگی بشر و رساندن او به موفقیت و شادی بدون زحمت ارائه داده اند.

تقریباًهر ساله کسی پیدا می شود، کتابی مانند راز می نویسد و می گوید راه آسانی برای شاد زیستن ورسیدن به ثروت فوق العاده پیدا کرده است.

بر اساس کتاب راز، تنها کاری که باید انجام دهید این است که فقط به همه ی چیز ها ی خوبی که می خواهید فکر کرده و آن ها را تجسم کنید تا همه ی آنها را جذب زندگی خود کنید.این طرز فکر افرادی که به دنبال ثروت بی زحمت هستند را مجذوب خود می کند آن هم در شرایطی که می دانیم کار و تلاش لازمه رسیدن به هر چیز با ارزشی است.

ولی راز واقعی رسیدن به موفقیت این است که اصلاً رازی وجود ندارد. تنها واقعیت ها و اصولی جهانی وجود دارد که در طول اعصار بارها و بارها کشف شده است. شادی، موفقیت و کامیابی اتفاقی به دست نمی آیند. این ها همه نتیجه ی برنامه ریزی از پیش تعیین شده و حاصل قانون خلل ناپذیر علت و معلول هستند. این قانون می گوید «هر علتی، معلولی دارد وبرای هر معلولی، علتی وجود دارد.» این بدین معنی است که اگر کارهای خاصی را انجام دهید، نتایج خاصی خواهید گرفت.

خداوند در کتاب مقدس مسیحیان می فرماید: «هر چه بکارید، همان را برداشت خواهید کرد» اسحاق نیوتون هم گفته است «برای هر عملی، عکس العملی برابر و در جهت مقابل آن وجود دارد.»

این هم یک قانون ساده: اگر هر آنچه افراد موفق انجام داده اند را شما هم بارها وبارها انجام دهید و تکرار کنید، آنگاه هیچ چیز نمی تواند مانع از رسیدن شما به موفقیت شود.

موفقیت یک اتفاق نیست. بدیهی است اگر هم کارهایی که افراد موفق دیگر انجام داده اند را انجام ندهید، هیچ چیز نمی تواند به شما کمک کند، موفقیت یک اتفاق نیست موفقیت در اثر خوش شانسی به دست نمی آید، بلکه حاصل برنامه ریزی است. موفقیت تابع قانون علت و معلول است.

کلیدواژه‌های مرتبط:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
587.۰۰ بایت
تعداد صفحات
142 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۴۴:۰۰
نویسندهبرایان تریسی
مترجمشیرین پرورش
مترجم دومنادر خاصی
ناشرآسمان کبود
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Flight plan: the real secret of success: how to ever dreamed possible, achieve more, faster than you
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۷/۱۸
قیمت ارزی
2 دلار
قیمت چاپی
120,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۵۸۷.۰۰ بایت
۱۴۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
40,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قدرت برنامه‌ ریزی موفقیت
قدرت برنامه‌ ریزی موفقیت
برایان تریسی
آسمان کبود
0
(بدون نظر)
40,000
تومان