0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
راهنمائی بر هورمون شناسی

معرفی، خرید و دانلود کتاب راهنمائی بر هورمون شناسی

درباره راهنمائی بر هورمون شناسی

کتاب راهنمائی بر هورمون شناسی مشتمل بر مقدمه و ۱۳ فصل میباشد که عمداتا" برای تدوین ان از اخرین مطالب استخراج شده ازاینترنت استفاده شده است. به غیر از مقدمه که مطالب ان عمداتا" از کتاب Hormones تالیف: Etienne-Emile Baulieu & Paul A. Kelly, Published by Chapman and Hall و مطالبی چند از یاداشتهای خودم میباشد در مورد بقیه فصلها به طور جداگانه مراجع استفاده شده در پایان هر فصل گذاشته شده است.

یکی از مراجعی که به طورعمده در تمام فصلها از ان استفاده شده Wikipedia میباشد که در برخی موارد مطالب ان بعد از تطبیق با مراجع دیگر مورد استفاده قرار گرفته است. به طور کلی مراجع هر فصل شامل کتابها، ژورنالها، شبکه اینترنتی (Internet web)و دانشنامه ویکی پدیا (Wikipedia) بوده وهمچنین در تعداد معدودی از فصلها از شکلها و الگوی PowerPoint استفاده شده است.

نحوه نگارش در این کتاب جهت کاهش حجم کتاب و برای برداشت بهتر مطالب در حالی که سعی شده پیوستگی مطالب حفظ شود جمالات به طور منفصل نوشته شده که امید است مورد توجه خواننده کتاب قرار گیرد.

لازم به ذکر است که برخی از مطالب در چند مورد اندک ممکن است تکراری باشد که بیشتر جهت اینکه پیوستگی مطالب گسسته نشود حذف نگردیده اند. از موارد دیگر معادل سازی لغات میباشد، درحالی که سعی شده معادل فارسی ان نوشته شود اصل لغت نیز در پارانتز در مقابل ان نوشته شده تا اگر خواننده کتاب معادل مناسبتری را در نظر داشتند جایگزین کنند و دربرخی موارد نیز لغت اصلی فقط به صورت لاتین ذکر گردیده است. قابل ذکر است که برخی از مطالب نگارش یافته به خصوص در فصل اول (گیرندهها و راههای انتقال پیام) ممکن است خارج از چهار چوب مربوط به هورمون شناسی باشد ولی به علت هم پوشانی مطالب و نیز احتمال جالب بودن برا ی خواننده از کتاب حذف نشده اند.

دسته‌ها:
کلیدواژه‌های مرتبط:

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
10.۱۲ کیلوبایت
تعداد صفحات
623 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۲۰:۴۶:۰۰
نویسندهعلی اکبر ابوالفتحی
ناشراردوی سوره
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۷/۱۶
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۱۰.۱۲ کیلوبایت
۶۲۳ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
300,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
راهنمائی بر هورمون شناسی
راهنمائی بر هورمون شناسی
علی اکبر ابوالفتحی
اردوی سوره
0
(بدون نظر)
300,000
تومان